1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
honzis748>DaliboRR> čti niže uvedené řádky.Dozvíš se víc,pak nebude třeba zbytečných keců
jj souhlas..kecy to je nejvetsi bolest tohoto serveru,hlavne ty kde 748 jede 270km/h
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
honzis748>
miura>
No 270 zní dobře, ale 245 by taky mohlo stačit, maximálka mě u motorek nikdy moc nezajímala, ale to jsem ještě jezdil choppery, ale když jde o SuperSport, musíte chápat že potřebuju aby to trošku jelo, né jako ten můj Monster, kde si mě dává i sežraná Korola, která už měla být 3x prolezlá šrotem, jinak "skutečná" rychlost mě taky moc nezajímá, ke štěstí mi stačí ta Tachometrová, jde mi jen o to že když se mě někdo zeptá, kolik to jede, tak at si nemusím vymejšlet, ale at mu můžu říct kolik jsem s tim nejvíc jel (dle Tacho), jinak ty Tachometry to je otřes, když to srovnam se Suzuki VX800, tak ta ukazuje třeba 130, a já na Monsteru jedu stejně rychle a nemam tam ani 110, a když VX800 ukázala 160, tak můj Monster ještě nebyl ani na 140, přitom všechny pneu mají zprávný rozměr, a všechny Tacho jsou originál, jak můj, tak jejich, měli by to hoši nějak líp sladit...
Jinak to mě překvapilo, že servisní interval 748 je 10tis, což je dobrá zpráva, ale že Monster 1000 má stejný interval, to je špatný, čekal jsem tak 20 tisíc, no ale stejně by mě to asi neodradilo, Ducati no...
No a s tim převodem, to mám stejný poznatky, to se snad řeší na každý Ducati, holt kde neni výkon, musí být převod, já když jsem dovezl eMko, měl jsem tam 15/38 zubů, no na 1. kvalt to jelo 100, a na 3. asi 160, a to se ani motor neroztočil naplno, 4ka to udržela a na 5ku už to začalo spomalovat, navíc v zatáčkách to bylo taky špatný, dal sem tam teda 14/43 zubů, no a motorka úplně ožila, neuvěřitelná akcelerace, a šla na zadní i bez nucení, a i jen výkonem se přední kolo udrželo od země docela dlouho, ale už to nejelo ani těch 170, vlastně 140 byl docela zázrak, a při překročení 150 jsem mohl bouchat šampáno, ten motor prostě nahoře nemá výkon či co, a navíc to moc žralo, tak jsem tam dal převod 15/43, neuvěřitelný jak dokáže jeden zub úplně změnit převod, no a můžu říct že na M600 je to Ideál, super v zatáčkách, pořád docela živý, a dá se to zvednout i na zadní, sice né tak jako se 14/43, ale jde to, a navíc to zase jede bez problémů těch 160, a moje maximálka dle Tacho byla nejvíc 175 Km/h...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DMC.motobiker>Ducatista>
honzis748>
miura>
No 270 zní dobře, ale 245 by taky mohlo stačit, maximálka mě u motorek nikdy moc nezajímala, ale to jsem ještě jezdil choppery, ale když jde o SuperSport, musíte chápat že potřebuju aby to trošku jelo, né jako ten můj Monster, kde si mě dává i sežraná Korola, která už měla být 3x prolezlá šrotem, jinak "skutečná" rychlost mě taky moc nezajímá, ke štěstí mi stačí ta Tachometrová, jde mi jen o to že když se mě někdo zeptá, kolik to jede, tak at si nemusím vymejšlet, ale at mu můžu říct kolik jsem s tim nejvíc jel (dle Tacho), jinak ty Tachometry to je otřes, když to srovnam se Suzuki VX800, tak ta ukazuje třeba 130, a já na Monsteru jedu stejně rychle a nemam tam ani 110, a když VX800 ukázala 160, tak můj Monster ještě nebyl ani na 140, přitom všechny pneu mají zprávný rozměr, a všechny Tacho jsou originál, jak můj, tak jejich, měli by to hoši nějak líp sladit...
Jinak to mě překvapilo, že servisní interval 748 je 10tis, což je dobrá zpráva, ale že Monster 1000 má stejný interval, to je špatný, čekal jsem tak 20 tisíc, no ale stejně by mě to asi neodradilo, Ducati no...
No a s tim převodem, to mám stejný poznatky, to se snad řeší na každý Ducati, holt kde neni výkon, musí být převod, já když jsem dovezl eMko, měl jsem tam 15/38 zubů, no na 1. kvalt to jelo 100, a na 3. asi 160, a to se ani motor neroztočil naplno, 4ka to udržela a na 5ku už to začalo spomalovat, navíc v zatáčkách to bylo taky špatný, dal sem tam teda 14/43 zubů, no a motorka úplně ožila, neuvěřitelná akcelerace, a šla na zadní i bez nucení, a i jen výkonem se přední kolo udrželo od země docela dlouho, ale už to nejelo ani těch 170, vlastně 140 byl docela zázrak, a při překročení 150 jsem mohl bouchat šampáno, ten motor prostě nahoře nemá výkon či co, a navíc to moc žralo, tak jsem tam dal převod 15/43, neuvěřitelný jak dokáže jeden zub úplně změnit převod, no a můžu říct že na M600 je to Ideál, super v zatáčkách, pořád docela živý, a dá se to zvednout i na zadní, sice né tak jako se 14/43, ale jde to, a navíc to zase jede bez problémů těch 160, a moje maximálka dle Tacho byla nejvíc 175 Km/h...
pokud ti na monstrovi vyklepla zadek rozežraná korola pak není chyba v motorce ale za řidítkama nebo v servisu. Na jednu stranu tě maximálka nezajímá na druhou potřebuješ údaj začínající minimálně dvojkou abys měl co vykládat.
a vůbec. K většině tvých příspěvků ohledně ducati nemá člověk co říct protože si musí ťukat na čelo...
1 reakcí na tento příspěvek Duc 748
Takže na Jaro bud 748, nebo Monster 1000, to si musim hodně promyslet, a nebo když to nevíjde tak další rok na M600...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
ilMedvědGuzzini> pokud ti na monstrovi vyklepla zadek rozežraná korola pak není chyba v motorce ale za řidítkama nebo v servisu. Na jednu stranu tě maximálka nezajímá na druhou potřebuješ údaj začínající minimálně dvojkou abys měl co vykládat.
a vůbec. K většině tvých příspěvků ohledně ducati nemá člověk co říct protože si musí ťukat na čelo...
No bylo to na rovince, jel jsem naplno, byl jsem zalehnutej jak jen to šlo, a na Tacho bylo asi 160, s on mě stejně předjel, těžko říct jestly to bylo mnou, ale dle mého by ho nedal ani Valentino Rossi...
Jinak problém u Ducati je v tom, že většina lidí co se v tom nevyzná si myslí, že Ducati jsou nejrychlejší a nejvýkonější sportovní motorky, setkávam se s tím často, a než jsem si koupil Monster, taky jsem si to myslel, jako třeba MotoGuzzi ve mě vždycky vyvolávala dojem, že je to Italskej Harley-Davidson, prostě velkej obsah, malej výkon, což neni špatný, a tak to asi nějak je, a kdybych si pořídil Guzzinu, určitě bych si neměl na co stěžovat, protože vím co se od toho dá čekat, ale ta Ducati mi zničila Iluze, čekal jsem že to eMko pojede přez 200, to ti nebudu lhát, a docela mě to sklamalo, kdybych tam narval motor z Viraga 535, asi by jela rychleji, ale i přes to chci další Ducati, protože má pár věcí který nemá žádná jiná motorka na světě, a prostě nemá to obdobu, ten zvuk a design, a navíc to jméno, a jedinečnost, a v zatáčkách si s tím užiju taky mnoho srandy, jen to holt chce nějakou Finální verzi, protože M600 je určitě BETA!!!
ilMedvědGuzzini>
pokud ti na monstrovi vyklepla zadek rozežraná korola pak není chyba v motorce ale za řidítkama nebo v servisu. Na jednu stranu tě maximálka nezajímá na druhou potřebuješ údaj začínající minimálně dvojkou abys měl co vykládat.
a vůbec. K většině tvých příspěvků ohledně ducati nemá člověk co říct protože si musí ťukat na čelo...
hahaha jako bys mi mluvil z duše
DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> pokud ti na monstrovi vyklepla zadek rozežraná korola pak není chyba v motorce ale za řidítkama nebo v servisu. Na jednu stranu tě maximálka nezajímá na druhou potřebuješ údaj začínající minimálně dvojkou abys měl co vykládat.
a vůbec. K většině tvých příspěvků ohledně ducati nemá člověk co říct protože si musí ťukat na čelo...
No bylo to na rovince, jel jsem naplno, byl jsem zalehnutej jak jen to šlo, a na Tacho bylo asi 160, s on mě stejně předjel, těžko říct jestly to bylo mnou, ale dle mého by ho nedal ani Valentino Rossi...
Jinak problém u Ducati je v tom, že většina lidí co se v tom nevyzná si myslí, že Ducati jsou nejrychlejší a nejvýkonější sportovní motorky, setkávam se s tím často, a než jsem si koupil Monster, taky jsem si to myslel, jako třeba MotoGuzzi ve mě vždycky vyvolávala dojem, že je to Italskej Harley-Davidson, prostě velkej obsah, malej výkon, což neni špatný, a tak to asi nějak je, a kdybych si pořídil Guzzinu, určitě bych si neměl na co stěžovat, protože vím co se od toho dá čekat, ale ta Ducati mi zničila Iluze, čekal jsem že to eMko pojede přez 200, to ti nebudu lhát, a docela mě to sklamalo, kdybych tam narval motor z Viraga 535, asi by jela rychleji, ale i přes to chci další Ducati, protože má pár věcí který nemá žádná jiná motorka na světě, a prostě nemá to obdobu, ten zvuk a design, a navíc to jméno, a jedinečnost, a v zatáčkách si s tím užiju taky mnoho srandy, jen to holt chce nějakou Finální verzi, protože M600 je určitě BETA!!!
člověk krerý má tendence do Monstra 600 nacpat motor z bahenní pumpy za dosažením vyššího výkonu, člověk který po 180kg motorce s 40kw požaduje 200kmh bez šťítku...
promiň ale fakt to radši nebudu komentovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DMC.motobiker>I když popravdě, od 748 jsem čekal víc než 250, kámoš co má SRAD 600 (cca. 105 Koní) mi tvrdil že mu to jezdí 280 Km/h, tak budto mi kecal, nebo soudruzi v Itálii někde udělaly chybu, ty poslední 748 měly taky 107 Koní, navíc nížší váhu, a dokonalou Aerodynamiku, tak nevím no, každopádně mě by to určitě vyhovovalo tak jako tak, Tacho to má do 300, takže většina debílků si bude myslet že to jede 300, a sežranou Korolu s tím snad taky dám, a navíc ještě jsem neviděl krásnější sportovní motorku než je Ducati 916 - 748/996/998, je to prostě dokonalost...
Takže na Jaro bud 748, nebo Monster 1000, to si musim hodně promyslet, a nebo když to nevíjde tak další rok na M600...
Co se to člověk nedočte... když chceš top speed tak si kup 4 válec. Jinak vidím, že to máš opravdu "důkladně" nastudovaný... Poslední 748 107 PS - kdes na to přišel? 748 měly vždycky stejnej výkon 97 PS, pouze SPS nebo R modely měly 106 PS, pouze křivky výkonu se posupem času malinko měnily k lepšímu lepším vstřikováním ("sprchové" injektory) a pokrokem v technologii. Nižší váha?? Řekl bych že ten rozdíl bude taky minimální, rozdíl byl mezi modely biposto a SPS (R). Nižší váhu měly modely 749, ale to už bysme pletli hrušky a japka. A co se týče aerodynamiky, jestli myslíš u modelu 2002 oproti starším modelům ten chybějící boční prolis na kapotáži, místo kterého jsou u rámu na bocích ty malé otvory s mřížkama, tak to je opravdu "obrovská" změna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DucatiSSJirka - a proc mas tak obrovskou rozetu? Nevyplati se (aspon z hmotnostnich duvodu) dat 14/39? Prevodovy pomer zustane jak u 15/42. U me by se totiz u tak velke rozety uz nevesel retez po karbonovy kryt retezu s zadnim blatnickem.[/quote
To se mě nezdá ,co 1 zub na kolečku ,to čtyři na rozetě,takže nyní mám převod jako kdybych měl 14 kolečko,ale nevím to jistě tak na 90%,každopádně jsem to měl udělat už dříve.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
dajcik>Ducatista> Jestli se muzu zeptat, jakej mas prevod na 996?
momentalne 15/39, ale jezdím slicky 190/55, tzn. ze zadni guma je vyssi = vetsi obvod = mym odhadem to je jak o cca zub min na zadni rozete, protoze kamos ma taky 996 SPS a ma 15/38 a 180/55 a jede nam to stejne. Ale dam jeste o chlup lehci prevod, maximalka me vubec nezajima, pres 220 vubec nejezdim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DucatiSSJirka>Ducatista> No už to hledat nebudu,mám tuhle novou řetězovku,s tímhle převodem a jsem, jak jsem již napsal spokojenej.Spíš přemýšlím o ostrejch vačkách a nějakým PC,ty koně tam stejně chyběj,každej z kluků mě říká že mám koupit něco jinýho a neseru do toho peníze ,ale mě ta motka naprosto vyhovuje,až na ty koníky,poslední dobou už jezdím jenom 6-8tis.ot.a to je fakt asi čas na změnu :\
treba 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
Ducatista>DMC.motobiker>I když popravdě, od 748 jsem čekal víc než 250, kámoš co má SRAD 600 (cca. 105 Koní) mi tvrdil že mu to jezdí 280 Km/h, tak budto mi kecal, nebo soudruzi v Itálii někde udělaly chybu, ty poslední 748 měly taky 107 Koní, navíc nížší váhu, a dokonalou Aerodynamiku, tak nevím no, každopádně mě by to určitě vyhovovalo tak jako tak, Tacho to má do 300, takže většina debílků si bude myslet že to jede 300, a sežranou Korolu s tím snad taky dám, a navíc ještě jsem neviděl krásnější sportovní motorku než je Ducati 916 - 748/996/998, je to prostě dokonalost...
Takže na Jaro bud 748, nebo Monster 1000, to si musim hodně promyslet, a nebo když to nevíjde tak další rok na M600...
Co se to člověk nedočte... když chceš top speed tak si kup 4 válec. Jinak vidím, že to máš opravdu "důkladně" nastudovaný... Poslední 748 107 PS - kdes na to přišel? 748 měly vždycky stejnej výkon 97 PS, pouze SPS nebo R modely měly 106 PS, pouze křivky výkonu se posupem času malinko měnily k lepšímu lepším vstřikováním ("sprchové" injektory) a pokrokem v technologii. Nižší váha?? Řekl bych že ten rozdíl bude taky minimální, rozdíl byl mezi modely biposto a SPS (R). Nižší váhu měly modely 749, ale to už bysme pletli hrušky a japka. A co se týče aerodynamiky, jestli myslíš u modelu 2002 oproti starším modelům ten chybějící boční prolis na kapotáži, místo kterého jsou u rámu na bocích ty malé otvory s mřížkama, tak to je opravdu "obrovská" změna.
Myslel jsem stejný výkon, nižší váhu, a lepší Aerodynamiku než Suzuki GSX-R600 SRAD, ale na druhou stranu, to pak nepotřebuju SuperBike, když nechci jezdit přez 200, žejo, to mi stačí ten můj Monster, smyslem Choppera je pohoda, kochání krajinou, smyslem Endurka je vyřádit se v terénu, smyslem naháče jsou zatáčky nebo každodení provoz, a smyslem Silnice je rychlost, a co je teda smyslem Ducati??? Snad ne jen ten nenapodobitelný Design a zvuk...
DMC.motobiker>Ducatista>DMC.motobiker>I když popravdě, od 748 jsem čekal víc než 250, kámoš co má SRAD 600 (cca. 105 Koní) mi tvrdil že mu to jezdí 280 Km/h, tak budto mi kecal, nebo soudruzi v Itálii někde udělaly chybu, ty poslední 748 měly taky 107 Koní, navíc nížší váhu, a dokonalou Aerodynamiku, tak nevím no, každopádně mě by to určitě vyhovovalo tak jako tak, Tacho to má do 300, takže většina debílků si bude myslet že to jede 300, a sežranou Korolu s tím snad taky dám, a navíc ještě jsem neviděl krásnější sportovní motorku než je Ducati 916 - 748/996/998, je to prostě dokonalost...
Takže na Jaro bud 748, nebo Monster 1000, to si musim hodně promyslet, a nebo když to nevíjde tak další rok na M600...
Co se to člověk nedočte... když chceš top speed tak si kup 4 válec. Jinak vidím, že to máš opravdu "důkladně" nastudovaný... Poslední 748 107 PS - kdes na to přišel? 748 měly vždycky stejnej výkon 97 PS, pouze SPS nebo R modely měly 106 PS, pouze křivky výkonu se posupem času malinko měnily k lepšímu lepším vstřikováním ("sprchové" injektory) a pokrokem v technologii. Nižší váha?? Řekl bych že ten rozdíl bude taky minimální, rozdíl byl mezi modely biposto a SPS (R). Nižší váhu měly modely 749, ale to už bysme pletli hrušky a japka. A co se týče aerodynamiky, jestli myslíš u modelu 2002 oproti starším modelům ten chybějící boční prolis na kapotáži, místo kterého jsou u rámu na bocích ty malé otvory s mřížkama, tak to je opravdu "obrovská" změna.
Myslel jsem stejný výkon, nižší váhu, a lepší Aerodynamiku než Suzuki GSX-R600 SRAD, ale na druhou stranu, to pak nepotřebuju SuperBike, když nechci jezdit přez 200, žejo, to mi stačí ten můj Monster, smyslem Choppera je pohoda, kochání krajinou, smyslem Endurka je vyřádit se v terénu, smyslem naháče jsou zatáčky nebo každodení provoz, a smyslem Silnice je rychlost, a co je teda smyslem Ducati??? Snad ne jen ten nenapodobitelný Design a zvuk...
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DaliboRR>honzis748>DaliboRR> čti niže uvedené řádky.Dozvíš se víc,pak nebude třeba zbytečných keců
jj souhlas..kecy to je nejvetsi bolest tohoto serveru,hlavne ty kde 748 jede 270km/h
Koukám,že jsi Dalibor viď???A neříkaj ti doma nevěřící Tomáš???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
honzis748>DaliboRR>honzis748>DaliboRR> čti niže uvedené řádky.Dozvíš se víc,pak nebude třeba zbytečných keců
jj souhlas..kecy to je nejvetsi bolest tohoto serveru,hlavne ty kde 748 jede 270km/h
Koukám,že jsi Dalibor viď???A neříkaj ti doma nevěřící Tomáš???
Kdepak,jen jsem realista
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
Realista? Teď nemyslím, zda může jet 748 rychlostí 270km/h, ale spíš co jsi schopný vyplodit v jiných diskusích a zajímalo by mě, v jaké realitě to žiješ. Pro mě jsi v lepším případě utopista.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
miura>Kdepak,jen jsem realista
Realista? Teď nemyslím, zda může jet 748 rychlostí 270km/h, ale spíš co jsi schopný vyplodit v jiných diskusích a zajímalo by mě, v jaké realitě to žiješ. Pro mě jsi v lepším případě utopista.
Vyplodit? a to mi rikas ty..no to sedi Ja nejsem slepy zastance sve modly,tady s temi nekterymi hurvinky je to prča,ale s kamosema se na soukrome lince bavim i o vecech o kterych si myslis ze neuznam,ale proc se nepobavit nad krecovou zilou nekterych depresaku.A jestli narazis na duknu,muzu te ujistit,ze ji celkem znam a mel jsem moznost na ni jezdit
edit: nechci at se tady resi miura vs. DaliboRR.Napsal jsem ze na 748 je 270 opravdu prilis a neni treba to dal hrotit!
Naposledy editováno 05.11.2008 16:49:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
DaliboRR>miura> ...a kazdy jeji vyboceni z prumeru...
Já bych řekl, že je vybočená dost a dlouho Ale do podprůměru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc 748
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |