paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy
8.10.2008 v 14:05
Zajímali by mě vaše zkušenosti s motocyklem Honda VFR 800. Hodí se opravdu na turistiku? Jaké má přednosti a kde má nedostatky? Na co se mám při koupi toho to motocyklu zaměřit...

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

9.10.2008 v 23:07 | Nahoru | #61

Lubíno>Abych uvedl vše na pravou míru tak vydávám toto prohlášení.
Olej se opravdu mění po 12tis. po 6 tis. je servisní interval,ale já stejně na jaro dávám olej novej jelikož za rok najedu sotva 5 tis,tak je to jedno.
A ještě něco kecy o chytrákách a šoupání si nohama nechte radši pro sebe,já byl o tom oleji přesvědčený a nevidím důvod a ani nic špatného na tom,že jsem se to domníval,snad asi tím,že v servisce mám prohlídky po 6tis.Toto je už má druhá vfr mj.obě ze SRN včetně servisek. Prostě jsem myslel,že každej interval aut. výměna oleje,ale i tak by se měl olej měnit nejpozději po roce.
Ty brzdy je věc asi názoru,mě vfr brzdí parádně a nikdy jsem s brzdným účinkem problém neměl.Samozřejmě v běžném provozu na okruhu jsem nikdy nebyl.



Ok, beru, splest se muze kazdy
Brzdy - hodne zalezi na stylu jizdy

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 10:47 | Nahoru | #62
Jinak k té diskutované životnosti motoru.
Otevřel jsem jeden angl. časopis, kde bylo shodou okolností porovnání VFR RC46 I a RC46 II (V-TEC). Kromě jiného tam bylo, že životnost motoru obou verzí je spolehlivě přes 150000 mil při adekvátní údržbě/servisu, což je nějakých 240000 km. Čumel jsem na to jak trubka.

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 12:50 | Nahoru | #63

GeoVFR>Jinak k té diskutované životnosti motoru.
Otevřel jsem jeden angl. časopis, kde bylo shodou okolností porovnání VFR RC46 I a RC46 II (V-TEC). Kromě jiného tam bylo, že životnost motoru obou verzí je spolehlivě přes 150000 mil při adekvátní údržbě/servisu, což je nějakých 240000 km. Čumel jsem na to jak trubka.


Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 13:23 | Nahoru | #64
Pro případné zájemkyně-řidičky moje přítelkyně na mojí (naší ) VFR jezdí. Mám r.v. 99 a je pravda, že je pro ní dost těžká, ale pokud se není třeba otáčet do kopce, tak si s ní na rovině poradí a to došáhne na zem víceméně jenom na špičky. Jak se to rozjede, tak není problém žádný a v provozu se váha nijak neprojeví (neberu zácpy apod.) Na sedlo nebyl žádný negativní názor ani po dovolené v Alpách. Jinak s brzdama jsem spokojený a to jsem byl i párkrát na okruhu, ale nejsem žádný střelec, takže max výkon brzd jsem nevyzkoušel. Prozatím jsem zastavil všude a včas . Tak se pochlubte, kolik má kdo ve skutečnosti najeto-v inzerátech nenajdete pomalu více jak 50tkm a je jedno jaký je to rok. Já mám na tachometru 80tkm a šlape jako hodinky - spotřeba oleje nulová, problémy žádné(regulátor už vyměněn )

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 13:31 | Nahoru | #65
LukášVFR8> Zdravim krajane Ja mam VFR prvni sezonu a zatim je na tacho 35tis km (at uz pravych nebo ne), z toho pres 8tis je mych, tak doufam, ze to bude brzy lepsi

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 13:52 | Nahoru | #66
Pata_> já mám tu svou 3 roky a najel jsem 33tkm. VFR si nechám tak dlouho jak to bude možné-technicky dobrá motorka a výkonově mi stačí-není důvod měnit.

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 13:54 | Nahoru | #67

LukášVFR8>Pata_> já mám tu svou 3 roky a najel jsem 33tkm. VFR si nechám tak dlouho jak to bude možné-technicky dobrá motorka a výkonově mi stačí-není důvod měnit.



Jakou mas barvu? nestaval jsi nekdy u Hanky v Bilovci?

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #68
Pata_> já mám žlutou (i kola) a je tam pár černých pruhů. V Bílovci u Hanky jsem byl-i na ukončení. Zítra jedeme s přítelkyní na slovensko - Harmanec. Má být pěkně, tak to bude jedna z posledních delších vyjížděk.

Naposledy editováno 10.10.2008 14:01:50

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #69

LukášVFR8>Pata_> já mám žlutou (i kola) a je tam pár černých pruhů. V Bílovci u Hanky jsem byl-i na ukončení. Zítra jedeme s přítelkyní na slovensko - Harmanec. Má být pěkně, tak to bude jedna z posledních delších vyjížděk.



Jj, tu jsem tam uz potkal

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 18:56 | Nahoru | #70
Je to tak. VFR je nejlepsi motorka hned vedle GS500 .

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 19:31 | Nahoru | #71
muj názor asi zdejší majitelé vfr znají...uznávam veškeré VFR vyrobené do roku 2001,potom už je to tuctovka...ne vzhleden,ale celkovou funkčností a projevem...

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 19:45 | Nahoru | #72
Mas u mne flasku .

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

10.10.2008 v 19:46 | Nahoru | #73
tak já se s jiskřičkou přidáme..... zase tu VFR 800 2001 budu chválit, na silnici udrží tempo s šestkama i litrama, brzdy- no, je tam duál, řekl bych, že motorky bez něj brzdí líp, ale na cestování i v ostřejším tempu si nedokážu představit nic lepšího.. pro oba je pohodlí dostatečné, výkon také, mám brašny a kufr, i ve dvou to jede pěkně, servis v pohodě, dílů je dost, jiskřička (165CM a 55kg) uznala, že je na ní moc velká, tak spolu máme VFR 400.....

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 10:24 | Nahoru | #74
Já mám 92 a taky udržím tempo s litrama a šestkama.Mám ji 8 let a zatím jsem nejel na ničem lepším(pro mě),snad jen když jsem třeštil oči na buse abych někam nevlít.Ale to je jiná liga.Jel jsem na všech VFR od roku 90 a tahle moje mi sedí nejvíc.Je to taková stará dobrá škola a mrzí mě kam se to dneska ubírá.Stává se ze mě v mejch 33 staromilec.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 10:26 | Nahoru | #75
na 800 se nedá gumovat protože má duál
starý dobrý 750

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 11:09 | Nahoru | #76
Gumovat se da i s dualem, ale kdo by takovou hovadinu delal, ze?

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 11:31 | Nahoru | #77

jarous350>Gumovat se da i s dualem, ale kdo by takovou hovadinu delal, ze?

jj asi tak

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 11:35 | Nahoru | #78

standavfr>Já mám 92 a taky udržím tempo s litrama a šestkama.Mám ji 8 let a zatím jsem nejel na ničem lepším(pro mě),snad jen když jsem třeštil oči na buse abych někam nevlít.Ale to je jiná liga.Jel jsem na všech VFR od roku 90 a tahle moje mi sedí nejvíc.Je to taková stará dobrá škola a mrzí mě kam se to dneska ubírá.Stává se ze mě v mejch 33 staromilec.

To nic není, já udržím tempo i s dvanáctkama (brácha-FJ) Minule, jak jsme od tebe odjeli, tak říkal něco o prasatech. Jinak mám 97', koupená před rokem s 32tis. na tachometru teď 38, takže může mít klidně 60. Měnil jsem regulátor za Vape, protože původní se dost hřál a nerad bych někde zůstal. Ještě taková perlička-prakticky celou sezónu jezdím hluboko pod 5 litrů a je jedno, jestli jezdím 80 nebo 150, až si začínám myslet, jestli to nemám rozbitý

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 11:50 | Nahoru | #79

Marfy VFR>Ještě taková perlička-prakticky celou sezónu jezdím hluboko pod 5 litrů a je jedno, jestli jezdím 80 nebo 150, až si začínám myslet, jestli to nemám rozbitý



Ty woe, to je rozbity, s tim nejezdi!! To nech dat do servisu at se na to kouknou

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 12:00 | Nahoru | #80
Většina majitelů uvádí něco mezi 6-9, tak nechápu, co s tím dělají. Je to karburátor a v originálu, ale stejně jsem za tak málo jezdil naposled s třiapůlí. No, nevadí mi to. Na druhou stranu gumy odchází trochu rychlejc, tak na ně líp ušetřím.

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 12:17 | Nahoru | #81
Marfy VFR> 9 se mi zda uz moc. Ja mam prumernou 6,2 a jezdim s tim trosku rychleji. Kdybych ubral, tak myslim ze se vejdu kolem 5,5litru, ale nejak furt nemuzu ubrat Jinak mam uz strikacku

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 12:30 | Nahoru | #82

nx9005>Marfy VFR> 9 se mi zda uz moc. Ja mam prumernou 6,2 a jezdim s tim trosku rychleji. Kdybych ubral, tak myslim ze se vejdu kolem 5,5litru, ale nejak furt nemuzu ubrat Jinak mam uz strikacku



voni ty stříkačky papaj trochu víc než karbec,ale rozdíly nejsou markantní

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 12:52 | Nahoru | #83

los fazeros>nx9005>Marfy VFR> 9 se mi zda uz moc. Ja mam prumernou 6,2 a jezdim s tim trosku rychleji. Kdybych ubral, tak myslim ze se vejdu kolem 5,5litru, ale nejak furt nemuzu ubrat Jinak mam uz strikacku

voni ty stříkačky papaj trochu víc než karbec,ale rozdíly nejsou markantní

Těch 5,5 jsem čekal taky a byl jsem docela překvapenej. Při podobným režimu jízdy na FZR 1000 95' jsem měl okolo 6,5. Jediný, co bych změnil jsou přední vidle, ale to je už spíš rozmlsanost. Prostě VFR forever. Tak ať vám mazlíci slouží. Jdu vydělávat.
Edit slovo

Naposledy editováno 11.10.2008 14:34:03

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 18:29 | Nahoru | #84
Ahoj,
absolval jsem s VFRem nejdelsi cestu na jeden zatah ve 2 plne nalozena: Praha - London (cca 1300km spotreba cca 6l) a zadek jsem celkem cejtil a trochu me bolela prava strana zad.Jinak je to jedna z nejpohodlnejsich motorek.Motor vydrzi veky a na dual brzdy nedam dopustit (brzdeni na mokru v zatacce ve 2 - nekdy proste musis ).Mno a jinak honit borce na litrech neni problem ... (samo jde i o gumy a o vyjezdenost).

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

11.10.2008 v 18:51 | Nahoru | #85
doro: gratuluju, ja dal na jeden zatah jenom 1000 (Pardubice - Pariz)

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

12.10.2008 v 10:25 | Nahoru | #86

Fufi>Je to tak. VFR je nejlepsi motorka hned vedle GS500 .



11. přikázání, jenom vytesat do kamene

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

12.10.2008 v 11:18 | Nahoru | #87
kucí kucí, a já ji už holku zavrhoval kvůli váze a výkonu a v-tec. Ale po přečtení tohoto vlákna jsem dostal opět náboj

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

12.10.2008 v 16:10 | Nahoru | #88

jerzy500>Fufi>Je to tak. VFR je nejlepsi motorka hned vedle GS500 .

11. přikázání, jenom vytesat do kamene



uz by sis ji mel konecne koupit .)

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

12.10.2008 v 16:19 | Nahoru | #89
Mám VFR něco málo přes rok, za tu dobu najeto cca 14tis km, provoz bez problému najeto 44500km - na tři roky stáří pěkná dávka V-Tec bych moc nekritizoval - když se jede cestovně tak se k 7mi kdy spíná skoro nedostanu a když se pospíchá tak se zas pod 7tis ot taky nejezdí :) jinak si na něj člověk po chvilce zvykne a zjistí jak jezdit aby to nepřijemně necuklo... brzdy jsou bomba Dual + ABS je super volba... spotřebu mám dlouhodobě kolem 7litrů ale při klidném cestovním tempu umí jet za 5 což sem si letos také vyzkoušel - škoda že toho cestování bylo letos tak málo :( Na cestování to je super mašina, zvláště s origo kuframa, je to dobrej kompromis mezi sportem a cestovní mašinou... Nicméně taky možná příští rok zkusím něco jiného...

Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy

12.10.2008 v 17:26 | Nahoru | #90
Lord.Fred> No já V-Tec zavrhuju protože je to k ničemu.Spodek je slabší než na VFR před tím a spotřeba taky menší není tak jsem nepochopil na co to tam je.Soudruzi v japonsku dělají asi někde chybu.Že prý vymýšlejí odpojování válců při klidném způsobu jízdy a chtějí to nasrat do nástupce V-Tecu.Kat s dualem ještě překousnu ale tohle....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 motokuba 5 1.9.2024 v 17:13 Gahan37
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 wer954 4 21.8.2024 v 10:47 Gapyra
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70

TOPlist