Téma: Rozvody te 410 e
 
1.12.2008 v 19:17
zdarec,nevite nekdo jak se delaji rozvody na husce,mel sem to celi rozhozeny a ted to davam do kupy.rptor mam na znacce.pist v horni uvrati a ted jak na tu vacku?tam prave neni ryska a to me zarazilo

Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 20:35 | Nahoru | #1
hele na vsem by mela bejt riska. ja na xt 350 nemam risku ale takovi dirky a ty dam smerem na horu a je to hledej poradne

Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 20:39 | Nahoru | #2
podle fotky máš 98 98. a tam jsou značky pokud jsou tam original vačka.

Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 20:54 | Nahoru | #3
na rozvodovem kole vačky je značka (důlek)... nastavit vodorovně s dělicí rovinou hlavy, píst natočit na HÚ ( ryska na rotoru )
po navlíknutí a vypnutí řetízku volně pootačet, musí jit cítit komprese na startovací páce ( zpětně zkontrolovat rysku rotor (poloha HU) a kolo vačky )

2 reakcí na tento příspěvek Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 21:25 | Nahoru | #4
tak ze dulcik dat upe na horu,to zni lehce diky

(reakce na) Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 21:37 | Nahoru | #5

tomik410>tak ze dulcik dat upe na horu,to zni lehce diky


vodorovně s dělící rovinou .... snad si rozumime

Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 21:53 | Nahoru | #6
to znamena bude se krejt s hranou stredu hlavy .-)

2 reakcí na tento příspěvek Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 22:01 | Nahoru | #7
no ja kdyz sem ji mel, tak sem si poradne nezapamatoval jak to tam bylo, kdyz sem sundaval stary retez. Pak sem to tam chtel dat podle tech znacek, ale furt to bylo blbe. Horni kolo ma v sobe 3 diry (teda aspon ta moje mela),así pro ruzny pouzity vackovy hridele, takze nejake znacky mi byly uplne naho.no. Tak sem to nakonec resil tak, ze sem si vzal manual a tam pisouv jakym uhlu otoceni kliky se ma co dít, tak sem si pak udelal svoje znacky na kole a dole na zapalku a bylo to vyresene ale nez sem na to prisel tak uz sem myslel ze tu motku vyhodim

Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 22:11 | Nahoru | #8
poznáš to podle polohy vaček.

(reakce na) Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 22:15 | Nahoru | #9

MartinXR>no ja kdyz sem ji mel, tak sem si poradne nezapamatoval jak to tam bylo, kdyz sem sundaval stary retez. Pak sem to tam chtel dat podle tech znacek, ale furt to bylo blbe. Horni kolo ma v sobe 3 diry (teda aspon ta moje mela),así pro ruzny pouzity vackovy hridele, takze nejake znacky mi byly uplne naho.no. Tak sem to nakonec resil tak, ze sem si vzal manual a tam pisouv jakym uhlu otoceni kliky se ma co dít, tak sem si pak udelal svoje znacky na kole a dole na zapalku a bylo to vyresene ale nez sem na to prisel tak uz sem myslel ze tu motku vyhodim


jemné doladění na motoru (polohy vačka/klika) je už pro zkušeneho technika a opíra se o údaje z měření

(reakce na) Rozvody te 410 e

1.12.2008 v 22:19 | Nahoru | #10
MartinXR> tjn,nekdy sou ty husqvarny fakt na posr....
koukal sem do manualu na husqvarna team racing a tam taky neco je k tomu,tak to bude v poho.

Rozvody te 410 e

2.12.2008 v 07:51 | Nahoru | #11
Nechápu jak to můžeš rozhodit aniž by ses ujistil že tam nějaké značky sou nebo si udělal vlastní. To by ses jak tady čtu taky nemusel nikdy doskládat když se nedaří ani podle značek

Rozvody te 410 e

17.12.2008 v 11:41 | Nahoru | #12
tak ze ma ta ryska byl na pravy strane vodorovne s hlavou?

(reakce na) Rozvody te 410 e

17.12.2008 v 12:21 | Nahoru | #13
tomik410> :\
tady vidíte,kde se berou pověsti o kvalitě motorek-ale když se do toho sere kdejakej popelář P-H.

Naposledy editováno 17.12.2008 12:24:23

Rozvody te 410 e

18.12.2008 v 08:06 | Nahoru | #14
Jak už tady někdo psal, píst v horní úvrati, ventily jsou zavřený a vačky souměrně, zobákama nahoru :), jinak já měl na 610E takovou bílou šipku a ta musí bejt vodorovně s rovinou hlavy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist