1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil laďaku oproti normalnimu vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Rozdil laďaku oproti normalnimu vyfuku
Funguje to jako přeplňování . Každý válec musí mít svou vlastní koncovku , není to jako u 4T kde může mít víc válců jeden svod .
Výfuk se počítá pro každý válec samostatně podle časování sacích a výfukových kanálů , podle jejich tvaru atd.
Je to hodně velká alchymie , většinou nejde ani dát laďák na jiný stroj o stejné kubatuře .
Píšu tady samozřejmě o výfuku ne o tlumiči .
Snažil jsem se to popsat co nejjednodušeji - profíci přes 2T ať mě nekamenují :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil laďaku oproti normalnimu vyfuku
Pokud jezdíte v dost terénu a poškodíte (promáčknete) koleno výfuku těsně u válce, ochudí se směs, protože část nespálené směsi se vlivem pulzací ve výfukovém systému nemůže vrátit zpět do válce (u 2T). Takže ubrat a co nejdřív opravit.
Otryskování je dobré si poznačit, spolu s povětrnostními podmínkami a místem činu. Velikost trysky se mění s nadmořskou výškou a teplotou. Na soutěžích (u 2T) jsem sebou vozil sousední trysky k té, co byla v motoru.