AHOJ, zaskočím za Matesa. SLRka se vyráběla ve Španělsku v bývalé fabrice Montesa.Celkem spolehlivá, živá,ale pouze do lehkýho terénu.Zdvihy nic moc,poměrně těžká..ale je taky definováná jako městský enduro, takže žádný výtky. Faktem je, že s TRkem si dovolím v terénu podstatně víc.Ale na asfaltu a hlavně v serpentikách a zatáčkách nemá chybu,motor jde slušně od spodu a Yukna i když mám dvoustovku je proti tomu prostě NIC.Ale jak jsem napsal, nelze srovnávat, každá je na něco jinýho.
Co se týká ceny, v Německu jsou už i od 1200ti euro, nemyslím si že jsou za rozumné ceny protože jsou špatné. Nelze taky opomenout, že nejmladší SLRka je už desetiletá, přestaly se dělat v 98 a nahradil ho Vigor, který se mě osobně proti SLRce moc nelíbí...
Takže z vlastní zkušenosti DOPORUČUJU, byl jsem s ní absolutně spokojenej. ČUS
Asfaltak: Zase tak uplně "levný" nejsou.Můj názor je,....ona ta motorka je tak trošku vlastně takový hybryd (v dobrém slovasmyslu).Předek je spíš do naháče (tedy v původním provedení),...zadek spíše do endura.Pro mě je to ale něco, co jsem hledal.Já nechtěl ostrý enduro, nechtěl jsem vyloženě naháče, nechtěl jsem okapotovaný enduro a ani nic silničního,...takže jsem hledal, jaká motorka by mi tak sedla.SLR-ko mi doporučil známej, co má u nás servis na moto a prodej bazarových z německa.Mě se SLR-ko líbilo hned na první pohled.Nějakou dobu jsem ale hledal na netu nějaký ve slušném stavu a za dobrou cenu.Původně jsem měl vyhlédnuté nedaleko v jednom motobazaru za 54k, ale pak jsem našel jedno pěkný za 38k,...najeto 25000.Jak jsem měl na něj připravené těch 55k, tak jsem ho rovnou dovezl do toho servisu k tomu známému, aby mi ho poladil.Dal jsem na něj nový enduro-motardový blatník Acerbis, také ukotvené chrániče páček, nové vymazlené blinkry, nová řidítka, nový kufr, zrcátka, novou řetězovku,...a asi ještě něco.Co se týče výkonu,....pro mě parádní zátah.Také se mi líbí, že je to jednobuch,...mám to rád-takovej buchar pod zadkem. Přikládám pár odkazů-fotek, aby byla vidět změna.Ale je to cvaknuté jen tak ve sklepě při žárovce. Motorku bych ctěl ještě pořádně umýt (každej koutek), aby byla fešanda.
Honda SLR 01
Honda SLR 02
Honda SLR 03
Honda SLR 04
Honda SLR 05
Honda SLR 06
Honda SLR 07
Honda SLR 08
1: Podvod v uváděných výkonech, na netu a prospektech 9,2 kW, skutečnost 5,8 kW.
2: Nyní mám najeto 10000 km a prošel jsem si- propadlá baterie, utrhlý nosič boxu (stále byl prázdný), přetržený řemen (připomínal spíše ztlačenou rýži), několikrát prasklé manžety, 2x mi odešlo CDI, velká spotřeba oleje, zrcátka úplně na hov.., výfuk 2x vyměněný atd.
3: Výkon motoru se značkovou konkurencí nestovnatelný (viz Motohouse listopad).
4: Radši 10let starý značkový skútr naž nový číňan (je to jen hezké pozlátko) a velice špatná investice.
5: Nevěřte pozitivním článků v novinávh ohledně Yuki, jsou to koupené články a najezdí s tím jen málo kilometrů.
Jinak vím, že Yuki je jen obchodní společnost a že má mota od různých výrobců.
A nenech se odbýt, prodejci jsou někdy mrdky (teď nemluvím jen o prodejcích moto, bohaté zkušenosti mám s prodejci elektroniky/pc, v této době jdu do posudku na boty - nikdy více boty od BOTASU;)
A né každý je schopný dosáhnout svýho práva a podaří se mu nekvalitní věc vrátit.Nakonec proto si věc nekupujeme, aby jsme se pak s tím jen zlobili, že? Něco o tom bohužel vím, vracel jsem Škodovce auto a dokonce dvakrát(Favorita a potom dieslovou Fabii). Stálo mě to hodně energie a dnes už bych toho asi nebyl ani schopnej.
ASFALTAK>Zdar klucí,Dady pěkná barva,to dvoubarevné sedlo je origoš nebo jsi ho nechal přetáhnout?
Jo, to sedlo bylo potažený nově. Ale v originálu bylo na červený barvě motorky též dvojbarevný, černý a boky tmavě modrý.Dokonce mi doma zbylo jedno originál v techto barvách ale snížený (tak zvaný dámský).