globalmoto_kveten





Téma: Vata do výfuku
 
1.3.2009 v 12:22
Jak poznám,že potřebuje vyměnit? Udělá to něco s výkonem? Dík,Jindra
Předchozí
1 2
Následující

Vata do výfuku

1.3.2009 v 12:40 | Nahoru | #1
taky by me to zajimalo. vcera sem rozdelal vejfuk a krom uklepane sitky je to vaty plny. je teda cerna ale to je zrejme normalka:)cekal sem ze tam zadna nebude...

Vata do výfuku

1.3.2009 v 12:46 | Nahoru | #2
myslím že na výkon to vliv mít nebude.. jen moto změní zvuk...

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

1.3.2009 v 12:49 | Nahoru | #3
Na vykon to vliv ma..... zmeni se ti prubeh vykonu k horsimu. Vetsi dira ve strednich otackach

Vata do výfuku

1.3.2009 v 14:05 | Nahoru | #4
Taky sem si myslel ze to na vykon vliv nema jenom ze to bude řvat,melo to diru v tom stredu malou ale melo, vymenil sem vatu a dobre.

(reakce na) Vata do výfuku

1.3.2009 v 14:06 | Nahoru | #5
Lenny55> aha a jak se meni? az kdyz tam neni? mam koncovku napechovanou...

Vata do výfuku

1.3.2009 v 14:24 | Nahoru | #6
takže to nechám

Vata do výfuku

1.3.2009 v 14:24 | Nahoru | #7
Taktéž to teď řeším... Navíc se mi začíná zabarvovat výfuk do žluta( SLK ), ptal jsem se co to caluje a na moje esvo je to rovnych 1000 kč, 450 vata zbytek práce... Ale ještě to nechám být, nejsou many.

Vata do výfuku

1.3.2009 v 16:16 | Nahoru | #8
Jakou davate vatu do vyfuku na 2t.

Vata do výfuku

1.3.2009 v 17:28 | Nahoru | #9
Měnil jsem ji minulej týden (mám 2t) a celkem v klidu, nejhorší je rozdělat výfuk, teda spon mě to šlo dost z tuha, no ale stálo to zato,ta stará vata byla total černá prokarbonovaná měla asi deset kilo ,takže minimálně je to taková odlehčovácí kůra
Jinak má ji např. Brumla

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

1.3.2009 v 18:05 | Nahoru | #10
Nebo tam mozez nacpat třeba skelnu vatu,nedavno sem stym trochu laboroval a moc se to neosvedcilo.Ja sem origo vatu do 2T kupil za 300 takze zadna palka.

(reakce na) Vata do výfuku

1.3.2009 v 19:47 | Nahoru | #11
TomRm> Vatu je potřeba čas od času vyměnit, skelnou vatu, rotaflex a podný izolační látky nedoporučuju, rychle vyhoří a mám dojem že i když je to nový tak to není ono...Pokud to děláte doma, základ je napěchovat tam co nejvíc, vůbec nešetřit..

1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

2.3.2009 v 07:36 | Nahoru | #12
tyke jsem menil. A akorat to vic rvalo a vykon stejnej. blbe jsem utesnil vicka a trochu to prosakuje. Nacpal jsem tam vatu v celku(pro4T) tak zkusim tu sypanou pro 2T. mam 2T.

Naposledy editováno 02.03.2009 07:46:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

2.3.2009 v 08:59 | Nahoru | #13
dejw> Vata vcelku je pro 2T a vata sypaná je pro 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

2.3.2009 v 09:51 | Nahoru | #14
Lukasisko> ale kdepak, je to přesně obráceně
Brumla to má špatně.

Naposledy editováno 02.03.2009 09:54:44

(reakce na) Vata do výfuku

2.3.2009 v 10:29 | Nahoru | #15
ladiki> Čoveče tak to bych se možná hádal...Mám tedka rozdělaný výfuk na 2T a mám tam vatu v pásu v kuse..Kupoval jsem vatu do dvoutaktu novou v motoshopu a taky mi dali v kuse..Kámoš co se mnou jezdí kupoval do svý KTM 450 4T vatu přímo v KTM v Ostravě a prodali mu takové ty vlákna (ne v kuse, prostě ty piliny)..

edit: Ale jistý na 100% si nejsem, ale byla by to velká shoda okolností...

Naposledy editováno 02.03.2009 10:31:20

Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:18 | Nahoru | #16
Tak co kurňa? Jak je to s tou výfukovou vatou? Jaká vata se dává do jakého výfuku?

edit: písmenko

Naposledy editováno 03.03.2009 11:18:41

2 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:36 | Nahoru | #17
Já mám u 2T největší problém s vatou ne v tom že by vylítala, ale že nasákne olejem a je to pak těžký a řve to. Musím to řešit otryskováním a asi i olejem, ale to funguje jen trochu.. Změna jízdního stylu nepřipadá v úvahu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:38 | Nahoru | #18
Vespa> No ale jakou vatu dáváš do 2T?? Sypanou nebo v kuse?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:43 | Nahoru | #19
Vespa> ja daval fungl novej vejfuk tak jsem ho před montáži zvážil na dig. váze. Zatim jsem neprováděl nasledné převážení po krátkem provozu. Jakej olej ti dělá tendle problém s nasákováním?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:44 | Nahoru | #20
ladiktm> Ty máš zas jinou motorku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:47 | Nahoru | #21
Lukasisko> nn jedna se o tu stejnou 300ccm co se na ni nejezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:54 | Nahoru | #22
ladiktm> ach tak..no a jaká je ta vata do výfuku teda? do 2T sypana nebo vcelku v pasu? nikdo neni schopen odpovědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 11:59 | Nahoru | #23
Lukasisko> dávám tam vatu co najdu doma, nějakou žlutou izolační. Ale jak říkám problém s vylítáváním nemám, jen s nasákáváním olejem.

ladiktm> Motul 710, ale myslím že ten za to může jen málo, protože jsem testoval i GRO Synt7 a je to podobný.
Míchám 1:50. A KTMka mě olejuje víc jak GasGas, takže to podle mě bude i o tryskách, zkusím KTM trochu ochudit.

Pak zbývá ještě mazat v menším poměru, ale mám z toho trochu strach.

Vata do výfuku

3.3.2009 v 12:05 | Nahoru | #24
Je úplně jedno jestli tam dáte vatu vcelku nebo trhanou, efekt to má stejnej.Já dávám do 2T vatu CRD v celku, stojí cca 400 a dá minimálně nadvakrát. A vydrží

(reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 12:06 | Nahoru | #25
Lukasisko> vyrobce tam dáva ten pas, vnitřní rouru zabalíš jako když pečeš štrudl a nasuneš do vnější trubky. Se sypaným jsem se setkal na 4t ale to bylo asi už z jineho duvodu že byl v tomdle stádiu rozkladu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 12:20 | Nahoru | #26
Vespa> jj a natryskovaní na ktm jezdíš standartní nebo máš pozměněno ( pro použiti s domaracing)? Mám standartní osazení karburatoru a komp. lauf jako tvý moto. Mazání 40:1 (M800/710), nepociťuji že by byl vejfuk zasranej od oleje. Stáva se mi i v letních dnech že nechám-li 5-10min stroj stát a následně startuji, motor si řekne o sytič. šroub nasatavení směsi(přidavneho vzduchu) přitom mám jenb 1/2 ot povolenej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 12:26 | Nahoru | #27
ladiktm> já mám trysky:
main: 165 (standartní je 160)
pilot: 35 (standart)
air: 38 (nevím)
a šroubek 1,25 otáčky
jehlu nevím kde

ale zkusím až nebude vyloženě zima udělat test svíčky (do plnejch a vypnout) a třeba snížit jehlu atd, trochu zalaboruju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 12:52 | Nahoru | #28
Vespa> muj Keihin PWK S AG 36
main: 162 (přibal taky 160)
starting : 85 (STANDART)
iddle : 35 (STANDART)
a šroubek smesi: 1/2
jehla: první zářez
svice ngk b8ecm
s hladinou jsem nehybal, palivo natural 95

Naposledy editováno 03.03.2009 12:52:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 13:00 | Nahoru | #29
ladiktm> vidíš, tu hlavní trysku testnu menší.
Ještě jsem zapoměl že mě to ničí svíčky.. každej čtvrt rok musím dát novou, jinak to hůř startuje.

To Starting je co, asi díra sytiče?

(reakce na) Vata do výfuku

3.3.2009 v 13:16 | Nahoru | #30
Vespa> starting je sytič.. ten je dán konstrukci karbece ( bez možnosti volby), iddle alias volnoběžna ( tu bych potřeboval zřejmě o stupen větší)... Ještě mám tu mam dvě jinačí jehly ale jejich chování bych musel otestovat. Svičku jsem kontroloval naposledy před dvěma lety a žadne problemy doposud sní nebyly (ale je pravda že v zimě nejezdím a za poslední 2 roky moto spíš stala než jela )
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist