paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Souprava zapalování vape SZ14-1
24.3.2009 v 09:06
Zdary...Co by se zelpšilo kdybych dal tuto zapalování do mojí čz 175/450?jake jsou jeho výhody a nevýhody? A kde se dá SZ 13ka pro jednoválce sehnat i z rozpínacim relátkem?

Naposledy editováno 08.04.2009 19:54:38
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 09:08 | Nahoru | #1
Odpadne ti čištění kladívka a mechanické seřizování předstihu.
Kdysi jsem bezkontakt montoval do J350
http://motobanda.ic.cz/view.php?cisloclanku=2005043001

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 09:31 | Nahoru | #2
Určitě by se zlepšila spolehlivost stroje, elektrika je známá bolest Jawek. Zlepší se určitě i chod motoru. Pokud na to máš prachy a nechceš jezdit jen kolem komínu, tak do toho jdi.

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 09:37 | Nahoru | #3
Lada.s> Vřele doporučuji – zapalování a dobíjení, které v Jawách / ČZ funguje na výbornou. Pokud budeš kupovat novou sadu, tak bych osobně šel do SZ13 (rozdíl v ceně je ±300 Kč). Na 12 V seženeš daleko snadněji žárovky a další spotřebiče (vyhříváky, napájení GPS, alarm atd.), navíc má i větší výkon (místo 110 W 150 W). Nese to s sebou i další výdaje (novou baterku a žárovky; klakson může zůstat původní), ale už to ve výsledné ceně neudělá moc velký vliv.
Dlouho jsem se snažil sehnat jetou SZ14 za přiměřenou cenu (do 2500 Kč), ale na žádnou jsem nenarazil, tak si tento týden zajedu k Montymu pro novou SZ13 .

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 09:55 | Nahoru | #4
Zdar lidi. Neměli by jste náhodou na prodej palec? Já bych si ho objednal ale poštovný je dražší než palec samotnej.

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 10:06 | Nahoru | #5
je super, i když je baterka vymlácená, že ani světla nesvítí, jednou šlápneš a jedeš

1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 14:53 | Nahoru | #6
jirin.sv>
a vejde se 12V aku do kaslíku?

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 15:19 | Nahoru | #7
výhody: budeš pořádně svítit, blikat, spolehlivě zapalovat a startovat
nevýhoda: uprava elektroinstalace kvuli jinak řešenýmu chcípání, jinak ti s tim každej odjede i když odpojíš baterku
doporučuji zakoupit a hlavně 12V protože mas pak pořádnej výber ze žárovek, baterií, možnost napojední mobilu na nabíjení atd

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 15:42 | Nahoru | #8
pokud jde o chod motoru, na jednoválec zbytečnost. jednoválec jede obstojně v podstatě na jakýkoliv nastavení.

pokud tím chceš vyřešit náhradu dynama a tím lepší dobíjení a svícení a blikání, pak nelze než doporučit - jak už tu padlo, lepší 12V SZ13

vyhodí se kabelovej svazek od dynama, regler a zapalování včetně cívek - na jejich místo přijde pasující sada vape, montáž je vcelku jednoduchá. vyměníš všechny žárovky, přerušovač, klakson necháš 6V - konečně začne pořádně troubit, baterku koupíš 12V s nižší kapacitou a v pohodě se do kastlíku vejdu..

chcípák mám pod nádrží, nedělal jsem s tím vědu, jezdím s tím už druhým rokem a bez problémů s lapkama :)

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:27 | Nahoru | #9
Kolik to stojí, popř. odkaz? dík

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:38 | Nahoru | #10
Duša> Baterka se vleze bez problémů. Původní baterka B38-6A má rozměry (119 × 83 × 161), já chci do své 455 dát baterii 12N12A-4A-1. Zvolená baterie má podobné rozměry (136 × 82 × 161) a kapacita je taky v pohodě – 12 Ah.
U řady 45x si můžeš baterku libovolně vybrat, místa je tam habaděj (horší je to třeba u 477 nebo 471).

Fenix> Oficiální stránky VAPE jsou: http://www.vape.cz/. Můžeš si sadu objednat i přímo tam . Jinak to třeba nabízí i SESA nebo Monty.

1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:39 | Nahoru | #11
Nevím jak do té Čízy, ale tam se, myslim, vejde opravdu jen malá baterka, ale například do staré Jawky se do kastlíku vejde ta samá aku co do Transalpu - 12V 12Ah.

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:44 | Nahoru | #12
Bezkontaktní zapalování jednoznačně dělá z jawky motorku

Tím chci říct, že staré známé vrtání se v elektrice u krajnice 50 km od baráku odpadá. Za druhé zapomeneš jak se motorka roztlačuje, protože jednoduše bude startovat tak, jak to výrobce měl v plánu

Prostě se z ní rázem stane spolehlivý stroj, který tě doveze do bodu "B" bez keců

Naposledy editováno 24.03.2009 17:45:22

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #13
Němec>
chcípák mám pod nádrží, nedělal jsem s tím vědu, jezdím s tím už druhým rokem a bez problémů s lapkama :)

On když to bude chtít někdo ukrást tak to ukradne tak či tak...

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #14
Dingo> Tohle je baterka, která je tam origo: http://www.battery.cz/motobaterie-yuasa-b38-6a-v1301. Kastlíky řad 45x jsou opravdu hodně velké, ale třeba pro 471 jsem musel vybírat hodně malou (jen 12 V; 3 Ah).

1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #15
Jinak nad tim po5ád přemejšlim ale až našetřim tak do něj asi půjdu...a s tim chcípákem to by nešlo nějak překopat na spínačku?

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 17:49 | Nahoru | #16
Jinak Monty má na webu step by step návod jak to na motorku namontovat – http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=1. Je tam popsané i zapojení včetně dodání rozpínacího relé pro zachování funkce spínací skříňky.

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 18:18 | Nahoru | #17

Duša>Jinak nad tim po5ád přemejšlim ale až našetřim tak do něj asi půjdu...a s tim chcípákem to by nešlo nějak překopat na spínačku?



Ahoj, mrkni tady:
Jawamania

jinak přes spínačku propojíš rozpínací relé:
zasuneš BOSCHák, relé odpojí kostru a startuješ, vyndáš, relé sepne kostru a chcípne motor, jednoduché.........viz více na jawamanii

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 19:30 | Nahoru | #18
jo ale k tomu relé někdo psal právě to, že když bude vybitá baterka, tak je namydlenej a nenastartuje

Duša - ale ber to spíš jako řešení elektriky, než nějaký vylepšení pro motor a zvednutí výkonu. jestli od toho čekáš nějaký citelný zlepšení, tak bys tu motorku musel mít hodně mizerně nastavenou, abys větší rozdíl poznal. to jen abys nebyl zklamanej :) já na svý 477 kdysi ani neuměl nastavit předstih a nic takovýho jsem za celých 20tis km nedělal, vždycky jen odtrh a jezdilo to vesměs podobně - v tomhle nejsou jednoválce od jawy/čz háklivý na desetiny..

na druhou stranu dynamo s reglerem můžeš prodat a část peněz na vape se Ti zaplatí.

2 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 20:16 | Nahoru | #19
Němec>
Já od toho nečekam že to nějak zvětší výkon...jen bych rád vyresil problém se světlama a časé problémi s dobíjením...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #20
Duša> v tom případě budeš za těch necelých pět tisíc nebo kolik už za to teď chtějí, spokojen, myslím :) jen jsem byl trochu na štíru s halogenkou do svojí paraboly - mám tam ještě tu starou patici a novou parabolu sem nesehnal - ani nevím, jak vlastně bylo vhodný do paraboly pro klasickou žárovku cpát halogenku..
jeden čas jsem zkoušel hledat parabolu, která by pasovala do světla z kalifa, ale nepochodil :)

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #21
Žárovku jsme rozebírali tady: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=54921&fid=3. Mám ji v 471 a funguje výborně . Jen jsem musel vyměnit patici, protože původní se tavila.
Jediná nevýhoda je to, že nemá homologaci – tak je potřeba ji na STK vyhodit .

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 21:14 | Nahoru | #22

Duša>Němec>
Já od toho nečekam že to nějak zvětší výkon...jen bych rád vyresil problém se světlama a časé problémi s dobíjením...



Tak přesně na tohle VAPE je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #23
Němec; jirin.sv > Patici pro halogenku (H4) jsem na dobrou radu vyhodil, a místo toho jsem na ty tři drátky jednoduše nandal tři fast-on konektory. Je to to nejjednodušší, a zároveň nejspolehlivější co jsem mohl udělat. Konec vypalujícím se paticím, konec přehořelým drátkům. Doporučuju

Nejdřív jsem si myslel, že si budu muset pamatovat kam kterej z těch tří drátů patří - patice drží tvar a určuje polohu - a docela jsem koukal, když mi kámoš řek že je to jedno, a napíchal na ty tři žárovkový kontakty kabely zcela nahodile, a vše fungovalo normálně Jsem naprostej elektrolaik, tak je jednoduchý mě překvapit

(reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 21:24 | Nahoru | #24
rraol> Za 30 Kč koupíš patici, která je keramická (je určená pro tunery, kteří cpou do světel u aut 100W H4) .
Ale řešení napojení na přímo je taky v pohodě
[URL=

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 21:43 | Nahoru | #25
neni sz13 pro dvouválce??

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 22:06 | Nahoru | #26
SZ14-2 a SZ13-2 jsou pro dvouválce
SZ14-1 a SZ13-1 jsou pro jednoválce
Pokud bys nesehnal sadu pro jednoválec, tak můžeš s klidným svědomím koupit sadu pro dvouválec – jen je potřeba nepoužitý vývod pro druhou svíčku ukostřit .

Souprava zapalování vape SZ14-1

24.3.2009 v 23:26 | Nahoru | #27
jak tady někdo mluví pořád o kradení ono tlačit jawku není nic neobvyklého.. co já se natlačil a ješte to mělo blatáky plny sraček a ani to nešlo

1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1

25.3.2009 v 15:13 | Nahoru | #28
na tyhle konektory pozor, kdo má tacho součástí paraboly - třeba právě u světla z kalifa se koncovka z obrázku s žárovkou nevejde a můžou se nechat jen fastony.

připojení že "je jedno jak" nevím, kus sezony jsem odjezdil s pocitem, že dálkový svítí stejně jako potkávačka a do stejnýho místa - vysvětlení bylo jednoduchý - špatně jsem zapojil právě ty tři dráty a potkávačka svítila dobře, ale jak se přeplo na dálkový, rozžhavily se obě vlákna, takže to prd svítilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

25.3.2009 v 17:39 | Nahoru | #29

Němec>na tyhle konektory pozor, kdo má tacho součástí paraboly - třeba právě u světla z kalifa se koncovka z obrázku s žárovkou nevejde a můžou se nechat jen fastony.

připojení že "je jedno jak" nevím, kus sezony jsem odjezdil s pocitem, že dálkový svítí stejně jako potkávačka a do stejnýho místa - vysvětlení bylo jednoduchý - špatně jsem zapojil právě ty tři dráty a potkávačka svítila dobře, ale jak se přeplo na dálkový, rozžhavily se obě vlákna, takže to prd svítilo.



No fakt jsem zkoušel náhodný měnění těch drátů - a nikdy se nic nezměnilo. Vlákna svítily nebo zhasínaly jak měly. Bylo mi to vysvětleno, a už jsem to zapomněl Ale něco v tom smyslu, že ty plíšky (konektory žárovky H4) jsou v žárovce stejně spojený, a žárovka jen eviduje kolik drátů do ní zrovna pere. Třetí drát je stejně jen kostra...
Vysvětluju to fakt jak lama, to je mi jasný - snad mě někdo vzdělanější bude umět přeložit

EDIT: ale to sme od VAPE trochu odbočili... sry

Naposledy editováno 25.03.2009 17:40:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1

25.3.2009 v 17:46 | Nahoru | #30
rraol> H4 je dvouvláknová žárovka, ty dvě vlákna mají společnou zem a zbylé dva vývody jsou zvlášť pro každé vlákno. Jakékoli přepojení drátů na patici změní systém rozsvícení daných vláken!!!

Takže to co píšeš ty je KRAVINA!

Naposledy editováno 25.03.2009 17:46:49
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist