Naposledy editováno 08.04.2009 19:54:38
1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
Kdysi jsem bezkontakt montoval do J350
http://motobanda.ic.cz/view.php?cisloclanku=2005043001
Dlouho jsem se snažil sehnat jetou SZ14 za přiměřenou cenu (do 2500 Kč), ale na žádnou jsem nenarazil, tak si tento týden zajedu k Montymu pro novou SZ13 .
1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
a vejde se 12V aku do kaslíku?
nevýhoda: uprava elektroinstalace kvuli jinak řešenýmu chcípání, jinak ti s tim každej odjede i když odpojíš baterku
doporučuji zakoupit a hlavně 12V protože mas pak pořádnej výber ze žárovek, baterií, možnost napojední mobilu na nabíjení atd
pokud tím chceš vyřešit náhradu dynama a tím lepší dobíjení a svícení a blikání, pak nelze než doporučit - jak už tu padlo, lepší 12V SZ13
vyhodí se kabelovej svazek od dynama, regler a zapalování včetně cívek - na jejich místo přijde pasující sada vape, montáž je vcelku jednoduchá. vyměníš všechny žárovky, přerušovač, klakson necháš 6V - konečně začne pořádně troubit, baterku koupíš 12V s nižší kapacitou a v pohodě se do kastlíku vejdu..
chcípák mám pod nádrží, nedělal jsem s tím vědu, jezdím s tím už druhým rokem a bez problémů s lapkama :)
U řady 45x si můžeš baterku libovolně vybrat, místa je tam habaděj (horší je to třeba u 477 nebo 471).
Fenix> Oficiální stránky VAPE jsou: http://www.vape.cz/. Můžeš si sadu objednat i přímo tam . Jinak to třeba nabízí i SESA nebo Monty.
1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
Tím chci říct, že staré známé vrtání se v elektrice u krajnice 50 km od baráku odpadá. Za druhé zapomeneš jak se motorka roztlačuje, protože jednoduše bude startovat tak, jak to výrobce měl v plánu
Prostě se z ní rázem stane spolehlivý stroj, který tě doveze do bodu "B" bez keců
Naposledy editováno 24.03.2009 17:45:22
1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
Duša>Jinak nad tim po5ád přemejšlim ale až našetřim tak do něj asi půjdu...a s tim chcípákem to by nešlo nějak překopat na spínačku?
Ahoj, mrkni tady:
Jawamania
jinak přes spínačku propojíš rozpínací relé:
zasuneš BOSCHák, relé odpojí kostru a startuješ, vyndáš, relé sepne kostru a chcípne motor, jednoduché.........viz více na jawamanii
Duša - ale ber to spíš jako řešení elektriky, než nějaký vylepšení pro motor a zvednutí výkonu. jestli od toho čekáš nějaký citelný zlepšení, tak bys tu motorku musel mít hodně mizerně nastavenou, abys větší rozdíl poznal. to jen abys nebyl zklamanej :) já na svý 477 kdysi ani neuměl nastavit předstih a nic takovýho jsem za celých 20tis km nedělal, vždycky jen odtrh a jezdilo to vesměs podobně - v tomhle nejsou jednoválce od jawy/čz háklivý na desetiny..
na druhou stranu dynamo s reglerem můžeš prodat a část peněz na vape se Ti zaplatí.
2 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
Já od toho nečekam že to nějak zvětší výkon...jen bych rád vyresil problém se světlama a časé problémi s dobíjením...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1
jeden čas jsem zkoušel hledat parabolu, která by pasovala do světla z kalifa, ale nepochodil :)
Jediná nevýhoda je to, že nemá homologaci – tak je potřeba ji na STK vyhodit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1
Nejdřív jsem si myslel, že si budu muset pamatovat kam kterej z těch tří drátů patří - patice drží tvar a určuje polohu - a docela jsem koukal, když mi kámoš řek že je to jedno, a napíchal na ty tři žárovkový kontakty kabely zcela nahodile, a vše fungovalo normálně Jsem naprostej elektrolaik, tak je jednoduchý mě překvapit
1 reakcí na tento příspěvek Souprava zapalování vape SZ14-1
připojení že "je jedno jak" nevím, kus sezony jsem odjezdil s pocitem, že dálkový svítí stejně jako potkávačka a do stejnýho místa - vysvětlení bylo jednoduchý - špatně jsem zapojil právě ty tři dráty a potkávačka svítila dobře, ale jak se přeplo na dálkový, rozžhavily se obě vlákna, takže to prd svítilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1
Němec>na tyhle konektory pozor, kdo má tacho součástí paraboly - třeba právě u světla z kalifa se koncovka z obrázku s žárovkou nevejde a můžou se nechat jen fastony.
připojení že "je jedno jak" nevím, kus sezony jsem odjezdil s pocitem, že dálkový svítí stejně jako potkávačka a do stejnýho místa - vysvětlení bylo jednoduchý - špatně jsem zapojil právě ty tři dráty a potkávačka svítila dobře, ale jak se přeplo na dálkový, rozžhavily se obě vlákna, takže to prd svítilo.
No fakt jsem zkoušel náhodný měnění těch drátů - a nikdy se nic nezměnilo. Vlákna svítily nebo zhasínaly jak měly. Bylo mi to vysvětleno, a už jsem to zapomněl Ale něco v tom smyslu, že ty plíšky (konektory žárovky H4) jsou v žárovce stejně spojený, a žárovka jen eviduje kolik drátů do ní zrovna pere. Třetí drát je stejně jen kostra...
Vysvětluju to fakt jak lama, to je mi jasný - snad mě někdo vzdělanější bude umět přeložit
EDIT: ale to sme od VAPE trochu odbočili... sry
Naposledy editováno 25.03.2009 17:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souprava zapalování vape SZ14-1
Takže to co píšeš ty je KRAVINA!
Naposledy editováno 25.03.2009 17:46:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |