globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cesta do Řecka 2009

21.2.2009 v 12:26
Ahoj Bikeři
V červenci 09 se chystáme s přítelkyní na motodovolenou do Řecka (nejen tam), stroj na cesty Suzuki V-Strom 1000. Dovolená je naplanována na asi 14 dní Vyražíme z Ostravy, prví noc na Balatonu dále bych chtěl slyšet VAŠE názory jak se dostat do Řecka a poznat toho co nejvíce, jedeme převážně pod stan takže nějáke kempy, atd. Chceme projet z velké části Řecko, Olympijskou rivieru atd. Zpátky to chceme brát hlavně přes Albánii, Černou horu, přes Chorvatsko a domu. Něco už jsem pozbíral z cestopisů a z netu ale jak říkam jde mi o cestu v každé zemi poznat to nejpěknější a také solidní kempy takže pokud se někomu někde líbilo tak napište, můžou být i souřadnice do GPS. Ještě jednou Diki

21.2.2009 v 16:49 | Nahoru | #1
Při svém plánování Itálie jsem narazil na prima web na kempy, třeba ti to pomůže.

21.2.2009 v 17:50 | Nahoru | #2
Zdarec chlape, na tuhle cestu se chystám příští rok, až se na kawě trochu víc vyjezdím. Strašně miluju Řecko, ale chystám se zakempit někde v Leptokarii, strávit tam cca 10 dní a každý den se podívat na jiná zajímavá místa v dosahu. Spoustu času ale strávit u moře. Ani ne tak poznávačka no.

1 reakcí na tento příspěvek Cesta do Řecka 2009

22.2.2009 v 10:21 | Nahoru | #3
Zdarec, při cestě z Albánie do Černé Hory znám jeden příjemný kemp na pobřeží u města Ulcinj v C.Hoře. Pláž je z černého písku, 13 km dlouhá s pozvolným přístupem do vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cesta do Řecka 2009

22.2.2009 v 11:20 | Nahoru | #4
Korkie> o tépláži jsem už tady někde četl pry to je šupa Před měsícem jsem si koupil navigaci Garmina zumo 550 a co mě překvapilo že tam jezakreslena jenom jedna cesta přes celou Albanii a mapy nemužu ne a ne sehnat, sehnal jsem podrobnou mapu na Chorvatsko, Černou horu, Řecko, Maďarsko a to je vše, Srbsko budeme projíždět celkem rychle zatím jsem nic nenašel co by tam bylo na zhlédnutí. Tož asi tak. V albanii je krásné Skadské jezero na hranicích z černou horou a Samozřejmě ta příroda kvůli které tam chcu jet

(reakce na) Cesta do Řecka 2009

22.2.2009 v 11:29 | Nahoru | #5
Aifel> V Albánii skutečně moc cest není a tak se ani nedivím, že ji nemůžeš v navigaci najít. My tam byli před 3roky, ale autem a příroda je tam opravdu krásná. U Skadarského jezera je ráj rybářů a spousta rybích restaurací se specialitami darů jezera. (P.S.: vlastní zkušenost) Z edice Freytag a Berndt je výborný průvodce, ve kterém najdeš spoustu zajímavých informací.

22.2.2009 v 12:49 | Nahoru | #6
Ahoj jedete sami nebo berete spolujezdce.Svez bych se s vama ale jen dolu pak pokračuju do turecka vizum uz mam .jedu na xt660z tenere.jinak je to tam pohoda jeznim tam skoro celi rok ale smula je ze s kamionem stasnou cestu Otesanek Teplice

1 reakcí na tento příspěvek Cesta do Řecka 2009

22.2.2009 v 18:13 | Nahoru | #7
otesanek - My jsme spíše cestovatelé samotáři ale klidně s náma pojed - víc hlav víc ví . První noc chceme kempit na Balatonu a pak šupem do Řecka ale asi to nedame na jeden zatah je to moc km. Mno a pak pěkně prozkoumávat řeckou krásu a vracet se pomalinku přes Albanii, Černou horu a Chorvatsko domů. A jedeš sám nebo s baťužkem??

(reakce na) Cesta do Řecka 2009

23.2.2009 v 10:49 | Nahoru | #8
Aifel> ahoj zatim nevim koutil sem ji vše ale asi to nezvladne to viš bude to proni 1 sezona myslim si ze nakonec pojedu sam .v kuse to je fakt moc km no uvidm jak se to bude vivijet u nas doma chtel bych abi jela semnou jinak ja moc cesty na moto neplanuju jemi v celku jedno jak se to vyviji je to asi tim ze v praci to mam naplanovano na 1h

15.6.2009 v 11:11 | Nahoru | #9
Čaute všetci, odovzdávam odkaz od novopridaného člena "endurofun", ktorý ešte nemôže prispievať.

Rád sa pridá na túto cestu do Grécka. Jeho kontakt: mail@juliusurban.net