1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
Automatickej dekompresor nefungá jak by měl.. Nedávno jsem se o tom bavil s machrem na zapalka a ten mi to vysvětlil.. Dekomp. ti přestane fungovat jak má -> starter s motorem tim pádem točí nepatrně pomaleji. Ty otáčky ovšem nestačí tomu japonskýmu zapalku aby to hodilo jiskru(prej tam chybí opravdu jen pár otáček/min). Takže to tenhle týpek řeší buď jiným CDičkem vlastní výroby, který dá impuls i při nižších otáčkách. Nebo prostě novým dekompresorem. Může bejt vymačkanej, ojetej..
Takže tak
- měl jsem model 01, jak tu někdo už zmínil tak startérem těžko, nakopávačkou to byl zázrak.
- ze začátku jsem měl problémy se studenými starty - vždy se mi ji podařilo ulit. Teplé byly vždy ok.
Nakonec jsem ji studenou (v zimě) startoval tímto způsobem, a to docela bezproblému:
- zapnout benzín, napočítat do 10ti, začít točit startérem a milimetrově přidávat sytič, do té doby než si motorka odfoukne výfukem , pak jsem startovat přestal. Vrátil sitič do původní polohy a celou proceduru opakoval, vždycky mi pak na 2. naskočila.
Zprovopočátku jsem dělal velkou chybu a dal, když byla studená, hned plný sytič, a nebo ji jen 1-2 prošlápl nakopávačkou, což byla velká chyba a hned jsem ulil svíčku. Pak pokud jsem chtěl jezdit nezbývvalo nic jiného než svíčku vytáhnout a osušit. Nepomáhalo ani půlhodinové prošlapávání s vyplým benzínem. Jinak prostě nenastartovala.
Téplé starty šli elektr. startérem krásně. Nohou jsem to raději ani nezkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
studená-startér:zapnout benzín,2-3krát vzít za plyn,pak plnej sitič,trk o startér a už bežela po 15sec sem dal sitič na půlku, po dalších 15ti sec sem ho vypnul úplně
teplá-startér:zapnout benzín, bez plynu i stiče trk o startér a běžela.
teplá-kick start:nakopávačkou sem nastavil úvrať šláp sem na to,bez plynu bez sitiče a většinou na poprvé chytla
studená-kick start:párkrát sem to zkoušel ale nepovedlo se mi to takže studenou je startérem
obcas mi stavkovala ale byla zkondenzovana voda na fajfce/svicce probijela, posvitil sem na to v garazi horkovzduskou a OK... jo a jednou ani to nepomohlo tak sem vypustil plovakovku a opet OK...
jinak pokud to strili do sani tak je tam bud opravdu malo benzinu, nebo fest ulity, ale to by se poznalo na svicce a i strater by ulitym motorem sotva otocil. jestli to zapalko nekdo nerozhrabal, ze to pali nekde kde nema tak to musi chytit, zvlast starterovka...
Měl sem nefunkční sytič tak sem si s tim musel hrát než sem se rozjel ale přišlo mě že když sem poslouchal co se ozývalo z motoru tak sem to docela vychytal. Pak už nebyl problem snad nikdy.
Zapnout klíčkem zapalování, ale vypnout ten červenej kolíbkovej čudlik. Protočit starterem (nakopávačku nemam) na prázdno, dělalo to dva zvuky - jeden takovej prázdnej a ten druhej jako že už to nasálo, jak se ozval ten druhej tak kolíbku do polohy funkční a už to blafalo...sice třeba ještě chcípla když byla zima nebo dýl stála ale už se s tim dalo pracovat...Dneska mam vše v pořádku sytič na čtvrtku a startuju kdykoliv. Asi sem moc neporadil ale řekl bych že každopádně je dobrý vyzkoušet všechny možný i nemožný věci jak nastartovat protože to ušetří spoustu sprostejch slov a času
Dokud bylo všechno seriový a zavřený tak stačilo nepatrně přidat plyn, otevřít sytič a hned se ulila a bylo po startování.. Takže bylo třeba startovat se sytičem na první polohu úplně bez plynu a čapla hned
Ted.. Otevřený laufy a sání, dotryskovanej karbec. Před prvním otočením hrknu 4krát plynem a dám sytič naplno,začnu startovat a jakmile si plivne do sání tak ještě hrknu dvakrát až třikrát plynem a hned čapne... Ještě chvilinku(cca 10sec) nechám sytič na první poloze(minimálně otevřenej) a potom ho úplně zavřu
Ale jak jsem psal, myslim že tohle bude problém toho zapalka.. Zkus schválně ubrat na volnoběhu a zastartuj úplně bez plynu jestli bude slibovat víc
1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
jinak zavada je určite vadne CDI, ktere dnes přestalo hazet jiskru uplně, takže ta jisrka co tam byla byla proste napichu. kolik asi tak stoji novy zapalovani? resp. co se dá naměřit, abych zjistil co je spaleny?
1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
edit:A nemusí to bejt hned CDI.. Můžeš mít v prdeli snímač, nebo cívky..
A nebo třeba jen takovou kravinu jako blbou svíčku, prošlehnutej kabel, fajfku
Naposledy editováno 07.02.2009 11:23:59
A u těch 610 odcházeji spíš ty CDI.. chce to zkusit.. když jim pošleš do ignitechu cdi i se statorem tak ti řeknou co je v hajzlu
Já měl výhodu, že měla i nakopávačku, takže studený starty bez problémů, sice to byl opruz startovat, ale nejlepší způsob je, si dát mašinu na stojan stoupnou si do stupaček a pak nakopávat, je třeba se to naučit.
Jinak na startér jsem startoval, že je třeba napumpovat benzín plynem, pak začít startovat a pak teprve dát sytič a když nechytá, sundat ho, ale točit dál a ona, chytla, pak zase chípla, takže znovu a šla.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
a pak ještě dotaz jestli se tenhle stroj může roztlačovat, aby mi nepřeskočil rozvoďák nebo se nezkurvily ventili
díky za postřehy
1 reakcí na tento příspěvek Nestartujici huska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartujici huska
měl jsem husku pul roku a první týden to byl problem,několikrát jsem si ucchal,ale jak dostane do nohy grif a víš jak na to není problem a to jsem měl verzi bez starteru
když jsem ji prodával stála 2,5 měsíce a pak chytla na třetí kopnutí
taky mi hodně pomohlo si před startem přidat na volnoběhu a startovat zásadně bez plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartujici huska
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 | XT_600 | 6 | 26.5.2024 v 15:12 M6 |
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Ivaan | 4 | 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein |
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E | PPKP | 7 | 19.9.2023 v 16:44 Djpepe |
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Djpepe | 5 | 15.9.2023 v 18:36 kawar125 |