globalmoto_kveten





Téma: Opět přepákování
 
6.2.2009 v 20:03
Čau rideři,dělám přepákování,a ted'ka sem narazil na problém...nemůžu z kloubku vyt'ukat,nebo spíš vymlátit starý ložiska. Je nějakej trik,jak to dostat ven? A nebo prostě do toho třískat jak hluchej do vrat a ono se to nějak poddá? Díky za rady

Opět přepákování

6.2.2009 v 20:08 | Nahoru | #1
Mě to tam například ještě drží taková segrovka(jako je třeba na pístním čepu). Vyndal si jí? Jinak chystám se na to ted taky...

2 reakcí na tento příspěvek Opět přepákování

6.2.2009 v 20:10 | Nahoru | #2
tam nic neni...jsou vedle sebe 2 a prostě se to nehejbe...samozřejmě to vyt'ukávám zevnitř- ven

Naposledy editováno 06.02.2009 20:11:10

Opět přepákování

6.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #3
Nahřej to švajcem nebo horkovzduškou,potom by to mělo jít.

(reakce na) Opět přepákování

6.2.2009 v 20:17 | Nahoru | #4

Jindrarm>tam nic neni...jsou vedle sebe 2 a prostě se to nehejbe...samozřejmě to vyt'ukávám zevnitř- ven


zkusil jsi pouzit silu vetsi nez velkou? jstli ano tak jsi pouzil porad malou

Opět přepákování

6.2.2009 v 20:25 | Nahoru | #5
ideální použít trubku a vnějším průměru ložiska, abys to nepáčil přez střed a nemělo snahu se to šlehat. pak už jenom kvalitne podložit a 10ti kilovou palici a vzhůru do toho.

a nebo ještě lis, ale myslim, že tou plaicí toho domrdáš míň

jo a ještě jednou si prohlídni jestli tam fakt nejsou ty ségrovky - sou kurvy šikovně zapuštěný, taky sem nevěřil že tam sou

Opět přepákování

6.2.2009 v 20:35 | Nahoru | #6
Dones to tam kde maj nějakej ruční lis to je paráda udělaj klap kla p a je to.

(reakce na) Opět přepákování

6.2.2009 v 21:07 | Nahoru | #7

Jindrarm>tam nic neni...jsou vedle sebe 2 a prostě se to nehejbe...samozřejmě to vyt'ukávám zevnitř- ven



To same sem resil pred 2tydnama na svoji RM,po 2 dnech neustaleho mlaceni do toho sem dostal spasny napad,nabrusit maly stary srubovak a odsekat to,ta stena toho plechu te klece je dost tenka takze to slo nastesti v pohode,jestlis uz nevymlatil ty okraje te klece tak se pod to malym srubovakem v pohode dostanes a furt mlatis ten srubovak dovnitr mezi ten plech a ten kloubek a ono to pak praskne.

1 reakcí na tento příspěvek Opět přepákování

6.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #8
Jo a este bych ti doporucil dat tam kulickova loziska,protoze 1)jehlickova mosis mazat 2)hned odejdou jak nejsu namazane 3)su drahší.

(reakce na) Opět přepákování

6.2.2009 v 22:02 | Nahoru | #9
TomRm> pozdě už je mám doma tu sezonu to nějak odskáču,pak stejně pujde pryč

Opět přepákování

7.2.2009 v 06:45 | Nahoru | #10
zanes to k nějakému soustružníkovi který tito vylisuje,jinak to s tama nedostaneš,hlavně s té velké páky kde sou ty ložiska na obou stranách se to musí vytáhnout směrem k sobě a jinak něž lisem to neuděláš,taky sem se s tím natrápil,ty ostatní ložiska jdou vylisovat i ve svěráku
nějakému mlácení do toho bych se vyhl

Opět přepákování

7.2.2009 v 09:27 | Nahoru | #11
ja to delam sroubem a oriskem na golu kousek trubky na druhou stranu a jde to

Opět přepákování

7.2.2009 v 12:52 | Nahoru | #12
Dneska to nějak zkusim,pak dám vědět,jak to dopadlo

Opět přepákování

7.2.2009 v 18:31 | Nahoru | #13
Vytloukat? tyjo, to radši ne, lisem a ještě nejlíp za tepla to je čistá práce. A tím odsekávaním šroubovakem taky akorát dojebeš ten vnitřek přepáčka, klec je sice měkká ale to ten hliník taky.

Opět přepákování

7.2.2009 v 18:46 | Nahoru | #14
na přepáčko jen v chirurgických rukavicích o nějakém vytloukání nemůže být řeč jenom vylisovat a nalisovat !!!!

Opět přepákování

7.2.2009 v 19:42 | Nahoru | #15
Tak sem to vytlačil pomocí svěráku,oříšku na golu a čistá práce,na kloubku ani stopa omačkanin a závlačka tam nebyla ani jedna tak díky hoši

Opět přepákování

7.2.2009 v 19:51 | Nahoru | #16

1 reakcí na tento příspěvek Opět přepákování

14.2.2009 v 09:51 | Nahoru | #17
Mám taky problém s přepáčkem..Rozdělal jsem ho, koupil nové ložiska, všechno bez problému až tedka když dělám ložiska do kyvky tak problém. Podle manuálu mají být kusy 53 a 2 zasunuté v sobě, ale nemůžu se zbavit pocitu, že když jsem to rozdělával, tak byly zasunuté proti sobě "tzn. každý z jedné strany"..Dál mi přijde divné, že pokud je to teda tak jak je v manualu, není to vnější ložisko nijak chráněno (červeně zakroužkováno, kde to zhruba je)..je tedy ložisko v kyvce, ale není tam nic mezi ložiskem v kyvce a rámem..Snad jsem se vyjádřil jasně

[URL=

(reakce na) Opět přepákování

14.2.2009 v 12:21 | Nahoru | #18
Lukasisko> na GG je to řešeno stejně jak na obrázku, s tím rozdílem, že je zvenku ještě o-koružek. Já jsem si tam dával ještě krycí nerez. plech. Podle mně to tak je proto, aby si díly poz.53 ve finále sedly větší dosedací plochou k motoru. Navíc je tam rozdíl materiálů ocel/hliník. Proto to tam musí být tak jak je namalované.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist