globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartujici huska
Ahoj, prosím Vás, opravdu tady není nikdo schopnej mě technicky poradit, jak donutit husqvarnu te610e kdykoliv a pokaždý nastartovat? ať delam co dělám nejde me to, donedavna jsem si myslel, že motorka pro me neni technicky žádnej problem (auta zvladam při levou zadni), tak si s tim fakt nevim rady a driv než servis bych radši svépomocí, at se priucim. prosím a děkuju, prodavat ji nechci a brečet vedle ni na betonu v garazi taky ne. děkuju
Předchozí
1 2
Následující

Nestartujici huska

5.2.2009 v 22:17 | Nahoru | #1
vytahuj svíčku a koukej jestli je mokrá nebo není.. to napoví jinak měnit vyrobce

Nestartujici huska

5.2.2009 v 22:26 | Nahoru | #2
záleží kdy tě nestartuje bud teplá nebo studená a taky záleží v jakým počasí

Nestartujici huska

5.2.2009 v 23:05 | Nahoru | #3
Sorry za to ze nepomuzu ale jako lajk tvrdím že si napsal o tvem problemu kulovy napr jak pise mikkimaus takze nikdo ti nic konkretniho asi neporadi a navíc i kdyz to nechces slyset si vybral spatnou značku.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

5.2.2009 v 23:22 | Nahoru | #4
Klasickej problém husek 610e.. na startér ani hovno a nakopávačkou horko těžko že?
Automatickej dekompresor nefungá jak by měl.. Nedávno jsem se o tom bavil s machrem na zapalka a ten mi to vysvětlil.. Dekomp. ti přestane fungovat jak má -> starter s motorem tim pádem točí nepatrně pomaleji. Ty otáčky ovšem nestačí tomu japonskýmu zapalku aby to hodilo jiskru(prej tam chybí opravdu jen pár otáček/min). Takže to tenhle týpek řeší buď jiným CDičkem vlastní výroby, který dá impuls i při nižších otáčkách. Nebo prostě novým dekompresorem. Může bejt vymačkanej, ojetej..
Takže tak

Nestartujici huska

6.2.2009 v 06:00 | Nahoru | #5
mam svíčky 3 výrobců jiskra mozna slabší, není to auto, ale je ostrá, modrá, na svíčce dobrá, jediny co to dela že to strili do sani, obcas do vyfuku, starter točí a hejbe s motorem dost svižně. falešnej vzduch nikde, ventilovy vule v klidu, karbec koupenej modernější, otryskovanej podle katalogu hsq, čistej, ať hejbu s bohatosti jak chci, at s hladinou jak chci, furt to jen strili a chytne tak 1x z 5ti vybití baterie. nakopávačku nemam, segment udajně vyndal p. kotrba kdyz ji mel na sále

Nestartujici huska

6.2.2009 v 08:06 | Nahoru | #6
tak mu to tam zas dej do servisu.jo zlatý Ečko i s nakopávačkou
holt asi to není značka pro tebe

Naposledy editováno 06.02.2009 08:07:09

Nestartujici huska

6.2.2009 v 09:13 | Nahoru | #7
Vzhledem k tomu,že tu opět laboruješ se startem.A i po svépomocných odladěních to nefachá,tak ti radím "nech si to udělat" Hujer odhadl na 99% správně tvuj problém.Vyměň pružinu na dekompresi a uvidíš.

Nestartujici huska

6.2.2009 v 11:18 | Nahoru | #8
Tak já přidám taky něco do soudku z mých upocených zkušeností se starty te 610 E:
- měl jsem model 01, jak tu někdo už zmínil tak startérem těžko, nakopávačkou to byl zázrak.
- ze začátku jsem měl problémy se studenými starty - vždy se mi ji podařilo ulit. Teplé byly vždy ok.

Nakonec jsem ji studenou (v zimě) startoval tímto způsobem, a to docela bezproblému:
- zapnout benzín, napočítat do 10ti, začít točit startérem a milimetrově přidávat sytič, do té doby než si motorka odfoukne výfukem , pak jsem startovat přestal. Vrátil sitič do původní polohy a celou proceduru opakoval, vždycky mi pak na 2. naskočila.

Zprovopočátku jsem dělal velkou chybu a dal, když byla studená, hned plný sytič, a nebo ji jen 1-2 prošlápl nakopávačkou, což byla velká chyba a hned jsem ulil svíčku. Pak pokud jsem chtěl jezdit nezbývvalo nic jiného než svíčku vytáhnout a osušit. Nepomáhalo ani půlhodinové prošlapávání s vyplým benzínem. Jinak prostě nenastartovala.

Téplé starty šli elektr. startérem krásně. Nohou jsem to raději ani nezkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

6.2.2009 v 11:49 | Nahoru | #9
tak jak sem na to šel já SM610e rv.1999

studená-startér:zapnout benzín,2-3krát vzít za plyn,pak plnej sitič,trk o startér a už bežela po 15sec sem dal sitič na půlku, po dalších 15ti sec sem ho vypnul úplně

teplá-startér:zapnout benzín, bez plynu i stiče trk o startér a běžela.

teplá-kick start:nakopávačkou sem nastavil úvrať šláp sem na to,bez plynu bez sitiče a většinou na poprvé chytla

studená-kick start:párkrát sem to zkoušel ale nepovedlo se mi to takže studenou je startérem

(reakce na) Nestartujici huska

6.2.2009 v 13:20 | Nahoru | #10
Delta> JJ. Každá to má ráda jinak, ja jak trhl plynem, našlápl atd. tak byla svíčka ulitá.

Nestartujici huska

6.2.2009 v 13:28 | Nahoru | #11
ja studenou musim brutalne ulejt, cca desetkrat tam chrcnu akceleracni pumpickou pri slapani pres dekomp, pak slapnu a bezi..

obcas mi stavkovala ale byla zkondenzovana voda na fajfce/svicce probijela, posvitil sem na to v garazi horkovzduskou a OK... jo a jednou ani to nepomohlo tak sem vypustil plovakovku a opet OK...

jinak pokud to strili do sani tak je tam bud opravdu malo benzinu, nebo fest ulity, ale to by se poznalo na svicce a i strater by ulitym motorem sotva otocil. jestli to zapalko nekdo nerozhrabal, ze to pali nekde kde nema tak to musi chytit, zvlast starterovka...

Nestartujici huska

6.2.2009 v 15:39 | Nahoru | #12
Mam sice 410e r.v.00 ale předpokládám že to bude podobný

Měl sem nefunkční sytič tak sem si s tim musel hrát než sem se rozjel ale přišlo mě že když sem poslouchal co se ozývalo z motoru tak sem to docela vychytal. Pak už nebyl problem snad nikdy.

Zapnout klíčkem zapalování, ale vypnout ten červenej kolíbkovej čudlik. Protočit starterem (nakopávačku nemam) na prázdno, dělalo to dva zvuky - jeden takovej prázdnej a ten druhej jako že už to nasálo, jak se ozval ten druhej tak kolíbku do polohy funkční a už to blafalo...sice třeba ještě chcípla když byla zima nebo dýl stála ale už se s tim dalo pracovat...Dneska mam vše v pořádku sytič na čtvrtku a startuju kdykoliv. Asi sem moc neporadil ale řekl bych že každopádně je dobrý vyzkoušet všechny možný i nemožný věci jak nastartovat protože to ušetří spoustu sprostejch slov a času

Nestartujici huska

6.2.2009 v 17:42 | Nahoru | #13
Dobrá, i já připojím svojí zkušenost se studenýma startama..
Dokud bylo všechno seriový a zavřený tak stačilo nepatrně přidat plyn, otevřít sytič a hned se ulila a bylo po startování.. Takže bylo třeba startovat se sytičem na první polohu úplně bez plynu a čapla hned

Ted.. Otevřený laufy a sání, dotryskovanej karbec. Před prvním otočením hrknu 4krát plynem a dám sytič naplno,začnu startovat a jakmile si plivne do sání tak ještě hrknu dvakrát až třikrát plynem a hned čapne... Ještě chvilinku(cca 10sec) nechám sytič na první poloze(minimálně otevřenej) a potom ho úplně zavřu

Ale jak jsem psal, myslim že tohle bude problém toho zapalka.. Zkus schválně ubrat na volnoběhu a zastartuj úplně bez plynu jestli bude slibovat víc

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

6.2.2009 v 17:55 | Nahoru | #14
jestli uz mas ten BST40 tak ja jsem mel pri ladeni problem ten ze v tom plastovym vicku nad soupatkem je dira na hadicku od podtlakovyho otevirani ventilu nadrze co ma LC4. je potreba ji zaslepit aby to nesalo luft a nad soupetem se delal potrebnej podtlak.

(reakce na) Nestartujici huska

6.2.2009 v 22:39 | Nahoru | #15
brzda> neboj, to sem udělal...

jinak zavada je určite vadne CDI, ktere dnes přestalo hazet jiskru uplně, takže ta jisrka co tam byla byla proste napichu. kolik asi tak stoji novy zapalovani? resp. co se dá naměřit, abych zjistil co je spaleny?

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

7.2.2009 v 11:22 | Nahoru | #16
Tak originál počítej kolem 6500Kč.. Ignitech 3500Kč.. Se 610kama už maji zkušeností dost

edit:A nemusí to bejt hned CDI.. Můžeš mít v prdeli snímač, nebo cívky..
A nebo třeba jen takovou kravinu jako blbou svíčku, prošlehnutej kabel, fajfku

Naposledy editováno 07.02.2009 11:23:59

(reakce na) Nestartujici huska

7.2.2009 v 11:28 | Nahoru | #17
Hujer> Tak z civky nic neleze, a ani do cívky mam tušení že je v hajzlu cívka na statoru, snímač nezmerim, nemam osciloskop tak me zajima, jetli je dobra volba a hlavne kvalitni jejich vyrobek dc-cdi co napaji 12V z baterky a jen pouziva snimac. Protože přemotávat stator a čekat, že se to zase za 20tkm vysere nechcu

Nestartujici huska

7.2.2009 v 11:38 | Nahoru | #18
No tak alespon pro orientaci můžeš změři stejnosměrnej odpor snímače.. Měl by bejt 120 nebo 180ohmů? ted už si nepamatuju přesně, ale alespon jestli neni třeba přerušenej nebo tak..

A u těch 610 odcházeji spíš ty CDI.. chce to zkusit.. když jim pošleš do ignitechu cdi i se statorem tak ti řeknou co je v hajzlu

Nestartujici huska

9.2.2009 v 07:43 | Nahoru | #19
Já, když měl 610e, tak sem z ní mělů stejný lapálie jako ty, musel sem měnit startér, dodat pružinku na dekompresor a měnit CDI, dal jsem tam od Ignitechu a fungovalo v pohodě, dál je třeba mít správný vůle na ventilech a rolničky na vahadlech, bez vůlí.

Já měl výhodu, že měla i nakopávačku, takže studený starty bez problémů, sice to byl opruz startovat, ale nejlepší způsob je, si dát mašinu na stojan stoupnou si do stupaček a pak nakopávat, je třeba se to naučit.

Jinak na startér jsem startoval, že je třeba napumpovat benzín plynem, pak začít startovat a pak teprve dát sytič a když nechytá, sundat ho, ale točit dál a ona, chytla, pak zase chípla, takže znovu a šla.

Nestartujici huska

10.2.2009 v 10:57 | Nahoru | #20
Mě dělala něco podobnýho indučka nějáká jiskra jo a pak už nic ale to cdi to může bejt taky

Nestartujici huska

11.2.2009 v 21:02 | Nahoru | #21
Mám stejný problém ,jiskra jako prase, starter točí huska si sem tam pleskne do výfuku a toť vše,tlaky při zapojeném dekompresoru 3 a při odpojeném 10 než vytluču baterku mám horké svody k výfuku ale holka z garaže nevyjede:))

Nestartujici huska

11.2.2009 v 22:26 | Nahoru | #22
jéé tu sem měl a malem jsem ji kvuly tomu ctel xkrat zahodit a jit pesky...pak sem to vychytal-naucil jsem se grif a v poho,ale uz je to doba ...

Nestartujici huska

11.2.2009 v 22:27 | Nahoru | #23
jo to byla 93-95 s rucnim dekompresorem ostra bez starteru jeste prava kroska...

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

9.3.2009 v 16:44 | Nahoru | #24
čus chlapi, Husqvarna SM 610 S rok 2000, zaboha jí studenou nemůžu nastartovat startérem ani nakopávačkou, už sem myslel že sem to vychytal, ale byla to mýlka, vúbec nevim co s tim, zkoušel sem všechny rady co sem si tu přečet

a pak ještě dotaz jestli se tenhle stroj může roztlačovat, aby mi nepřeskočil rozvoďák nebo se nezkurvily ventili

díky za postřehy

Nestartujici huska

11.3.2009 v 10:32 | Nahoru | #25
kubikula-měl jsem stejný problém nechytla ani na roztahování autem už jsem ji hodil do servisu tak jsem zvědavej co má za nemoc.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska

11.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #26
jj tak jsem mel a malem jsem ji vzteky nechal x krat v poli:) dla se dekompresor na riditko trocha cviku a do destyho pokusu vzdycky chytla:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartujici huska

13.3.2009 v 11:25 | Nahoru | #27
je to startovani opravdu tak zavisle na pocaci a v lete bude lip nebo to je fakt celorocne na p..u?

(reakce na) Nestartujici huska

13.3.2009 v 11:29 | Nahoru | #28
sosak> mě to šlo blbě jen na první starty po zimě

Nestartujici huska

13.3.2009 v 14:59 | Nahoru | #29
hoši to je rukama respkrive nohama
měl jsem husku pul roku a první týden to byl problem,několikrát jsem si ucchal,ale jak dostane do nohy grif a víš jak na to není problem a to jsem měl verzi bez starteru
když jsem ji prodával stála 2,5 měsíce a pak chytla na třetí kopnutí
taky mi hodně pomohlo si před startem přidat na volnoběhu a startovat zásadně bez plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartujici huska

19.3.2009 v 16:37 | Nahoru | #30
Hujer> zdar mam husku sm 610 a vypada to ze mam stejny problem jak KRF se svym te 610 chtel sem se zeptat jaks psal ze ses bavil s tim borcem na zapalka jestli nevis jestli to CDicko nak upravi nebo dela uplne jiny popripadne kolik by vyslo
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125


TOPlist