Téma: Nástrahy na enduru v lese!!!

9.11.2008 v 15:51
Už jste se s tím někde setkali?

Krom Lennyho,co o tom psal onehdy(i proběhlo televizí) jsem dnes dostal od kamoše hlášku,že píchl o dost dobře nastavenou nástrahu v oblasti Ostrovačice,Hvozdec,Nové Dvory!

Překvapuje mě,že toho kreténa,co to nastražil nenapadne,že se o to může zranit zvěř a kterýkoliv návštěvník lesa!

Dávejte pozor a pokud se s tímto setkáte,klidně odjeďte domů,přijďte pěšky a zavolejte policii! Myslím,že to je lepší,jak nedělat nic.
Nebo má někdo lepší nápad?

myslivecká pakáž

Naposledy editováno 11.09.2012 17:55:07

11.11.2008 v 19:24 | Nahoru | #121

Kryšpín>prackarr> Milý vole, já si své potomky budu vychovávat jak já uznám za vhodné, ty si ty své klidně zoceluj systémem Škrdla, třeba aby necítili bolest, hlad či strach, když ti to příjde jako dobrý nápad. A nechat roční mimino, když mu rostou zuby, aby si chodilo spát když samo uzná za vhodné, může říct jen idiot, co nedokáže dobře chovat ani křečky, sorry. Jinak předmětem mého příspěvku bylo jen sdělení, že někomu hluk z motorek může vadit víc a někomu míň a že to závisí i na situaci (a až jednou budu třeba úplně hluchej, tak mi to zase bude fuk ). Takže bych se jen přimlouval za seriový laufy. Howg.

Děkuji ti za krásné oslovení. Milý vole mě ještě nikdo neoslovil.
Vychovávej si svoje potomky jak chceš,tvoje věc,ale pokud je rozmazluješ tím,že mu děláš ticho alá odhlučněná cvokcela,tak se nediv,že se ti budí. Jen tolik jsem chtěl na tvoji adresu uvést. Nechápu,proč mě podsouváš tyto věci,o nihž jsi mi psal. I mým dětem rostly zuby,trpěly větry,měly dětské nemoci,rýmu,nachlazení,neštovice,zarděnky,syn dokonce salmonelu. Tak se nechovej,jako by jsi měl jedinej v této zemi pakátla.
Já svoje děti nevychovával alá Šrdla,nevím,proč mi to podsouváš,ale pokud ti dokáže vzbudit dítě projíždivší motorka,tak buď má tvoje dítě poruchu spánku,nebo ti kámo poněkud táhne do baráku. To tu ale nevysvětlíme.
Hluk je věc nepříjemná,to je jasné,ale to co píšeš je spíše kapric,jak "trpení"hlukem. Rekrutuje se z tebe zapšklý důchodce,tak bacha na to!

11.11.2008 v 19:26 | Nahoru | #122

2LEKO>prackarr> Už to je unavující,stále vysvětlovat "teoretikům" ,že většina enduristů má rozum a mozek,a že nejsou "ekoteroristé"!A že "adrenalin" není jízda po cyklostezkách,v lesní oboře mezi zvěří a mladými stromky a v turistických zónách!

Já vím,už jsme o tom mluvili,ale když mě to nedá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!

11.11.2008 v 19:39 | Nahoru | #123

Bery.27>Jestli jedeš po lesní cestě a neni tam žádnej zákaz nebo závora a podobná kokotina a máš enduro na papírech s SPZ tak ti může každej políbyt prdel a můžeš tam jezdit stejně jako traktor nebo cokoliv jiného pokud ta cesta neni soukromá, ale většina je obecních

to souhlasím... po lesní cestě by to někomu vadit mohlo, ale zrovna v mém případě to byla normální obecní cesta, které vede mezi rodinnými domky dál...

11.11.2008 v 19:45 | Nahoru | #124
Ahoj všem,
tady máte fotky těch nástrah o kterých mluvil Prackarr. Ten myslivec měl alespoň střední školu.....
[url= - jak ulovit motorkáře[/url]

Dávejte všichni bacha.

