Téma: Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
 
5.2.2009 v 21:40
Tak střelci !!! jak a do jaké míry si upravite moto na CEC 2

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:20 | Nahoru | #91

pepazdepa-84>stepos79> Teď se AFI zastávám! Já jsem na té motorce nejel a ani ji neznám. Předpokládám, že mooc dobře ví do čeho jde (i když ty koně těžko bude očekávat, to vím z vlastní zkušenosti), určitě si ji prolustruje.
S těma točkama Stepo, Stepo



No že ty víš naprosto přesně do čeho jsi skočil viď takovou mršku hodnou máš doma

No já bych taky do litra nikdy nešel.

Naposledy editováno 09.02.2009 11:20:29

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:23 | Nahoru | #92

stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.

Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.

Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.



I dvouvál se musí točit, kór na okruhu.

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:34 | Nahoru | #93
Asi tak, nevím, jak ostatní dvouvály, ale RSV, Dukny i Hondy SP musíš točit samozřejmě až do konce jako všechny ostatní

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:35 | Nahoru | #94
No tak pak už zbývá jen ten choper ten snad ani pořádně vytáčet nejde ne?

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:52 | Nahoru | #95
Zas je pravda, že je předpoklad takovej pokud jedeš na okruh a ještě na závod budeš jezdit co to dá a většina motorek má výkon nahoře tzn. musíš to točit!

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:54 | Nahoru | #96

pepazdepa-84>Zas je pravda, že je předpoklad takovej pokud jedeš na okruh a ještě na závod budeš jezdit co to dá a většina motorek má výkon nahoře tzn. musíš to točit!



to já točim tak do 8 tisíc, jinak to pak moc žere hele

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 11:55 | Nahoru | #97
stepos79> S tím ví co dělá jsem myslel po mechanické stránce. Výkon nechám stranou. To si myslím, že kdyby AFI koupila nějakou novější šestku, tak udělá větčí terno.

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 16:37 | Nahoru | #98
Myslim,ze i 750tka je uz rozdil od sestky.Je pravda,ze me taky par lidi rikalo,ty si kupujes prvni motku a hned sestku??Jenze to je asi mozna rozdil.Se svoji prvni motkou se zzijes,pak dys skocis do silnejsi,potrebujes cas nato zjistit,jak se v jakych situacich chova.Proto ja osobne bych si netroufla presednout z sestky na litra a sup zavodit,bala bych se.Sestka se tocit vic nez litr logicky musi.Je parada na litru,ze tam mas za pet,vemes za to a jsi v coudu,jenze to vyuzijes na dalnici asi,dys pak jedes okrsky,tak stejne podrayujes a radis,nebo ne??

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 18:44 | Nahoru | #99
Angie> že litra nevyužije? a ty využiješ tu svou šestku???

Naposledy editováno 09.02.2009 18:45:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 20:48 | Nahoru | #100

stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.

Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.

Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.



Prosímtě , už se sklidni. Myslim, že na okruhu máš naježděno asi tak málo jako já a že bys trhal rekordy, to si vzhledem k tvejm modrejm vlajkám nemyslim. Nevim proč zrovna ty máš takovej problém s tím, co si pořídim. Že bys měl o mě strach se mi vzhledem k těm jedovatejm poznámkám nezdá, takže nechápu smysl celý diskuze. Žij a nech žít, jestli se na tom zrakvim, tak holt to tak bude, můžeš pak hlásit, že jsi mi to přepovídal, jestli ti to udělá radost; počítám se vším. A nemyslim si, že po třech letech na šestce by pro mě měl bejt litr nějakej zabiják.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 21:02 | Nahoru | #101
A.F.I.> Jasně že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 21:03 | Nahoru | #102

A.F.I.>stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.

Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.

Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.

Prosímtě , už se sklidni. Myslim, že na okruhu máš naježděno asi tak málo jako já a že bys trhal rekordy, to si vzhledem k tvejm modrejm vlajkám nemyslim. Nevim proč zrovna ty máš takovej problém s tím, co si pořídim. Že bys měl o mě strach se mi vzhledem k těm jedovatejm poznámkám nezdá, takže nechápu smysl celý diskuze. Žij a nech žít, jestli se na tom zrakvim, tak holt to tak bude, můžeš pak hlásit, že jsi mi to přepovídal, jestli ti to udělá radost; počítám se vším. A nemyslim si, že po třech letech na šestce by pro mě měl bejt litr nějakej zabiják.



Nic nepředpovídám a radost mi to rozhodně neudělá tak se uklidni panenko. Ano mám najeto hovno vlastně dvě hovna na okruhu jsem mrdal pak ale nevím kam zařadit tebe. Nikdy jsem nepsal že jezdím rychle nebo ano? Problém s tím co si pořídíš nemám vlastně jsem psal, že je mi to fuk. Jen jsem vyjadřil muj nazor když se to tu řeší. To, že to nemužeš zkousnout není můj problém.

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 21:07 | Nahoru | #103
Targa954> Ufff ... dík za podporu. Nějak nemám ve zvyku někoho shazovat, a z těhle řečí jsem začínala chytat depky. A pochybuju, že někdo z rádobyhustokrutostřelců, mezi něž počítám i sebe, zkrátka taková parodie na racing, vůbec kdy využije i potenciál šestky. A snad jde o to, abychom si to užili a je jedno na čem, jezdíme pro radost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 21:11 | Nahoru | #104
stepos79> tak to sorry, ale ty jsi tu prohlašoval, že se někde chlubim s cenou a podobně ... a přišlo mi to dost jako podpásovka, jak jsem psala, o ceně jsem se bavila u stolu s úplně jinýma lidma než s tebou a jen jsem odpovídala na otázku. A neboj, tvoje řeči zkousnu, akorát jsi mi byl vždycky sympatickej a nevim, proč se tu do mě navážíš, to mi asi tak hlava bere nejmíň.

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 21:52 | Nahoru | #105
A.F.I.> neřeš,nekaž si radost a užij si novou motku .
to že se necháš stresovat ti nepomuže,nebo o sobě pochybovat..prostě budeš muset být opatrnější,no..

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:10 | Nahoru | #106
... no ... co se mnou

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:13 | Nahoru | #107
Čeče ta šestka mi přijde taky vhodnější, výkon bych tolik neřešil, ale hmotnost a ovladatelnost. Novější modely fungujou už v sérii super, je to skoro dvěpade rám s šestkovým motorem, samozřejmě nevím kolik do toho chceš cpát. Je jasný že litr má spektrum použitelných otáček daleko větší a zábava s tím rozhodně bude, ale na fyzičku to bude záhul a bude chvíly trvat než dosáhneš stejných časů, co jsi jezdila na šestce, za cenu větší dřiny. Já se snažím spíš ladit techniku jízdy a časem na toho litra třeba skočím. Hele, ber to jako další názor

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:22 | Nahoru | #108
Já vás všechny chápu, chápu výhody šestky. Ale vzhledem k tomu, že mi není dvacet a nevím co bude za rok a zda vůbec budu jezdit nebo někde tahat kočárek nebo nevrazim peníze do bydlení, tak si toho litra prostě chci zkusit, jednou v životě, dokud je čas, peníze, motivace, možnost. Nejde mi o čas na okruhu. Už prostě za rok nemusim mít šanci splnit si sen. A asi proto jsem tak nasírací, když mi to někdo vymlouvá. To bych pak ani nemusela vycházet z baráku, aby na mě nespadlo letadlo. Asi to píšu blbě. Vždycky jsem si chtěla zkusit jet závody. Za rok už tu šanci mít nemusim. A člověk vždycky lituje nejvíc toho, co ani nezkusil než toho, co podělal ... já vim, že můžu spadnout, nejsem magor, abych si neuvědomovala rizika. To je asi všechno. Sorry za román.

tywoe já jsem zas filozof

Naposledy editováno 09.02.2009 22:35:05

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:26 | Nahoru | #109
A.F.I.> Uzi si tu motku,pokud se na ni tesis.Jen dej na sebe pozor.Mas s toho radost a to je dulezity.

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:29 | Nahoru | #110
Jasné, chápu

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:30 | Nahoru | #111
Já myslím, že TEN ZÁVĚR CO TU MEZI ŘÁDKY PADÁ = "JE TO JENOM ŽENSKÁ-SLABÁ A BL..HLOUPÁ(děvenka/panenka)" = nu, počkal bych s ním alespoň na konec prvního závodu...!!! Třeba ano, třeba ne?!

Já byl docela rád, když dívčí team 911 v ročníku 2007 jezdil a kočky se s tím nemazali! A že by se někdo z nás do nich navážel? = NIKDY!!!

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:32 | Nahoru | #112
...kočky nemazaly...Měl bych si to po sobě číst=mea culpa!

2 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:36 | Nahoru | #113
holek nás bude víc též superbike ... Renča, Besi, Alice

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:38 | Nahoru | #114
Franky> Myslim,ze to takhle nikdo nebere,dost uz.Afi je dospela,veme si k srdci to co bude chtit.Takze hlavne at z ni ma radost.

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:48 | Nahoru | #115
aya, myslím, že stačilo ... odbočili jsme od úprav!

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 22:50 | Nahoru | #116
A.F.I.> Ja si hodim nakou samolepku na masinu a pojedu fandit Jo jeste vemu tu trumpetu co se bere na hokej

(reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 23:05 | Nahoru | #117

A.F.I.>holek nás bude víc též superbike ... Renča, Besi, Alice


O důvod více se přijít podívat. Kdyžtak podržím deštník, nebo flašku s vodou

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

9.2.2009 v 23:55 | Nahoru | #118
Zkusím i jeden (snad) účelný příspěvek jak to vidím já. Snad to pomůže v rozhodování ostatním. Uvedená doporučení jsem na počátku posbíral od zkušenějších odborníků než jsem já a nebo jsou výsledkem zkušeností za tři ročníky CECu.

a/ Jakékoliv drahé úpravy typu nové vidlice, racing péro dozadu, 16.5" disky kol, power commandery, rychlořazení, irirdiové svíčky, KN filtry, drahé tlumiče řízení apod. nemají v těchto podmínkách žádný praktický smysl, pokud moje schopnosti nejsou řekněme pod 2.25 Brno a 1.55 Most.

b/ Co je naopak velmi důležité a na to bych se zaměřil kdykoliv než vlezu na okruh je dobrý technický stav. Tím myslím zejména stav destiček, dotažení důležitých šroubů, brzdové kapaliny, funkčnost brzdové páčky, ložiska v krku řízení, řetěz a jeho správné napnutí, stav oleje a těsnost všeho kde by mohl vytékat (víčko na dolití, výpustní šroub, těsnění). Toto je zejména pro vlastní bezpečnost ale i bezpečnost ostatních. Navíc to dodá klid jezdci a může se soustředit výhradně na jízdu!

c/ Bod b/ nepovažuji za úpravu ale nutnost. Jediné "fuknční" úpravy, které májí pro podmínky definované v bodě a/ smysl jsou:
- dobré gumy tj. nesjete do placata, nebo naopak dojete na krajích
- dobře nafouknuté gumy dle hodnot doporučených výrobcem gum (závodní tedy foukám jinak než seriové, seriové nelze foukat jako závodní)
- pokud možno dobře nastavené perování motocyklu (kdo byl v motoškole tak ví, že "všechno dát natvrdo" je nesmysl, pro nějaké výchozí nastavení lze vyjít z univerzální tabulky, např. zde a zkusit přizpůsobit své hmotnosti, pokud nevím nechat alespoň takto
Toto jsou tedy tři věci, které mohou významným způsobem přispět k tomu, že nespadnu, zrychlím a dojedu do cíle.

d/ Za déé bych uvedl případné úpravy za účelem úspory nákladů v případě pádu a dejme tomu, že trošku tím i něco odlehčíte. Zde tedy doporučení odmontovat vše co je nepotřebné (zrcátka, blinkry, světla, stupačky spolujezdce...vše co je hezké a stálo vás to hodně peněz) a pokud můžete i nahradit seriové a drahé komponenty levněšími (laminát. kapoty, stupačky a přepákování, plexisklo)

e/ Pokud mi zbyde nějaká tisícikoruna, namísto powercommanderů a 120 oktanových benzínů dolepíme nějaké rychlé samolepky aby to trošku vypadalo taky a můžu jet. Jestli mi zbylo více tisícikorun, nasadím ještě lepší koncovku výfuku..né snad kvůli těm 2 koňům, ale ať jsem ještě slyšet, kdyby mne někdo přehlédl

A pak hodně štěstí

Naposledy editováno 09.02.2009 23:58:03

Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

10.2.2009 v 00:42 | Nahoru | #119
Ja budu mit asi nove nalakovanej drzak na kufr.

1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2

10.2.2009 v 01:30 | Nahoru | #120
Teda to mi snad šálí zrak: na moje i Dejvovo doporučení AFIna nedávno testovala jeho 750 K7 a tady se zatim rozjelo nevimco... Jste se vy kritici všichni zbláznili, či co?
A jestli bude holka chtít radši toho litra, kterýho si tak přeje, tak ať si nějakýho pořídí - myslim, že všichni víme, že zrovna ona nebourá, naopak jezdí soustředěně a s rozumem, no ne?
... A pro ty testmany, kteří suverénně zařadí cizí motorku mezi vraky: mechanici Miloše Čiháka (u kterých byla moje Suzinku koncem léta na servisu) jsou tedy asi blbci nešikovní.. navíc nikde tady nevidím, že by tady někdo shazoval ty vaše stroje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist