globalmoto_kveten





Téma: Gas Gas EC300
5.11.2008 v 19:57
www.motoinzerce.cz/motorky/gas-gas/230959-300-ec.html
Co na ní říkáte?Vim že rok 2000 měl ještě normální přední vidle,tak si nejsem jistej jestli to je ten rok co se tam píše.Jo a na to že tahá fest jsem připravenej.Měl jsem Kawu KX250.


Naposledy editováno 05.11.2008 19:59:42

Gas Gas EC300

7.11.2008 v 17:35 | Nahoru | #31
Carlos>Tak pošli fotky. Kdyžtak mi pošli do PM kde přesně bydlíš.Tenhle týden jsem v práci,takže třeba v pondělí bych se ozval.

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

7.11.2008 v 17:59 | Nahoru | #32
Odesláno, mrkni a uvidis

Gas Gas EC300

7.11.2008 v 18:11 | Nahoru | #33
Carlos>Poslal jsem ti PM.Na 100% ho od tebe beru(už jen kvůli tý dopravě).Teda když seženu prachy.Ale snad jo.

Naposledy editováno 07.11.2008 18:20:59

(reakce na) Gas Gas EC300

7.11.2008 v 18:46 | Nahoru | #34
Carlos.> no vidíš, přece se ho zbavíš

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

7.11.2008 v 18:51 | Nahoru | #35
JJ, nejsem tak bohatý, abych měl v garáži dva Gasy

Naposledy editováno 07.11.2008 18:53:25

(reakce na) Gas Gas EC300

7.11.2008 v 19:11 | Nahoru | #36

Carlos.>JJ, nejsem tak bohatý, abych měl v garáži dva Gasy


Jak se říká... chudý student

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

7.11.2008 v 20:07 | Nahoru | #37
carlos>Ty prodáváš i toho druhýho Gase? :\ Viděl jsem inzerát na tom bazaru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

8.11.2008 v 08:36 | Nahoru | #38

VeviXT>carlos>Ty prodáváš i toho druhýho Gase? :\ Viděl jsem inzerát na tom bazaru.


Jo, to je ten muj novej... Prodávam a neprodávam-spíš kdyby měl někdo za tu cenu zájem, tak že bych ho pustil...

Naposledy editováno 08.11.2008 08:43:29

(reakce na) Gas Gas EC300

8.11.2008 v 11:10 | Nahoru | #39
Carlos.> hot foto do placu at na to kouknem ??

Gas Gas EC300

8.11.2008 v 15:27 | Nahoru | #40
2004:



2006:


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 13:46 | Nahoru | #41
PetrTM>
Takže jak jsem slíbil,koukl jsem "zblízka" na to seřizování přívěry u TM.
Musím přiznat,že máš víceméně pravdu.Spíš více,ale nebudeme se chytat za slova,co?
Ať to nemusím celé přepisovat,zkopíruju sem mail co jsem posílal kamarádovi:

Když budeš ladit TéeMku,tak se s tebou rozdělím o pár čerstvých
zkušeností.
Mám teď zpátky originální převod,protože už byla řetězovka v háji...
...a TéeMka se teď projevuje ve své přirozené podobě. Nejlíp to asi
vystihuje popis někoho ze serveru "Motorkáři",už nevín kdo to byl,
ale označil TM jako překoňovanou bestii .Bohužel to sedí úplně
přesně.
Při "normálním výletním" ježdění mi to až tak nevadí,problém jsou
závody CC a extrém v lese. Přívěra se otevírá moc rychle,motokrosově
a kolo se rychle roztočí.Tohle hodně vadí na výjezdech s kořeny a
kameny.A taky samozřejmě když už jsem unavenej a při každým(hlavně
nechtěným) brnknutí do plynu mě tahá za ruce.
Na druhou stranu se mi to hrozně líbí,že je to motorka brutální a
jde 1-4 plynem na záda.A na pětku o každou menší nerovnost .

Jak by se mi to nejvíc líbilo:
Brutalita aby zůstala,ale nastupovala tak před polovinou plynu.
Odspodu by to chtělo pomalejší nástup výkonu-pomalejší otevírání
přívěry.

Tak jsme se ,s Blábolem,pustili do ladění...
...a zjistili jsme ne moc radostné věci:

1. pan"Šumperský" je totální p..a!!! (to jsme věděli už dýl,ale teď to
potvrdil) Vysvětlení: Určitě to říkal i tobě...,že ve spodní části
motoru,u vodní pumpy,je gumová zátka pod kterou se ukrývá seřizování
přívěry.No to jsme si říkali,že to je super věc kterou žádná jiná
motorka nemá! JE TO TOTÁLNÍ HOVADINA!!! Ve skutečnosti se tam ukrývá
samozajišťovací(naštěstí) matice,která jen drží táhlo ovládání
přívěry přišroubované k hřídelce.
Takže pokud to povolíš může se ti to tam akorát rozpadnout!!! Já
debil s tím tehdá hýbal,protože mi pan "Šumperský" ochotně ukázal čím se
to šteluje.Naštěstí jsem to tehdá jen trošičku povolil a ta
samozajišťovací matka to udržela.Zapůsobila psychika a já měl pocit,
že se motorka chová jinak.... Takže dole neseřizovat!!! ...není co

2.Šrouby ve víku přívěry
Těma toho moc nenaladíš.Jedním seřizuješ do jaké nejnižší polohy se přívěra zavře a druhým do které nejvyšší polohy se otevře.

3.Nemožnost ovlivnit rychlost otevírání přívěry
Tohle by ovlivnila jen jiná pružina na odstředivce.Teď je otázka jestli se dá koupit pružina do přívěry o jiné tuhosti(odporu).
Případně zkusit podložit stávající pružinu,co to udělá.

4.Nevěř nikomu nic co si sám neošaháš!!! A pokud možno si všechno oprav sám.

No a teď by mě ještě zajímalo co tobě dělal Čech s TéeMkou. Tvoje nastavení by mi nevyhovovalo,ale zajímá nás s čím si hráli.Náš(Blábolův) dohad je,že ti stáhli přívěru aby se neotvírala tak vysoko. A já si myslím,že své udělalo i to větší těsnění pod válcem.I když Blábol tvrdí,že toho půl milimetru to nemohlo až tak výrazně ovlivnit.

Takže tolik asi moje(naše)postřehy.

PS: Musíme ty motorky ladit,protože nejsme takoví borci aby nám bylo jedno na čem jedeme.
TM je kouzelnej a nádhernej stroj,jen ho trochu zlidštit a vymazlit pro nás obyčejné smrtelníky.

Kopec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 15:42 | Nahoru | #42
Kopec> No tak v podstatě jsi ohledně přívěry pouze popsal to, co jsem ti asi před 14ti dny tady už psal a o čem ses hádal že není pravda.. ...v pohodě,beru. To samý jsem psal o Coufalovi...o motorkách a jejich ladění ví hovno, akorát je strašně chytrej, a když mu to někdo žere,je schopen toho patřičně využít.
Čech je na tom asi trochu líp, jeho osobně neznám, ale po mailu s ním byla dost rozumná řeč. Každopádně zkušenostma s TM ale určitě nemá na Vojkůvku.
Těsnění pod válcem udělá asi celkem dost, hlavně tu motorku zklidní. ještě víc by ale pomohlo závaží nazapalování, to je častá úprava krosovejch motorek na enduro. Zvýší to setrvačnost klikovky, motorka nejde tak do otáček, ale zase když ubereš třeba v kopci, líp se sebere zpátky . Budu s tím asi teď experimentovat u GG, ale spíš jen se zájmu jak se bude chovat, než že by to bylo potřeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 15:48 | Nahoru | #43
PetrTM> taky jsem uvažoval o těžším setrváku, zdá se že žádný nevýhody to nemá. Ale vždyckyjsem viděl už přímo celou náhradu sériovýho setrvačníku, máš v hlavě nějaký jiný řešení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 15:54 | Nahoru | #44
Vespa> řešení není z mý hlavy, např. v USA se závaží na rotor běžně prodávaj, někteří výrobci maj z boku magneta už i otvory se závitem na jeho přichycení. jedinej problém je v tom nacpat ten setrvák pod dekl zapalování, někdy tam není moc místa. Jinak si to člověk v pohodě vyrobí i doma, pokud má přístup k soustruhu a matroš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 15:55 | Nahoru | #45
PetrTM> hmm, tak na to mrknu

(reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 16:02 | Nahoru | #46
Vespa> Určitě to najdeš pod pojmem "flywheel" konkrétně třeba tady: www.monkeybuttparts.com/pk4/store.pl

Naposledy editováno 20.11.2008 16:04:22

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

20.11.2008 v 16:05 | Nahoru | #47
bohuzel u GG tam toho mista je minimalne

(reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 16:09 | Nahoru | #48
Carlos.> Já mám motokrosový zapalko,tak by se tam něco vejít mohlo ....navíc nejde o tloušťku toho závaží, ale hlavně o průměr

Naposledy editováno 20.11.2008 16:10:16

1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

20.11.2008 v 16:22 | Nahoru | #49
PetrTM, mmnt, jestli tam mas napojený svetla tak bys mel mit plnou verzi,ne? MX zapalko tusim dava jenom 35W celkem....

Edit: Jinak jestli máš opravdu to MX, tak tam je prostoru habaděj :) Právě jsem koukal na porovnání ;)

Naposledy editováno 20.11.2008 16:26:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 17:50 | Nahoru | #50
Carlos.> Skutečně je tam malý krosový zapalko, přesto svítí velice slušně . Taky myslím že místo by mělo bejt, tak budu špekulovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 17:54 | Nahoru | #51

PetrTM>Carlos.> Skutečně je tam malý krosový zapalko, přesto svítí velice slušně . Taky myslím že místo by mělo bejt, tak budu špekulovat


To by měl mít teda ten tvuj GG (teď nevím jestli to mají všechny 08 nebo jenom Racing verze) jinej průběh než verze s klasikou, protoźe ta je o dost mohutnější a jsou tam tim pádem i větší setrvačný hmoty jestli dobře uvažuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 17:59 | Nahoru | #52
Carlos.> GG R řada má i jinej(lehčí) rotor zapalka a CDI??

(reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 18:26 | Nahoru | #53

ladiktm>Carlos.> GG R řada má i jinej(lehčí) rotor zapalka a CDI??


Netuším, ptám se na to Petra... Moźná to maj už všechny 08... moje 06 má ještě klasiku 110W

2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:34 | Nahoru | #54
jj, je to tak jak píšete, GG 300R má malej motokrosovej rotor, přesto veškerý osvětlení včetně blinkrů zvládá bez problému. Jiná je i mapa CDI, vejfuk, hlava, válec s pístem a klapky. projeví se to více motokrosovým charakterem než standart EC....motorka je celkově vzteklejší a víc točivá. Ale spodek a průběh má příjemnej i tak . Z toho co jsem jezdil tak u 300 mi tenhle motor přijde fakt asi nejlepší, série byla na mě trochu tupá (přece jen - když jsem na ní sednul z krosový TM 300... )

Naposledy editováno 20.11.2008 19:35:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:38 | Nahoru | #55
PetrTM> Vždyť jsem to přiznal. Měl bych na tebe dotaz . Tušíš jestli pomůže nějaké podložení pružiny na odstředivce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:49 | Nahoru | #56
PetrTM> včem se zasadně liší hlava válec, píst a ty klapky proti "civilní" verzi?? větší komp. stupen, jiné kanály, klapky V force ( planžety jiné? ) etc?? tydle obecné informace uvadí vyrobce, neznaš trochu vic detailně?

(reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:52 | Nahoru | #57
ladiktm> Přiznám se že nevím, předpokládám že hlava je nižší pro větší kompresi, válec byl převzatej z motokrosu, takže asi jiný kanály. U klapek pravděpodobně jiný planžety. Všechno jsou to ale jen mý dohady, každopádně motoricky je znát že je to někde jinde než série.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:52 | Nahoru | #58
Kopec> Těžko říct jestli pomůže, každopádně přívěra bude otevírat dýl. Ale taky to nemusí dělat dobrotu...nejlépe vyzkoušet

Gas Gas EC300

20.11.2008 v 19:57 | Nahoru | #59
nejlíp by bylo kdyby byla přívěra řízena mikroprocesorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC300

20.11.2008 v 22:41 | Nahoru | #60

PetrTM>Kopec> Těžko říct jestli pomůže, každopádně přívěra bude otevírat dýl. Ale taky to nemusí dělat dobrotu...nejlépe vyzkoušet



To taky vyzkouším,na vlastní kůži je to nejlepší. Potom poreferuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist