Téma: Motocross 2t vs. 4t
 
5.1.2009 v 16:24
Zdravim,určitě toto téma tady je,našel jsem ho ale tam se pise o vseh motorkach,a chtel bych se zeptat konkretne co je lepsi na motokros 2t nebo 4t jake mate zkusenosti?Jezdim na Kawasaki kx 250 2t a ted si chci kupovat uplne nove moto a zvazuji 2t nebo 4t.

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 23:06 | Nahoru | #31
Co mam 250 2t tak to zvladam uplne v poho,ted jsem ji prodal a na jaro chci poridit novou zrejme to vyhraje 4t ale nevim jeste obsah 250 je tak asi normal ve 4t,450 je uz opravu pro super jezdce kdyz se chce nekdo na trati vyradit.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 23:07 | Nahoru | #32
2t 250 je ostrejsi jak cela 4t 450 .-)

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 23:17 | Nahoru | #33
3nslow> tak to bys mohl být z 250 4T zklamanej to jdi do 450

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 23:34 | Nahoru | #34
Mam na ostro, rano, v trenkach 97kg (no dobre, teraz 103kg - vianocna vaha) a na motokrose som isiel aj v triede MX1 na SXF280 a nechal som za sebou VELA 450ccm moto... Aj na seriovej SXF250 - nie je to o konoch ani vahe moto/jazdca, ale o technike jazdy. Garantujem Ti, ze po 15 minut palby na seriovej 250 4T Ti tak stvrdnu ruky ze sa cely pochcijes ked dojazdis a pojdes na WC Kamos presiel zo SX250 2T na RMZ450 a hovori, ze kam sa hrabe 2T (a to tam mal novy piest a ladene koleno).

2 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 06:45 | Nahoru | #35
A ještě u tý 250 4t kolik se dá nalítat tak na píst?A je to stejný jako u 2t,na nikasil píst a.b.c?

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 09:30 | Nahoru | #36
3nslow> kluci menej pist + retizek po 40-50hodinach... nekdo driv...nekdo dyl zalezi jak jezdis a jak si svedomitej/ pri penezich

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 09:35 | Nahoru | #37

hAjPR>prackarr>Pokud chceš závodit,tak 4T rozhodně lepší. Neutahá tě tolik.

Vím, že je to dost individuální, ale co se týče srovnání 125 2T a 250 4T, tak např. na ruce je ventil určitě náročnější. Ona dváca za ruce moc netahá, není to moc únavný...tak to vidím já, v týhle kategorii.



Taky mě 4T na ruce a celkově na fyzičku přijde horší, je to asi fakt hodně individuální...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 09:35 | Nahoru | #38
3nslow> je hlavní jak dlouho si tu motorku chceš nechat, pokud nemáš problém s penězma a koupíš každej rok novou, tak klidně jdi do 4T, ale jak si ji necháš dýl, tak se z toho zblázníš, GO u 4T je několikanásobně dražší než u 2T. A mimochodem 250 2T je ostřejší než 450 4T. Na 4T se jede úplně jinak, je to klidnější a asi i méně únavný, ale na druhou stranu je těžší. Oboje má něco do sebe. Já osobně se daleko líp vyřádím na trati s 2T, na 4T je to nuda. 2T ještě nejsou mrtvý, uvidíme příští sezonu 2010, chystají se v motokrosu docela změny.

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 10:38 | Nahoru | #39

dávač>3nslow> je hlavní jak dlouho si tu motorku chceš nechat, pokud nemáš problém s penězma a koupíš každej rok novou, tak klidně jdi do 4T, ale jak si ji necháš dýl, tak se z toho zblázníš, GO u 4T je několikanásobně dražší než u 2T. A mimochodem 250 2T je ostřejší než 450 4T. Na 4T se jede úplně jinak, je to klidnější a asi i méně únavný, ale na druhou stranu je těžší. Oboje má něco do sebe. Já osobně se daleko líp vyřádím na trati s 2T, na 4T je to nuda. 2T ještě nejsou mrtvý, uvidíme příští sezonu 2010, chystají se v motokrosu docela změny.



Právě stím mam hrozný dylema není to jako si koupit v krámě lízatko za pár korun,uvidíme musim se rozmyslet je fakt že teď jsem měl kawasaki kx 250 2t a na 3-tim pístu jsem odlítal celou sezonu,a celej rok to bylo bez invetic.Uvidíme kouknu kdo jsem ještě napíše svůj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 18:33 | Nahoru | #40

czmoto>hajpr: jsi prvni od koho jsem slysel ze 4T 250 taha za ruce vic jak dvaca. Jel jsi na tom nekdy? Ja mel moznosto porovna ty motorky hned za sebou(konkretne moje yz125/07 a yz-f250/07) a kdyz jsem sednul ze svoji dvacy na 4takt, tak se mi to jevilo jako strasne hodna motorka. Dvaca ma zatah naruce mnohemkrat vetsi a tedy je i unavnejsi. 4T bych prirovnal ke traktoru a na motokros by to byl idealni stroj se zatahem od spodnich otacek ktery cloveka tolik neutaha. I jsem si s ni zaskakal, a to ze je cca o 10kil tezsi jsem ani nepocitil. Moc pekna motorka ale vyzaduje i vic pece.



Ne, nejel, jenom tu chvástám, to je přece typický Teď jsem na ní jezdil halovej motokros ve Volarech a tam je ta motorka rozhodně únavnější než lehčí a obratnější dváca. Nejvíc se to projeví při ubrání plynu...

Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 19:11 | Nahoru | #41
Na 250 2T jsem jezdil a taky kawu a byl jsem spokojenej ale taky me lakal 4T tak jsem šel do 45O,taky po dlouhem zvažování jestli 250,450 ale dost lidí mě od 250 4T odrazovalo že je to jen o udržbě a motor nic nevydrži.Je pravda že jsem si na 450 zvykl a je to mnohem pohodlnější jízda,ne nadarmo se řika že je 450 pro veterany, ale zaručeně zaleží na trati jak řikal hAjPR vodit 2T po hale je mnohem snažší.je to fakt individualní

Motocross 2t vs. 4t

6.1.2009 v 19:20 | Nahoru | #42
Možná je to trochu mimo mísu ale bydlím 2 kiláky od 8násobnývh mistrů české republiky dratrů Marka a Vaška Rozehnalových ,předloni 5 a loni 7 ve světě a Vašek měl na pobavení CRF 450 a vyměnil ji za 250 2-takt honda se mu jevila jako líná a ne moc obratná motorka jeho slovy je moc hodná chci dvoutakt.Ale od něj je to asi něco jinýho takový porovnání jsou to borci jinak v side mají Zabel 700 2-takt a to je už prasárna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

7.1.2009 v 09:44 | Nahoru | #43
hAjPR> To si právě taky myslím že třeba do haly je 2T lepší, bohužel když se dívám na závodech moji teorii moc lidí nepotvrzuje asi na to kluci ještě nepřišly tak schválně myslíte že v rondu pojede někdo na 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

7.1.2009 v 09:59 | Nahoru | #44
TondaKTM> ale nejde tam pak dýchat

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

7.1.2009 v 10:21 | Nahoru | #45

Vana666>TondaKTM> ale nejde tam pak dýchat



Naopak 2T to pěkně provoní

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

7.1.2009 v 22:58 | Nahoru | #46
když to budeš mít nový tak první výměna po 5mth a jinak po 10mth

Motocross 2t vs. 4t

8.1.2009 v 07:28 | Nahoru | #47
Po dlouhém zvažování jsem dospěl k názoru že zkusim zase 2t,uvidíme sčím příjde yamaha příští rok,jestli dá budou vyrábět 2t nebo už jenom 4t.

Motocross 2t vs. 4t

8.1.2009 v 08:17 | Nahoru | #48
a neni to tak trochu o tom,ze ti kluci jezdej to,co dostanou od sponzoru

Motocross 2t vs. 4t

11.1.2009 v 08:53 | Nahoru | #49
To je taky asi pravda.

Motocross 2t vs. 4t

11.1.2009 v 09:34 | Nahoru | #50
Toto téma se tu řešilo už několikrát.Jen dodám a už to tady někdo psal,pokud neřešíš peníze,tak si kup 4T.Jede na tom celý svět a určitě ne proto,že je to horší.Na trati je 4T jednoznačně rychlejší.Pravdou je,že údržba a provoz je finančně nákladnější.Rozhodnutí zda 250 nebo 450 není jednoduché a záleží jaký jsi jezdec.Využít výkon na 450 na trati,to neumí mnoho jezdců i když hodně lidí o tom hezky vypráví a z důvodu nedostatku výkonu řeší různé úpravy.Ta motorka jede opravdu moc pokud budeš jezdec,tak když vybalíš CRF z krabice,můžeš na ní úspěšně jet republiku.Na 250 si dle mého názoru více zazávodíš,neboť ji mnohokrát více naložíš a bude to určitě zábavnější.Samozřejmě Tě na 250 čeká větší údržba než na 450,ale to je logické.Pokud Ti bude někdo vyprávět,že 250 nejede,tak mu nevěř.Například na trati v Lokti je rozdíl v čase mezi 250 a 450 na jedno kolo cca 2s u stejné kvality jezců.

