pepazdepa-84>stepos79> Teď se AFI zastávám! Já jsem na té motorce nejel a ani ji neznám. Předpokládám, že mooc dobře ví do čeho jde (i když ty koně těžko bude očekávat, to vím z vlastní zkušenosti), určitě si ji prolustruje.
S těma točkama Stepo, Stepo
No že ty víš naprosto přesně do čeho jsi skočil viď takovou mršku hodnou máš doma
No já bych taky do litra nikdy nešel.
Naposledy editováno 09.02.2009 11:20:29
stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.
Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.
Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.
I dvouvál se musí točit, kór na okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
pepazdepa-84>Zas je pravda, že je předpoklad takovej pokud jedeš na okruh a ještě na závod budeš jezdit co to dá a většina motorek má výkon nahoře tzn. musíš to točit!
to já točim tak do 8 tisíc, jinak to pak moc žere hele
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.
Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.
Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.
Prosímtě , už se sklidni. Myslim, že na okruhu máš naježděno asi tak málo jako já a že bys trhal rekordy, to si vzhledem k tvejm modrejm vlajkám nemyslim. Nevim proč zrovna ty máš takovej problém s tím, co si pořídim. Že bys měl o mě strach se mi vzhledem k těm jedovatejm poznámkám nezdá, takže nechápu smysl celý diskuze. Žij a nech žít, jestli se na tom zrakvim, tak holt to tak bude, můžeš pak hlásit, že jsi mi to přepovídal, jestli ti to udělá radost; počítám se vším. A nemyslim si, že po třech letech na šestce by pro mě měl bejt litr nějakej zabiják.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
A.F.I.>stepos79>A.F.I.>Angie> jenom ať se tu vyjádří. A se šestkou jsem si né vždy úplně sedla, samozřejmě víc odpustí, ale neustále ji točit, podřazovat ... v tom si myslim, že by mí víc vyhovoala sevenfifty nebo litr. Málokdo z nás využije potenciál motorky, jde o to co komu víc vyhovuje. Mně ta uječená šestka za ty tři roky stačila.
Tak tohle je dobrý nebaví vytáčet motor to je nějakej humor ne? To na okruh nepatří tam se jezdí na spotřebu a na hluk.
Si kup dvouvál nebo chopera když nerada točíš motor.
Prosímtě , už se sklidni. Myslim, že na okruhu máš naježděno asi tak málo jako já a že bys trhal rekordy, to si vzhledem k tvejm modrejm vlajkám nemyslim. Nevim proč zrovna ty máš takovej problém s tím, co si pořídim. Že bys měl o mě strach se mi vzhledem k těm jedovatejm poznámkám nezdá, takže nechápu smysl celý diskuze. Žij a nech žít, jestli se na tom zrakvim, tak holt to tak bude, můžeš pak hlásit, že jsi mi to přepovídal, jestli ti to udělá radost; počítám se vším. A nemyslim si, že po třech letech na šestce by pro mě měl bejt litr nějakej zabiják.
Nic nepředpovídám a radost mi to rozhodně neudělá tak se uklidni panenko. Ano mám najeto hovno vlastně dvě hovna na okruhu jsem mrdal pak ale nevím kam zařadit tebe. Nikdy jsem nepsal že jezdím rychle nebo ano? Problém s tím co si pořídíš nemám vlastně jsem psal, že je mi to fuk. Jen jsem vyjadřil muj nazor když se to tu řeší. To, že to nemužeš zkousnout není můj problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
tywoe já jsem zas filozof
Naposledy editováno 09.02.2009 22:35:05
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
Já byl docela rád, když dívčí team 911 v ročníku 2007 jezdil a kočky se s tím nemazali! A že by se někdo z nás do nich navážel? = NIKDY!!!
2 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
a/ Jakékoliv drahé úpravy typu nové vidlice, racing péro dozadu, 16.5" disky kol, power commandery, rychlořazení, irirdiové svíčky, KN filtry, drahé tlumiče řízení apod. nemají v těchto podmínkách žádný praktický smysl, pokud moje schopnosti nejsou řekněme pod 2.25 Brno a 1.55 Most.
b/ Co je naopak velmi důležité a na to bych se zaměřil kdykoliv než vlezu na okruh je dobrý technický stav. Tím myslím zejména stav destiček, dotažení důležitých šroubů, brzdové kapaliny, funkčnost brzdové páčky, ložiska v krku řízení, řetěz a jeho správné napnutí, stav oleje a těsnost všeho kde by mohl vytékat (víčko na dolití, výpustní šroub, těsnění). Toto je zejména pro vlastní bezpečnost ale i bezpečnost ostatních. Navíc to dodá klid jezdci a může se soustředit výhradně na jízdu!
c/ Bod b/ nepovažuji za úpravu ale nutnost. Jediné "fuknční" úpravy, které májí pro podmínky definované v bodě a/ smysl jsou:
- dobré gumy tj. nesjete do placata, nebo naopak dojete na krajích
- dobře nafouknuté gumy dle hodnot doporučených výrobcem gum (závodní tedy foukám jinak než seriové, seriové nelze foukat jako závodní)
- pokud možno dobře nastavené perování motocyklu (kdo byl v motoškole tak ví, že "všechno dát natvrdo" je nesmysl, pro nějaké výchozí nastavení lze vyjít z univerzální tabulky, např. zde a zkusit přizpůsobit své hmotnosti, pokud nevím nechat alespoň takto
Toto jsou tedy tři věci, které mohou významným způsobem přispět k tomu, že nespadnu, zrychlím a dojedu do cíle.
d/ Za déé bych uvedl případné úpravy za účelem úspory nákladů v případě pádu a dejme tomu, že trošku tím i něco odlehčíte. Zde tedy doporučení odmontovat vše co je nepotřebné (zrcátka, blinkry, světla, stupačky spolujezdce...vše co je hezké a stálo vás to hodně peněz) a pokud můžete i nahradit seriové a drahé komponenty levněšími (laminát. kapoty, stupačky a přepákování, plexisklo)
e/ Pokud mi zbyde nějaká tisícikoruna, namísto powercommanderů a 120 oktanových benzínů dolepíme nějaké rychlé samolepky aby to trošku vypadalo taky a můžu jet. Jestli mi zbylo více tisícikorun, nasadím ještě lepší koncovku výfuku..né snad kvůli těm 2 koňům, ale ať jsem ještě slyšet, kdyby mne někdo přehlédl
A pak hodně štěstí
Naposledy editováno 09.02.2009 23:58:03
1 reakcí na tento příspěvek Tak se pochlubte s upravama na CEC 2
A jestli bude holka chtít radši toho litra, kterýho si tak přeje, tak ať si nějakýho pořídí - myslim, že všichni víme, že zrovna ona nebourá, naopak jezdí soustředěně a s rozumem, no ne?
... A pro ty testmany, kteří suverénně zařadí cizí motorku mezi vraky: mechanici Miloše Čiháka (u kterých byla moje Suzinku koncem léta na servisu) jsou tedy asi blbci nešikovní.. navíc nikde tady nevidím, že by tady někdo shazoval ty vaše stroje