globalmoto_kveten





Téma: Vůle v přepákování??
 
16.1.2009 v 21:05
Čaues rideři,potřebuju vědět,jaká má bejt vůle v přepákování? má to bejt uplně čistý bez vůle,nebo tam trochu vůle byt může? moc díky za odpovědi, Jindra
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Vůle v přepákování??

16.1.2009 v 21:16 | Nahoru | #1
bez vule, pokud se nekde vule objeví tak je to jen otázka času kdy se ti to vyjebe všecko a pak je to balík všechny ložiska futra, čepy, gufera, doporučuju tak třikrát ročně rozebrat vyčistit a namazat

Vůle v přepákování??

16.1.2009 v 21:21 | Nahoru | #2
ok,díkec

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

16.1.2009 v 22:11 | Nahoru | #3
no na crf jsem přepákování bez minimální vůle ještě neviděl ani na nové motorce

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 00:21 | Nahoru | #4
LeosWR> Jo to máš pravdu skoušel sem to na nové motce a naka vule tam je...mněla za sebou jednu hodinu ,kyvka mněla malinkou vuly takže bez vule to asi nejde bych řek

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 01:04 | Nahoru | #5
Nejlepsi co moze byt je dat vsude loziska kulickova misto jehlickovych,vyde to levnejc a nemosis nic mazat jak su jehlickove na suchu tak tam je hned vule.

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 01:49 | Nahoru | #6
Tom232> jj HQ také na přepákování používá bajonet s kuličkami (od modelu 06), alternativně lze na KTM vyřešit uložení PDS stejným způsobem

Naposledy editováno 17.01.2009 01:52:45

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 09:01 | Nahoru | #7
počkej jak je tam dostaneš ty kuličkové nebo znáš přímo typ ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 10:18 | Nahoru | #8
Cobra357> Moje zkušenost s DR-Z.
Když byla nová, nebyly v přepákování žádný vůle. Asi od 9tis. km to začalo postuně hrkat, tak jsem koupil sadu ložisek a gufer ALL BALLS, přímo na DR (komplet přepáčko + spodní centrálu) a po výměně byla vůle na kyvce ještě větší, než se starýma origo ložiskama !!! Tak jsem to znova rozebral a zjistil že díra na vnitřních kroužcích těch nových ložisek je o 0,15 - 0,3mm větší takže ty čepy-šrouby tam hrkají
Nechal jsem si vyrobit nový šrouby a speciálně je slícovat s těma "super" ložiskama aby to bylo na fest. Výsledek je mnohem lepší, ale stejně to není stoprocentní :\ jako když bala nová.

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 10:26 | Nahoru | #9

Lopp>Cobra357> Moje zkušenost s DR-Z.
Když byla nová, nebyly v přepákování žádný vůle. Asi od 9tis. km to začalo postuně hrkat, tak jsem koupil sadu ložisek a gufer ALL BALLS, přímo na DR (komplet přepáčko + spodní centrálu) a po výměně byla vůle na kyvce ještě větší, než se starýma origo ložiskama !!! Tak jsem to znova rozebral a zjistil že díra na vnitřních kroužcích těch nových ložisek je o 0,15 - 0,3mm větší takže ty čepy-šrouby tam hrkají
Nechal jsem si vyrobit nový šrouby a speciálně je slícovat s těma "super" ložiskama aby to bylo na fest. Výsledek je mnohem lepší, ale stejně to není stoprocentní :\ jako když bala nová.



umisteni loziska by melo byt konstrukcne tak udelane ze se stred stahne soubem na fest, takzeby ani ta vule nemela byt znat.. pripadne bych tam dal lepidlo na loziska(loctite) ale bacha aby to pak slo rozebrat....

3 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #10
většina vůle se udělá na kloubku tlumiče, kterej moc nevydrží, protože nejde 100%ně utěsnit. když zahejbete kolem a kouknete, většinou se to hejbe právě na tlumiči. Stačí vůle v desetinách mm, která na konci kyvky dělá klidně i cenťák. Na druhou stranu...kdo z vás to pozná při jízdě, pokud to vyloženě nemlátí tak o tři cenťáky? Můj názor je že vůle v přepákování je jen zbytečná histerie a tahání peněz z kapsy...pokud nejsou popraskaný a zarezlý jehly nebo odrbaný čepy, kašlu na to. Tak třikrát do roka namazat, v nouzi nejvyšší vyměnit kloubek, a víc už na to kašlu, stejně se vůle do měsíce udělá znova i s novejma věcma

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 11:21 | Nahoru | #11

PetrTM>většina vůle se udělá na kloubku tlumiče, kterej moc nevydrží, protože nejde 100%ně utěsnit. když zahejbete kolem a kouknete, většinou se to hejbe právě na tlumiči. Stačí vůle v desetinách mm, která na konci kyvky dělá klidně i cenťák. Na druhou stranu...kdo z vás to pozná při jízdě, pokud to vyloženě nemlátí tak o tři cenťáky? Můj názor je že vůle v přepákování je jen zbytečná histerie a tahání peněz z kapsy...pokud nejsou popraskaný a zarezlý jehly nebo odrbaný čepy, kašlu na to. Tak třikrát do roka namazat, v nouzi nejvyšší vyměnit kloubek, a víc už na to kašlu, stejně se vůle do měsíce udělá znova i s novejma věcma


Tak tak, udělal jsem na GG komplet novej, a vydrželo to pár vyjížďek a vůle skoro jako předtim

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 11:23 | Nahoru | #12
Asi tak.. Na jehličkových ložiskách v přepáčku mam minimální vůli,je poznat při bližším zkoumání, ovšem na chodu kyvky to znát moc není.. Ke konci sezony se mi úplně vymrdal kloubek na centrálu, měl vůli tak 2mm, což ale dělalo na konci kyvky tak 2-3cm. Takže jsem koupil jen kloubek a pohoda

Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 11:37 | Nahoru | #13
Ja mam taky vuli v prepakovani. Jed videt ze je to asi na cantralu, vetsinou to byva spodni lozisko. Ale je mala, na konci kyvky to dela vuli par milimetru. Mel jsem to dokonce i sundane, ale kdyz jsem rukou na lozisku zadnou vuli nenahmatal tak jsem to tam vratil a uz to neresim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 12:24 | Nahoru | #14

manteufel>počkej jak je tam dostaneš ty kuličkové nebo znáš přímo typ ?



Typ neznam normalne veznu kloubek zajdu stim tam kde prodavaji loziska tam to pomeri a bud jestli takove male kulickove existuji tak ti je objednaji ale vetsinou ty kurvi cinske tam daju takove miry co nejsou abys musel koupit origo.Ted sem to delal na RM tam sou 27mm prumer a ten neexistuje.Tak sem kupil 28mm a tu diru na kloubku o 1mm zvetsil narval tam 4 loziska vedle sebe a je to ok.Nemosim cely rok nic mazat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 13:01 | Nahoru | #15

Tom232>manteufel>počkej jak je tam dostaneš ty kuličkové nebo znáš přímo typ ?

Typ neznam normalne veznu kloubek zajdu stim tam kde prodavaji loziska tam to pomeri a bud jestli takove male kulickove existuji tak ti je objednaji ale vetsinou ty kurvi cinske tam daju takove miry co nejsou abys musel koupit origo.Ted sem to delal na RM tam sou 27mm prumer a ten neexistuje.Tak sem kupil 28mm a tu diru na kloubku o 1mm zvetsil narval tam 4 loziska vedle sebe a je to ok.Nemosim cely rok nic mazat.


Zajímalo by mě jak budeš (nebo spíš následující majitel) pak ty ložiska měnit... Měl jsem tu čest se třema zarezlejma v řadě a masakr,několik dní sraní... čtyři bych nechtěl potkat ani v noční můře.

Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 13:42 | Nahoru | #16
možná by stačily dvě...

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 13:51 | Nahoru | #17
Tom232> měl bys použít naklápěcí ložisko aby byla zachována možnost pohybu jako je to v případě kloubu. v tvem případě jsi to moh rovnou vypouzdřit

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 14:44 | Nahoru | #18
Hujer> jo jo spodní čočka na tlumiči trpí nejvíc

Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 16:32 | Nahoru | #19
Vadí hodně když mám na KX 125 r.v.2005 malinkou vůlí v místě kde je přepáčko přišroubované k rámu motorky?

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 20:15 | Nahoru | #20

PetrTM>většina vůle se udělá na kloubku tlumiče, kterej moc nevydrží, protože nejde 100%ně utěsnit. když zahejbete kolem a kouknete, většinou se to hejbe právě na tlumiči. Stačí vůle v desetinách mm, která na konci kyvky dělá klidně i cenťák. Na druhou stranu...kdo z vás to pozná při jízdě, pokud to vyloženě nemlátí tak o tři cenťáky? Můj názor je že vůle v přepákování je jen zbytečná histerie a tahání peněz z kapsy...pokud nejsou popraskaný a zarezlý jehly nebo odrbaný čepy, kašlu na to. Tak třikrát do roka namazat, v nouzi nejvyšší vyměnit kloubek, a víc už na to kašlu, stejně se vůle do měsíce udělá znova i s novejma věcma



pod tohle se klidně podepíšu

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 20:52 | Nahoru | #21
S tim loziskem misto kloubku PDS nemam moc dobre zkusenosti.... Sice to vyslo levneji, ale od te doby co se na lozisku rozloupla vnejsi klec napulku, davam radsi origo kloubek.
Lozisko bude alternativni nahrada asi spis pro lidi co nejezdi motokros a neskacou tolik...
Me se to stalo na motokrose, parkrat jsem pretahl lavici na rovinu a bylo po nem. Takze na kros spis kloubek.
Lozisko melo najeto 30 hodin, bylo dostatecne navazelinovane...

Jeste pripominka k te vuli na tlumici, cim vetsi vule , tim hur central funguje.... je to znat a to dost, hlavne na malych roletach a dirach, kdyz se nevyuziva vetsina zdvihu tlumice.
Je to uplne stejne jako kdyz mate velkou vuli na futrech prednich tlumicu, taky nefungujou jak by mely.

(reakce na) Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 21:11 | Nahoru | #22
Lenny55> souhlas na konci kyvky tři centáky tak je to všechno na kašu

Vůle v přepákování??

17.1.2009 v 23:35 | Nahoru | #23
Kamoš mel na LC4Adv. vuli na prepakovani, na zadnim kole to delalo cca. 3mm. Dal to opravit do KTM a za mesic ta stejna vule...

Mam to samy, kaslu na to.

Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 00:07 | Nahoru | #24
když to tak vidím tak KTM má jako jediná mezi ostatatními značkami suprovej a bezproblémovej zadek ( vše bez vůlí s dlouhou životností) jen ty předky WP jsou dubové hole. tady se zabývaš přední nápravou u ostatních moto se řeší zadek

(reakce na) Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 00:31 | Nahoru | #25
Carlos.> Jn ale ja myslim ze to uz bude drzat na veky. Inac si myslim ze kdyz to tam de narvat tak to urcite pude aj nejak vytahnut.

ladiktm- To sem mohl no.Přiště.

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 09:30 | Nahoru | #26
Nevíte kolik tak vychází udělat přepákování na WR-ko 400? musím to teď nechat udělat, tak bych potřeboval nějakou finanční přestavu, a taky ještě + přetěsnit vydle. díky

Naposledy editováno 18.01.2009 09:31:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 16:22 | Nahoru | #27

TesiLokateli>Nevíte kolik tak vychází udělat přepákování na WR-ko 400? musím to teď nechat udělat, tak bych potřeboval nějakou finanční přestavu, a taky ještě + přetěsnit vydle. díky



Přepáčko cca 1500,-? Už moc nevím, naposledy jsem platil více věcí najednou...Vidle 1500,-

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 16:31 | Nahoru | #28
neví někdo kolik stojí kloubek na KTM?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 16:37 | Nahoru | #29
Ládes> cca 500

Vůle v přepákování??

18.1.2009 v 18:44 | Nahoru | #30
Taky tam mam vůli tak 2mm, ale jak to tak čtu, tak na ni kašlu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist