3 reakcí na tento příspěvek Ktera je lepsi pro zacatecnika v 18-ti
Ale souhlasim s tim, ze ER,CB do zacatku staci az az.. kdyz je potreba tak 160-180 to jede a cestovat se na tom da taky.
SV-čko ani CB-čko ze své praxe neznám, takže neříkám, ani nevylučuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktera je lepsi pro zacatecnika v 18-ti
Krajinkář píše: Divej ja bych ti doporucil SV protoze je to 2val bla bla a ty kecy. Ale po pravde ti ( pokud mas obavy, kdyz to tady pises ) reknu at jdes do toho horneta, ma sice ostrejsi vrch, ale tam je to treba vytocit pres pomerne poklidny spodek a stred, SV ho ma trosku "burtalnejnsi" takze na nauceni to je o necem jinem...at uz jde o kontrolu plynu, podrazovani, jak to jede od spoda atd...ve smes je 2val narocenjsi na jizdu, proto ho moc lidi nejezdi, treba i na okruhu, protoze nedokazou dohnat ten hendikep 40konovy oproti 4valu, dohnat treba lepsi jizdou atd.
Takze muj nazor, pokud se chces v poklidu jezdit a naucit tak HORNET, a kdyz ti to je jedno ( to by jsi sem asi nepsal ) tak si kup co chces...je to jen o rozumu a rukach.. :cool:
Jo jo souhlasim, SVéčko je supr stroj stejně jako hornet ale pro začátek bych volil čtyřválec u něj totiž platí dvojnásob to, že kolik mu dáš tolik si vezme
1 reakcí na tento příspěvek Ktera je lepsi pro zacatecnika v 18-ti
Ale radit někomu co koupit, když nevim jestli vůbec na něčem jezdil (pokud jo tak na čem), radit enduro když nevim jak je vysokej (já bych nedošáhnul), a pak rozebírat vječné téma 4vál vs. 2vál mě připadne docela hloupost.
Napiš jaký máš skušenosti i finanční zdroje a popř. výšku (poskládat 2 metry na moto dá taky práci).
Krom toho- když se chceš na moto teprve naučit, tak se koukni na ceny náhradních dílů (taková er-5 je o moc dražší než díli na Hondu) až s tim třeba praštíš, tak praští cena s tebou. Na naučení by JAWA 350 byla určitě levnější. Kámoš teď koupil XJ 600 a taky to neni za 50tis. špatnej stroj pro začátek.
Svatá pravda.
Já u toho dvouválu vycházím obecně z toho, že je tam "polovina" dílů, oproti čtyřválci, takže udělat motor, pokud je potřeba je rozhodně levnější i když samozřejmě není poloviční. A konkrétně u té ER-5ky vycházím ze své zkušenosti s GPZ pětikilem, což jsou stejný a hlavně osvědčený motory, takže je i přijatelný riziko destrukce motoru.
Proto tedy spíš dvouvál.
A pro případ "až s tím praštíš" pak právě doporučuju naháče: kapotáže jsou hezká věc, a já osobně je mám rád, ale opravdu s tím nesmíš praštit.
To víš do JAW-ky dneska těžko nalákáš, kór když "kámoš má..."
No ale znam cloveka co po simsonovi osedlal 1100Blackbird (kteryho mu koupil otec) a prezil,naucil se celkem dobre jezdit ale do roka to polozil a od te doby se masiny boji a stoji mu v garazi...
taky sem myslel uz na litr,ale cosi mi rikalo jeste na to ser,mas na to dost casu...
Sam musis vedet na co se citis...