Naposledy editováno 11.01.2009 14:15:38

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 10:06 | Nahoru | #51
TOCI..jasný to znám ...250 nejede a pak si ho na trati povodí klučina na 85ce

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 13:54 | Nahoru | #52
Scrappy.Cocott> Přesně tak a sám jsem to zažil. Znám hodně teoretiků, pro které je 250 slabá. Je to především v rukách a v kondici. Pokud toto není, síly dojdou na 450 mnohem dříve. Minulý rok jsme jezdili na jedné trati u Žatce a přijel tam Petr Bartoš. Jezdil tam na motorce mého kamaráda, který ho v té době sponzoroval. Má Suzuki RM-Z 250 K-8 a kromě estetických doplňků tam má pouze výfuk. Mimo jiné tam jezdí trénovat i jezci na úrovni krajů a republiky. To, co tam s nimi na této 250 4T pouze s otevřeným výfukem provedl, není třeba komentovat. Ani jedna 450 s ním nedokázala držet krok, ale ani na chvíli. A protože tu motorku znám, nemá žádné úpravy, tak jsem se přesvědčil, že výkonu má 250 dost. Jinak samozřejmě proti 450 nemám nic, své výhody má samozřejmě i ona.

2 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 14:42 | Nahoru | #53
kde je náká dráha u žatce???
jinak mě i o hodně zkušenější kluky na 125cvajtakt vodí malý děti na 85kách .. a prostě 3 zatáčky a dýl snima krok neudržíš

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #54

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 15:23 | Nahoru | #55
dobře tak o tý jsem nevěděl ani nikdo z okolí...přitom je to 20 km od baráku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 18:04 | Nahoru | #56
Scrappy.Cocott> Tak někdy doraž, je tam pěkný povrch a můj kamarád a majitel trati Sirka se o to snaží nějak starat. Na podzim koupil nějaký traktor a docela se tomu věnuje. Jsme hobíci a je nás tam neustále dost. Do nemocnice to není daleko a helikoptera tam má také kde přistát.Už jsem jí tam zažil.

Naposledy editováno 12.01.2009 18:06:27

Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 18:55 | Nahoru | #57
Toci: tomu hovorim full servis "Do nemocnice to není daleko a helikoptera tam má také kde přistát."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 19:06 | Nahoru | #58
Toci> "uz sem ji tam zazil(helikopteru)" mi ve spojeni s vetou "Tak někdy doraž" zni docela vtipne-me by to teda hned nalakalo

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

12.1.2009 v 19:16 | Nahoru | #59
Miras87> Když musí přiletět helikoptr, tak to nikdy není dobré. Bohužel k tomuto sportu to asi patří, tak zas na druhou stranu je dobře, že tento druh zajištění tam funguje.
Jinak Sirka prý už sehnal nějakou buňku a na jaře bude i občerstvení, jak píše tomXX - full servis.

Motocross 2t vs. 4t

13.1.2009 v 06:58 | Nahoru | #60
Zdarec. Pokud chces zavodit kup si 4t je opravdu o necem jinem,snadnejsi ve vsech smerech.Urcite se na ni zrychlis a i fizicka kondyce se zlepsi. 2t je uhonena koza,nerikam ze je spatna ale stojite daleko vice sil drzet krok s konkurenci.Zavodil jsem v loni na 4t a trenoval na 2t.Na otazku co do hal??? No proc se jezdilo tak dlouho v USA na 2t?? asi lepsi,ale tady se v halach nejezdi tak co.Jinak neni uz takova pravda ze je 4t nakladnejsi - srovnani cen. pistni sada na 250 4t 3600,- +- znacka(jinak vydrzi 50mth)ted si srovnej kolik vydrzi na 2t???? ojnice +- 4500,-(vydrzi 100 mth) rozvodovej retez 1000,- olej se meni mezi 5 az 8 mth u Hondy mozna pozdeji ,ale ta ma oproti ostatnim 2 naplne,tak pro to.Jinak mereni vent. po 20mth.Kdyz budes na 4t delat servis poctive tak se neni ceho bat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist