globalmoto_kveten





Téma: Dvoutakt onboard
 
18.11.2008 v 09:46
Může někdo přidat něco dvoutaktního? Neboť na co čtyřtakt, když stačí dvoutakt, že.. :)

http://www.dailymoti...x6j3on_p2140126_auto
Předchozí
1 2
Následující

Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 19:59 | Nahoru | #31
Někde jsem četl, že když se na mistrovství světa jezdily ještě 50 - tzn. myslím někdy tak v 60. letech. Suzuki vyrobila nějakou závodní 50 - točila prý 20 000 a měla 14 kvaltu a jela 190...to muselo být něco to tam všechno nakopat...

Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 20:16 | Nahoru | #32
NO to je právě problém té 5ky u jawy. Něco jako ono se tam dá dát něco z...je holý nesmysl. 5kvalt ná obvykle tři radidí vidličky, ne dvě, automat je úplně jiný, i 5kv 250 má primár ozub koly a postupovou převodouku, ne předlohovou. Je to prostě jiná vesnice... Mońá tak do katrerů vevařit kus karterů z něčeho.. třeba z nějaké rozbité 125 ky mito, gilera...ale to neví, jestli někdy někdo zkusil. Já ještě ne. Na jawu je problém dát i dvy karburátory, válce jsou vyosený-vybočený, kartery odlehčený, není moc kam zabrat. TK moto úpravy znám. To je asi maximum, co se s tím dá udělat.

Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 20:36 | Nahoru | #33
O tom 5-ti kvaltu na třindě toho mmoc nevím...jenom na jawamanii jsem kdesi četl, že ho dávali do nějaké malé série 640 z 250/593...třeba kec...to by se musel člověk zeptat v Týnci, no vzhledem k přístupu k zákazníkům by nejspíš nikdo ani neodpověděl
Každopádně by tam asi vyrobit šel...
Do fichtla se dá prý nacpat převodovka z ČZ 175, myslím že ale ne přímo, ale že se musí upravovat kartery...marná práce..stejně to prd pojede

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 20:47 | Nahoru | #34
škoda že JAWA nedělala motorky ve větší kubatůře s větším výkonem - ať už 4T nebo 2T, raději národní motorku. Stačilo by, kdyby to mělo aspoň 40 koní, to už by se dalo...
Ta nová 650 je prý taková nemastná neslaná slepenina, nádrž ze 640, motor - starší typ rotaxu...ale zase ta 650 v enduro úpravě se mi celkem líbí...
Na třindě je to pomalu o život...někdo se ti pořád lepí na zadek, na dálnici se s tím nedá, předjíždí tě všechny kamiony...to je chuťovka...měl jsem ji moc rád, super motorka...možná si ji koupím ještě jednou...ale když už, tak 634 - ten úplně první typ, se skleněnými blinkry...ta se mi z nich líbí nejvíc....no snad se JAWA z toho hnoje vyhrabe a bude dělat zase takové bezvadné motorky jako kdysi

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 20:58 | Nahoru | #35

(reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 21:01 | Nahoru | #36

Desmik>



No, to je myslím ono, jak jsem zmiňoval výš, to je ten správný peklostroj . Ještě kapoty, aby vzduch nebrzdil...a bude to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 21:18 | Nahoru | #38
Desmik> To musel být super motor,ale mam pocit,že ho pak nějak ani nenasadili...jinak i Kawa mela velkej 2T,byla to 750ka 3 válec

(reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 21:40 | Nahoru | #40
[quote]2stroke>škoda že JAWA nedělala motorky ve větší kubatůře s větším výkonem - ať už 4T nebo 2T, raději národní motorku. Stačilo by, kdyby to mělo aspoň 40 koní, to už by se dalo...
Ta nová 650 je prý taková nemastná neslaná slepenina, nádrž ze 640, motor - starší typ rotaxu...ale zase ta 650 v enduro úpravě se mi celkem líbí...
Na třindě je to pomalu o život...někdo se ti pořád lepí na zadek, na dálnici se s tím nedá, předjíždí tě všechny kamiony...
mě nee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 21:41 | Nahoru | #41

Ďuričko22>Desmik> To musel být super motor,ale mam pocit,že ho pak nějak ani nenasadili...jinak i Kawa mela velkej 2T,byla to 750ka 3 válec



Myslím, že nenasadili. Už to nestihli, 50 mezitím vyškrtli.

I Yamaha měla 2T 750:
[img] 2T čtyřválec. Sehnat se to dá, ale stojí to kolem 1 mega...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard

20.11.2008 v 08:31 | Nahoru | #43

Allan>FiZzeR>Ruck>FiZzeR> Páč na tom jezdíš jak připosranej.

To bude asi ono
Hej ale fakt že jo...
Někdy natočim jak se má jezdit po E55
Nedostatčený výkon kompenzuji odvahou



Jestli myslíš E55kou tu trapně rovnou starou teplickou z práglu na sever, tak po tý jsem na fzr lítal hodně přes 200

mno ale co jsem fzr rozsekal, tak jezdim jak posranej, bo kdybych rozsekal i míli, tak si můžu hodit mašli, ještě přes tři roky splátek na krku, když splátka je pomalu třetina platu...

(reakce na) Dvoutakt onboard

20.11.2008 v 09:43 | Nahoru | #44
2stroke> No ja mel konkretne tenhle typ motorky (Suzuki RG 125) asi 3 roky, nalital jsem na ni cca 14 000 km a litala celkem slusne, jediny, co je v tomhle motoru dost nestastne reseny, je ta dvojita 3-dilna privera vyfuku, ktera se a) casem rozpadne a kus z ni vlitne do valce (= v lepsim pripade novej nikasil, pist, privera) b) se prave pri techhle maximalkach pridira valec kvuli ty prepazce mezi priverama, ktera zase vyleze do valce, jak se to moc ohreje. Jo a konkretne me se jeste podelalo to servo, co tu priveru ovlada, tak jsem to mel pak natvrdo porad otevreny, a pak to zase vubec nejelo dole a uprostred mezi 7 - 9000 to melo obrovskou vykonovou diru, ale nad 9500 otacek to letelo jak z praku. Nebo kdyz jsem to zavrel, tak to jelo hezky dole a ve stredu (na 125), ale pak to tocilo tak do 11 max a tam se to zarazilo a maximalka poklesla o 40 km/h na 130

(reakce na) Dvoutakt onboard

22.11.2008 v 21:44 | Nahoru | #45

2stroke>Ďuričko22>Desmik> To musel být super motor,ale mam pocit,že ho pak nějak ani nenasadili...jinak i Kawa mela velkej 2T,byla to 750ka 3 válec

Myslím, že nenasadili. Už to nestihli, 50 mezitím vyškrtli.

.....ale prdlajs, RK 67 úspěšně závodila a prakticky neměla konkurenci. Potom byl vyvynutej ještě model RP68 (50ka tříválec 19HP@20000 1/min) a ta už opravdu nezávodila, ale nikoliv proto, že by byly padesátky vyškrtnutý ale kvůli změně pravidel (pouze jednoválce a 6ti kvalt).
Zdar a sílu dvoutaktu.

Dvoutakt onboard

15.3.2010 v 18:04 | Nahoru | #46
Krásná Yamaha

Naposledy editováno 16.03.2010 20:33:28

(reakce na) Dvoutakt onboard

19.3.2010 v 01:24 | Nahoru | #47

FiZzeR>Jestli myslíš E55kou tu trapně rovnou starou teplickou z práglu na sever, tak po tý jsem na fzr lítal hodně přes 200

mno ale co jsem fzr rozsekal, tak jezdim jak posranej, bo kdybych rozsekal i míli, tak si můžu hodit mašli, ještě přes tři roky splátek na krku, když splátka je pomalu třetina platu...



Jo tak proto sis nechal zavest na magistralu limit 50km/h, aha.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist