2 reakcí na tento příspěvek Ostrá ČZ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
3 reakcí na tento příspěvek Ostrá ČZ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
DMC.motobiker>No možná že by se to mohlo ještě tak vyrovnat Ducati Monsteru 600, jako tomu bych docela i věřil
, ale nějakýmu "normálnímu" 6ti kilu se to se svými neskrotnými 12 koni asi rovnat moc němůže, jako jeden můj kámoš měl kdysi ČZ 175 a říkal že to jede v poho 160, a když jsem na tom jel tak mi ručička Tachometru lítala ze strany na stranu jako šílená v rozmezí od 80 do 160, a když je pak někdo velkej optimista tak uvěří tomu že jel 160, ale kdybych to takhle bral tak mi Jawa 350 točila přez 10 tísíc...
hele.. fakt ten M600 jede tak blbě?
Uvažuju o koupi na jaro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
milan1000>DMC.motobiker> no ono ty tachometry lítaj na všech jawách
No skoro, na všech Jawách co jsem kdy jezdil mi lítaly, až na Jawu 350 r.v. 1986, na tý byl Tachometr poměrně klidný a vyrovnaný, tam lítal jenom Otáčkoměr...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Allan> hele.. fakt ten M600 jede tak blbě?
Uvažuju o koupi na jaro
No já nevim, když na to přesedneš ze 125, tak ti to možná bude připadat jako Raketa, já jsem na to přesedl z Viraga 535 a přišlo mi to tak stejně silný, akorát s menším kroutákem, ale Ducati Monster 600 není o výkonu, ani o rychlosti, tam jde o ten skvělej podvozek, na kterym se dá jezdit taková palba v zatáčkách že to nemá obdoby, pak taky o ten nádhernej Design, kterej ještě dneska nemá konkurenci, a v neposlední řadě to má úplně dokonalej zvuk, tak agresivní že mi ho i 4válisti závidí, a to dunění je úplně úžasný, a celá ta motorka mě fakt baví, určitě mnohem víc než kdybych měl třeba R1, ale po výkonostní stránce je to něco jako Chopper, dole dokáže zatáhnout, ale nemá žádný použitelný vyvrcholení, od 5ti tisíc už ten motor jenom umírá, jinak v TP je napsána max. rychlost 175, a jel jsem s tím nejvíc 175, ale to musí být extra dobrý podmínky, takže dlooouhej kopec a vítr v zádech, a velká dávka trpělivosti, běžně to dá tak 150, max. 160, a s toho 140 je tam docela rychle, ale když vezmu v úvahu že je to naháč/street, tak se mu to dá odpustit, ale proto bych nemohl mít SSko.
Jinak předností i nevýhodou je to že Tacho ukazuje přesně kolik jedeš, takže když jedeš 50 radar ukáže 50, na Japoncích když jedu 50 radar ukáže 45, a tato nepřesnost se zvyšuje s přímou úměrou, takže když pak jedu 110, na Japonci už je přez 130, a kdyby ten Monster ukazoval stejně "přesně" jako Virago XV535, tak by to dle Tacho jelo asi i 200...
DMC.motobiker>No možná že by se to mohlo ještě tak vyrovnat Ducati Monsteru 600, jako tomu bych docela i věřil
, ale nějakýmu "normálnímu" 6ti kilu se to se svými neskrotnými 12 koni asi rovnat moc němůže, jako jeden můj kámoš měl kdysi ČZ 175 a říkal že to jede v poho 160, a když jsem na tom jel tak mi ručička Tachometru lítala ze strany na stranu jako šílená v rozmezí od 80 do 160, a když je pak někdo velkej optimista tak uvěří tomu že jel 160, ale kdybych to takhle bral tak mi Jawa 350 točila přez 10 tísíc...
Mě se na 125 čz ukázala rychlost 165 km/h. Má to sníženou hlavu takže to točí cca o 500 otáček víc. Rychlost byla na stojánku. Normálně jsem to postavil na stojánek, nastartoval zařadil na 4ku a přidával. Najednou koukám a tachometr ukazuje 165 km/h. V reálu to jede max 130 km/h. Jestli pak víte kolik točí sériovej stadion s22?
Naposledy editováno 18.11.2008 19:42:14
1 reakcí na tento příspěvek Ostrá ČZ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
DMC.motobiker>DJsoju> To netušim, snad 4500 RpM??? Ale s tou rychlostí, v tom máš pravdu, takhle jede Jawa 350 i přez 180, a Ducati Monster 600 by takto měl teoreticky jet 230 (kdyby měl náhon Tacho od zadního kola či převodovky), je to způsobeno tím že motorku nic nebrzdí, a motor se i na nejvyšší převod dokáže naplno roztočit, nemá to ale žádný význam, zjistíš jen jaká je nejvyšší teoretická rychlost s tímto převodem, v praxi ale většina motorek nemá dostatek výkonu na to aby takové rychlosti dosáhla, takže ta ČZta se svými 12 koni může dosáhnout rychlosti 160 jen když jí vyhodíš z letadla, vzhledem k Aerodynamice a všem ostatním fyzikálním veličinám to je prostě nemožné, to bys musel mít tak 50 koní a stejný převod, nebo kdybys ten motor dal třeba do RS125, která má dobrou Aerodynamiku, možná by to pak jelo i 130 (skutečných)...
Tak stadion točí neuvěřitelných 10200-11000 ot/min podle toho v jeký je kondici. A ČZ nemá 12 koní ale 15 koní. A 130 tachometrovejch už jsem tam měl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
DJsoju>DMC.motobiker>DJsoju> To netušim, snad 4500 RpM??? Ale s tou rychlostí, v tom máš pravdu, takhle jede Jawa 350 i přez 180, a Ducati Monster 600 by takto měl teoreticky jet 230 (kdyby měl náhon Tacho od zadního kola či převodovky), je to způsobeno tím že motorku nic nebrzdí, a motor se i na nejvyšší převod dokáže naplno roztočit, nemá to ale žádný význam, zjistíš jen jaká je nejvyšší teoretická rychlost s tímto převodem, v praxi ale většina motorek nemá dostatek výkonu na to aby takové rychlosti dosáhla, takže ta ČZta se svými 12 koni může dosáhnout rychlosti 160 jen když jí vyhodíš z letadla, vzhledem k Aerodynamice a všem ostatním fyzikálním veličinám to je prostě nemožné, to bys musel mít tak 50 koní a stejný převod, nebo kdybys ten motor dal třeba do RS125, která má dobrou Aerodynamiku, možná by to pak jelo i 130 (skutečných)...
Tak stadion točí neuvěřitelných 10200-11000 ot/min podle toho v jeký je kondici. A ČZ nemá 12 koní ale 15 koní. A 130 tachometrovejch už jsem tam měl.
zdenekk>DJsoju>DMC.motobiker>DJsoju> To netušim, snad 4500 RpM??? Ale s tou rychlostí, v tom máš pravdu, takhle jede Jawa 350 i přez 180, a Ducati Monster 600 by takto měl teoreticky jet 230 (kdyby měl náhon Tacho od zadního kola či převodovky), je to způsobeno tím že motorku nic nebrzdí, a motor se i na nejvyšší převod dokáže naplno roztočit, nemá to ale žádný význam, zjistíš jen jaká je nejvyšší teoretická rychlost s tímto převodem, v praxi ale většina motorek nemá dostatek výkonu na to aby takové rychlosti dosáhla, takže ta ČZta se svými 12 koni může dosáhnout rychlosti 160 jen když jí vyhodíš z letadla, vzhledem k Aerodynamice a všem ostatním fyzikálním veličinám to je prostě nemožné, to bys musel mít tak 50 koní a stejný převod, nebo kdybys ten motor dal třeba do RS125, která má dobrou Aerodynamiku, možná by to pak jelo i 130 (skutečných)...
Tátovi točil 10750 ot/min a to byl v sérii. Po úpravách až 12 000 ot/min.
Tak stadion točí neuvěřitelných 10200-11000 ot/min podle toho v jeký je kondici. A ČZ nemá 12 koní ale 15 koní. A 130 tachometrovejch už jsem tam měl. Věř tomu, že tolik to v sérii nikdy točit nebude....nejspíš ani na neutrál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
DJsoju> Tak stadion točí neuvěřitelných 10200-11000 ot/min podle toho v jeký je kondici. A ČZ nemá 12 koní ale 15 koní. A 130 tachometrovejch už jsem tam měl.
Jo tak to těžko říct, táta naměřil na Nortonu ES2 6900 RpM a na strejdovo poladěnym dokonce 7400 RpM, a ted si vem jakej je to dlouhozdvyh a jakej obsah, a navíc 4T, takže 2T v takovym obsahu v dnešní době točí běžně přez 10 tisíc, ale jde o to jak na to byli v tý době, a jak si to měřil, někde jsem myslim slyšel že Pajonýr snad točil jenom 4500 RpM, což odpovídá výkonu, já sám mam někde pohozenou Hondu MB80, ta točí asi 9 - 10 tisíc a má asi 14 íhahááá, což je na 80tý léta docela dobrý, jináč s tím výkonem se ti omlouvám, já jen že v tom Inzerátu je napsáno 9Kw (cca. 12Ks) tak jsem myslel že to tak mají všechny ČZ, jo a s těma 130 dle Tacho, to je právě ten problém, myslím že když pojedeš 130 a já vedle tebe pojedu na Ducati, budu tam mít nějakých 90, při nejlepším necelých 100 Km/h...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
DMC.motobiker>DJsoju> Tak stadion točí neuvěřitelných 10200-11000 ot/min podle toho v jeký je kondici. A ČZ nemá 12 koní ale 15 koní. A 130 tachometrovejch už jsem tam měl.
Jo tak to těžko říct, táta naměřil na Nortonu ES2 6900 RpM a na strejdovo poladěnym dokonce 7400 RpM, a ted si vem jakej je to dlouhozdvyh a jakej obsah, a navíc 4T, takže 2T v takovym obsahu v dnešní době točí běžně přez 10 tisíc, ale jde o to jak na to byli v tý době, a jak si to měřil, někde jsem myslim slyšel že Pajonýr snad točil jenom 4500 RpM, což odpovídá výkonu, já sám mam někde pohozenou Hondu MB80, ta točí asi 9 - 10 tisíc a má asi 14 íhahááá, což je na 80tý léta docela dobrý, jináč s tím výkonem se ti omlouvám, já jen že v tom Inzerátu je napsáno 9Kw (cca. 12Ks) tak jsem myslel že to tak mají všechny ČZ, jo a s těma 130 dle Tacho, to je právě ten problém, myslím že když pojedeš 130 a já vedle tebe pojedu na Ducati, budu tam mít nějakých 90, při nejlepším necelých 100 Km/h...
Taky jsem se divil že to tolik točí ale digitální otáčkoměr mitutoyo ukázal opravdu 10200 ot/min. No a s tou rychlostí. Byl jsem to dnes vyzkoušet a když jedu 130 tachometrovejch tak je to 110 reálnejch. Měřil jsem to tak že táta jel vedle mě s BMW a tam je ten tachometr přesnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrá ČZ
DJsoju> Taky jsem se divil že to tolik točí ale digitální otáčkoměr mitutoyo ukázal opravdu 10200 ot/min. No a s tou rychlostí. Byl jsem to dnes vyzkoušet a když jedu 130 tachometrovejch tak je to 110 reálnejch. Měřil jsem to tak že táta jel vedle mě s BMW a tam je ten tachometr přesnej.
No tak to jsi na tom ještě docela dobře, to je stejně NEpřesný jako Suzuki VX800, Virago XV535 a vetšina ostatních Japonců, jinak jak říká Vana666, o dalších 5 - 10 Km/h přeměřujou i Auta, já když jsem se nechal změřil v ségry Fiat Punto radarem, tak na Tacho bylo přesně 50, a naměřilo mi to +/- 45, ale divný je že když stejně změřim Ducati, tak při 50ti na Tacho mi radar ukáže 50, a když mám na Tacho 90, ukáže 90, a pro mě je to nevíhoda, protože kdyby to ukazovalo jako Japonská konkurence, tak by to jezdilo 200, ale né, oni to musí udělat takhle...
DMC.motobiker>DJsoju> Taky jsem se divil že to tolik točí ale digitální otáčkoměr mitutoyo ukázal opravdu 10200 ot/min. No a s tou rychlostí. Byl jsem to dnes vyzkoušet a když jedu 130 tachometrovejch tak je to 110 reálnejch. Měřil jsem to tak že táta jel vedle mě s BMW a tam je ten tachometr přesnej.
No tak to jsi na tom ještě docela dobře, to je stejně NEpřesný jako Suzuki VX800, Virago XV535 a vetšina ostatních Japonců, jinak jak říká Vana666, o dalších 5 - 10 Km/h přeměřujou i Auta, já když jsem se nechal změřil v ségry Fiat Punto radarem, tak na Tacho bylo přesně 50, a naměřilo mi to +/- 45, ale divný je že když stejně změřim Ducati, tak při 50ti na Tacho mi radar ukáže 50, a když mám na Tacho 90, ukáže 90, a pro mě je to nevíhoda, protože kdyby to ukazovalo jako Japonská konkurence, tak by to jezdilo 200, ale né, oni to musí udělat takhle...
Tacháč v bagu jsme skoušely na městským radaru. Na tacháči bylo 50 a na radaru taky. No a zetka přeměřuje protože mám 15ku kolečko místo 16ky.