Naposledy editováno 04.12.2008 14:03:34
a aby ste se s těma hondama nepodělali..
Známej v létě koupil 1000RR 2008 a žrala 1,5 litru oleje..
V servisu mu pořád tvrdili, to se teprve zajíždí, to se spraví...
na podzim mu vraceli prachy. ale jasně honda je honda
Naposledy editováno 04.12.2008 14:23:36
ale asi se neda prilis usoudit na kvalitu toho ktereho... jsou lidi kterym bez problemu jezdi strojky ktere maji povest krapu a jsou lidi kteri kurvi jeden motor za druhym u drzaku...
XX jsem koupil letos v lednu s 28000km.....dneska ma 48300 a take zadne investice, krom udrzby.
Jakykoli rozumne provozovany motor dokaze nabehat i vice, nez 100000km....
suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html
Naposledy editováno 04.12.2008 16:05:28
A i kdyz to po 200 tisicich zacne brat olej, tak se to rozebere, prekrouzkuje, a podle me je to oprava treba za 10 klacku, a motor povrci dalsich 200.
Jinak je fakt, ze SS jsou vzdycky novinky, na kterych se problemy vychytaj, a kdyz ten samy uz odladeny motor pak daj do nahacu, a jeste zkroceny, je to podle me total nesmrtelne.
Naposledy editováno 04.12.2008 17:02:49
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km vydrží japonskej sportovní čtyřválec ?
A s tou 125kou, podle mě rozhodně nevydrží tolik co litr. Protože když jedeš s litrem 120 tak ho jen šimráš, ale 125 4T to sotva udělá a 100 km/h je skoro v maximu....
Takže i když má litrovej superbike litrovej výkon třeba 170 a víc, tak je prostě míň namáhanej .
Spíš by mě zajímalo proč se tak často musej měnit vnitřnosti motoru u 4T krosek a endur....
Třeba Husaberg ojnice po 9 motohodinách !!!! To mě příjde jako extrém, o oleji, pístu ani nemluvě....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km vydrží japonskej sportovní čtyřválec ?
Orgovany>
Spíš by mě zajímalo proč se tak často musej měnit vnitřnosti motoru u 4T krosek a endur....
Třeba Husaberg ojnice po 9 motohodinách !!!! To mě příjde jako extrém, o oleji, pístu ani nemluvě....
1 valec, 1 pist, velkej zdvih (vyssi stredni pistova rychlost), vetsi vibrace ....
Bubrak ZX10R>Orgovany>
Spíš by mě zajímalo proč se tak často musej měnit vnitřnosti motoru u 4T krosek a endur....
Třeba Husaberg ojnice po 9 motohodinách !!!! To mě příjde jako extrém, o oleji, pístu ani nemluvě....
1 valec, 1 pist, velkej zdvih (vyssi stredni pistova rychlost), vetsi vibrace ....
Zas až tak velkej zdvih nemaj, navíc to jsou podčtverce....
A co velkoobjemový cruisery který maj víc na 1válec než krosky , no ?!
Nebo nadupaný Ducatky který taky jezděj bez problému .
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km vydrží japonskej sportovní čtyřválec ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km vydrží japonskej sportovní čtyřválec ?
WenCa>Orgovany> Asi taky záleží, jak velkej výkon to má v poměru k objemu... Chopper 1200ccm na tom bude výkonově asi dost podobně jako ostrá 450... Taky otáčky budou někde jinde
A co Ducatky, Aprilky RSV, Hondy SP-1/2 ????
před pár lety jsem viděl skupinu cbr 600 z roku cca 2000 najeto 80-120 tisíc a prý jen pravidelný servis (samozřejmě řetězovky, rozvoďáky a podobný spotřebák)...plně naložené motorky v alpách a pánové jeli svižně
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km vydrží japonskej sportovní čtyřválec ?
Ja sice nemam sportovni 4-valec, ale zato moje CB450s ma ted najeto krasnych 201.000km. Krome nekolikrat menenyho rozvodaku a stejnekrat meneny volnobezky je v motoru vsechno puvodni. Olej si teda uz trochu bere ale porad ma dobry tlaky a jezdi porad pekne.