A protože skepse již dosáhla na patřičnou úroveň a já už nemám dál síly na to vysvětlovat pořád, že mám motorku zakoupenou v Yamaze ve Vrbovce, že nikdy nebourala, že má vše origo, že má i origo plasty a nejsou vařený ani stříkaný, že je jak nová a že má servisku a jasnej původ a že za ni chci jen přiblblejch 80tis., tak jsem se rozhodl, že stočim tachák a seru už na to...
Dám si tam pěknejch 33tis.
Udělá mi to někdo nebo aspoň poradí?? Je to r.v. 99. Díky
nasranej rydlas
Naposledy editováno 09.03.2009 18:53:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju stočit tachometr na R1
rydlas>rollig>jo s tím počítám, ta z baráku nepůjde. Ale je to k zamyšlení, chtělo by to legislativně ošetřit co myslíš? to stáčení tacháků? Já bych byl pro, ale je to nevymahatelný... :-//
jedna poměrně jednoduchá cestička by byla:
Poznamenat stavc km při STK do Technického průkazu a uložit do databáze. Sice jen každé dva roky, ale ono by to o dost snížilo variabilitu stáčení počtu km.
Nemluvě o tom že stav km se většinou uvádí v kupní smlouvě, tedy pokud je stočený majitelem, dopustil se trestného činu podvodu.
Ale hlavně myslim, že je to věc výrobců, aby si to ošetřili. Jasně, budíky umí vyměnit každej, ale ani nemusí, když je to jak kalkulačka a jde tam namačkat co chceš. Pak ať se nedivej, že se ty japonský a italský jebky serou ve 30ti tis.km, kolik maj skutečně ale těžko hádat.
jetam>hele tak řekni že se starej budík rozbil a že si sehnal jinej ale tem měl na tacháči těch 60 jinak to má 33
no tak to mám já a nemusím ani kecat akorát že mám cc 14tis a na jinejch starších budíkách je 56tis té kurva rozdíl a Fazer se stočit nedá bez pokurvení budíků
Já osobně se ale netajím tím že bych to klidně stočil a komu se to nelíbí ať psí hovno políbí
2 reakcí na tento příspěvek Potřebuju stočit tachometr na R1
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju stočit tachometr na R1
Největší obsazenost na trhu mají bezesporu japonský mašiny, který maj tu techniku hodně zmáknutou a motory vydržej 100 tisíc bez větších problémů, když se dodržujou základní věci!!
Ani jeden s kreténů mašinam nerozumí. Nemají pojem a základní fyzice spalovacího motoru, ale protože jim nějakej ,,chytrej kamarád,, něco napovídal hází ramena. Kolikrát jsem žasnul co z nich vyběhlo. Navíc se za ty své imbecility chtěli ještě hádat. Pro takový blbce bych motor stočil na 1000 km a přidřel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju stočit tachometr na R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju stočit tachometr na R1
GRASSEL>Wíťa> 100 tisíc??? To je pro motorku jak nic!!!!
Uděláš výbrus, vyměníš spojku a pokud to nebylo prase jedeš dalších 100 tis.
Anebo me napada druha moznost,ale tu nemuzu rikat verejne a mas prodano do tydne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju stočit tachometr na R1
Marek9.>GRASSEL>Wíťa> 100 tisíc??? To je pro motorku jak nic!!!!
Uděláš výbrus, vyměníš spojku a pokud to nebylo prase jedeš dalších 100 tis.
Jo souhlas, ale jak píšeš dál záleží na tom jak ta mašina byla ježděná což ve většině případech nevíš. Těm keců, že nikdy nejela na 6, nikdy neochutnala omezovač atd. se jenom směju
Sakra vždyt ty motory jsou stavěný na okruh, na silnici jestli jsou využitý z 50% tak je to hodně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju stočit tachometr na R1
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju stočit tachometr na R1
Příklad uvedu běžně užívanou R1. Má 25 tis najeto. Motor OK. Vydrží ještě moc, Spojka OK, atd. Ale řetězovka vydrží tak maximálně 30 tis. Zbývá 5000 Km a jsem tam za 7000 Kč. Jakmile bude mít najeto 31 tis. přijde kupec a řekne má moc. Jenomže v tuto chvíli ho už nečeká rána ve formě řetězovky, protože je po výměně řetězovky dá bez dalších větších investic dalších 30000 km.
Když jsem jí prodával tak měla natočeno 51 tisíc a taky jsem jí prodal.
Ty lidi dneska moc nezajímá, že to má servisku, že je tam investice před prodejem třeba 10. tisíc (řetezovka, olej, desky) popřípadě i gumy za 8 litrů! a že je místo toho můžou projezdit třeba za benzín. Je většinou zajímá jestli to není někde vodřený a má to najeto co nejmín kilometrů