1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku
Jinak má ji např. Brumla
1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku
Naposledy editováno 02.03.2009 07:46:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
Brumla to má špatně.
Naposledy editováno 02.03.2009 09:54:44
edit: Ale jistý na 100% si nejsem, ale byla by to velká shoda okolností...
Naposledy editováno 02.03.2009 10:31:20
2 reakcí na tento příspěvek Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
ladiktm> Motul 710, ale myslím že ten za to může jen málo, protože jsem testoval i GRO Synt7 a je to podobný.
Míchám 1:50. A KTMka mě olejuje víc jak GasGas, takže to podle mě bude i o tryskách, zkusím KTM trochu ochudit.
Pak zbývá ještě mazat v menším poměru, ale mám z toho trochu strach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
main: 165 (standartní je 160)
pilot: 35 (standart)
air: 38 (nevím)
a šroubek 1,25 otáčky
jehlu nevím kde
ale zkusím až nebude vyloženě zima udělat test svíčky (do plnejch a vypnout) a třeba snížit jehlu atd, trochu zalaboruju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
main: 162 (přibal taky 160)
starting : 85 (STANDART)
iddle : 35 (STANDART)
a šroubek smesi: 1/2
jehla: první zářez
svice ngk b8ecm
s hladinou jsem nehybal, palivo natural 95
Naposledy editováno 03.03.2009 12:52:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vata do výfuku
Ještě jsem zapoměl že mě to ničí svíčky.. každej čtvrt rok musím dát novou, jinak to hůř startuje.
To Starting je co, asi díra sytiče?