Naposledy editováno 11.11.2008 23:41:56

11.11.2008 v 19:46 | Nahoru | #125

jasný, ale vysvětluj to těm zelenáčům, kteří si pořád melou tu svou a nepustí tě ani ke slovu nebo tě nepustí ani k svému vlastnímu mobilu

11.11.2008 v 21:49 | Nahoru | #126
Kdyby jsme jezdili takle, ale takhle my nejezdíme!

Naposledy editováno 11.11.2008 21:50:16

12.11.2008 v 08:09 | Nahoru | #127
Nosound89> A i kdyby to byla třeba cesta se zákazem tak tě nemá nikdo co zastavovat podle vyhlášky si povinen zastavit policii, vojenský policii myslim že je tam ještě jeden subjekt, ale rozhodně tě nemůže a nesmí zastavovat nějákej strejda s flintou co se koukal večer na film sedm statečných anebo ty ubohý ochranáři ty taky nemají žádný právo tě zastavovat jediný kdo ničí přírodu jsou oni sami viz. ten jejich úžasný nápad se šumavou a teť tam maj holý pláně od kůrovce ale to je vpohodě po těhle kreténech by se mělo střílet, a ne dávat ty nástrahy a další pičoviny na nás.

12.11.2008 v 08:24 | Nahoru | #128
prackarr> K.rva, s důchodem na mě nechoď, to slovo neznám, neexistuje, pracovat se bude do posledního dechu... . Zapšklej zaprděnej důchodec, no snad to se mnou nebude až tak špatný.

12.11.2008 v 08:26 | Nahoru | #129
detsky policii a celni sprave.... ale ted si nejsem jistej jestli ta celni sprava je platna az od novyho roku

12.11.2008 v 08:36 | Nahoru | #130
No asi tak ale ne nějákym kovbojům

12.11.2008 v 08:39 | Nahoru | #131
blby je kdyz ma kovboj v ruce brokovnici to bych taky zastavil ._D ale nejlepsi by bylo zastavit o nej.....

12.11.2008 v 08:47 | Nahoru | #132
No to jo to bych byl taky vysranej

12.11.2008 v 09:06 | Nahoru | #133

12.11.2008 v 12:16 | Nahoru | #134
Tak takový nástrahy jsem ještě nepotkal co píšete protože sme s myslivcema domluvený. Ale jednou když byl krásný den tak jsme se jeli projet vše v pohodě až na cestu zpátky v kdy nám na úzké cestě skočil zemědělec s roztaženým žebříkem a s výrazem terminátora všem se povedlo těsně!!!!ujet a zemědělec ještě dostal nához bahna tak bacha na žebříky

12.11.2008 v 16:43 | Nahoru | #135
Zatim sme v lese na nějaké zákeřné nástrahy nepadly, ale za to pár magorů už máme za sebou.Jeden teda byl extra řezník šel po nás sekerou hlava nehlava,kamarádoj usek kus zadního blatníku utek mu opravdu o fous.Pak má eště na zadnim blatníku zásek od nějakýho velkýho nože(něco jako mačeta)kamarád má zvláštní dar přitahovat takovýhle magory

12.11.2008 v 16:53 | Nahoru | #136
prackarr> nty voe,nechtěl sis náhodou kupovat tenere v létě?

12.11.2008 v 16:59 | Nahoru | #137
Kobris:
ty voe, sekera, mačeta.. No paráda.. Nezbývá než si na ty lidi někde počkat,,,

12.11.2008 v 17:10 | Nahoru | #138
chinoo> tohle nějak ani neřešíme :\ dyž se něco semele tak vemem čáru a nazdar, ikdyž máme třeba ujmu na motorce těmhle lidem stějně nic nevysvětliš!!! akorát problém zhoršujěš. Prostě utíct a neřešit,nějakou dobu se tam neukázat a je to

12.11.2008 v 17:32 | Nahoru | #139
jj je to asi to nejlepsi co jde udelat.. na nas kdyz taky nekdo hulaka a leze nam do cesty tak projedem a pelasime pryc. Osobne nechapu proc rozjety motorce lidi lezou do cesty.. To se mi prave taky stalo a jel sem cca 50,hroznej risk pro ty lidi..

12.11.2008 v 17:44 | Nahoru | #140
Taky se mi jednou stalo, ale to jsem byl v motokrosovym kocarku mel jsem jawa 90 predelano na kros. Na cestu mi naskakalo asi pet lidi a nebylo se kam uhnout tak jsem si jednoho vybral na nej zamiril a jeste trochu pridal, nastesti na posledni chvili uskocil.

jo a jeste jedna vec kdyz vylet po prirode nejezdete posledni ten to odsira nejvic kdyz tri projedou kolem nekoho kdo je nahani a vy se tam pak ukazete protoze jste meli malicko ztratu tak verte ze si ten clovek toho posledniho uz chce chytit za kazdou cenu

12.11.2008 v 17:53 | Nahoru | #141
mochys:
jj poslední neni dobrej.. :D Ja jezdim jako prostredni a to je ok.. Ale opravdu ty lidi nechapu co tam lezou, preci jen muzou i prijit o kejhak, kdyz motorku zvednu aspon trochu na zadni tak nema sanci i kdyz ja v chranicich schratim dolu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!

12.11.2008 v 21:59 | Nahoru | #142
chinoo> Nevim jak s tim poradim, nedavno jsem jela druha ze ctyr a nejaka aktivistka nas zacala odchytavat rucne. Kdyz mijime lidi, spomalime, tenkrat jsme opravdu jeli na jednicku, protoze to bylo uzke misto a jedna padesatikilova nenavistkyne motorek sla proti mne s roztazenyma rukama, a mela pocit, ze si me musi prichytit za paze, nechtelo se mi s ni zrovna mluvit, tak jsem jen mirne pridala plyn a sledovala jak se pomalu pousti. Nevim ale co bych delala, kdyby me zduchla z motorky.

12.11.2008 v 22:04 | Nahoru | #143
MartinaKTM> pockala bys az ji zbyli 3 daj nakladacku a jeli byste dal

12.11.2008 v 22:09 | Nahoru | #144
MartinaKTM> to je proste v haji nikdy nevis co proti tobe stoji za blazna nedko dela bu bu ale nejakej magor je schopnej do tebe zaseknout sekyru jak se tady ostatne pise

12.11.2008 v 22:10 | Nahoru | #145
Po těch šílenostech,co tady čtu mi nepřipadá od věci vozit ssebou .357 Magnum.

12.11.2008 v 22:14 | Nahoru | #146
Lucas.cz> Nebudu tady nikoho jmenovat,osobně jsem se s tím drátem nesetkal,ale když bych to přežil věděl bych komu rozkopnout hlavu.Prý to dělá .....

12.11.2008 v 22:18 | Nahoru | #147
hudec> jo jedine jako to bylo v jednom filmu co jsem ted videl nejaky zavody obrnenejch aut proste pridelat na predni tabulku misto kamery bouchacku

12.11.2008 v 22:23 | Nahoru | #148
mochys> Je to samozřejmě blbost,ale představa,že na mně míří přiožralý primitiv a já se nemůžu bránit se mi moc nelíbí.A mít při sobě tu .357, tak bych si ho pozdějc odchytil a zavolal policii.
(pouze teorie)

12.11.2008 v 22:30 | Nahoru | #149
hudec> ja jsem na tohle docela sracka abych seskocil z motorky a nekoho spacifikovat ze mi skocil do cesty. Ja razim kdo utece spis ujede vyhraje

ale prave kvuli tomuhle vsemu uz jsem v prirode nebyl ani nepamatuju uz motokros to nema cenu se porad s nekym srat

Naposledy editováno 12.11.2008 22:31:20

13.11.2008 v 21:30 | Nahoru | #150
mr.m4ster> hele já na nějaký myslivce seru já se jim nebudu podřizovat když chci tak sednu a jedu a jemi jedno kam myslivci jsou svině