Rad bych se zeptal jestly jste nekdo mely problemy s motorkou z Anglie pri dovozove TK se svetlem?
Kluci co vozite masiny do CZ, musite menit kazde motorce predni svetlo?
Diky za odpoved JJ
Ja sem se s timhle problemem setkal ne jako dovozce,ale jako kupujici-mel sem letos na jare vyhlidnutou Moto Guzzi 1100 Sport,ale byla jeste na anglickejch dokladech...a nez bych sel do zarizovani ceskyho,obehal sem si TK i s fotkama svetla apod. a poptal,co by bylo potreba...no abych to zkratil-bylo tam vic komplikaci(vymena svetla samozrejmosti)nez by bylo zdravo,tak sem od toho dal nakonec ruce pryc.Jinak se mi ale majitel zhruba po pul roce znovu ozval s tim,ze CZ cistopis uz ma,takze to nejakym zpusobem vyresil...co ale bylo opravdu potreba nebo jak moc slozity to bylo,to vazne netusim,ale od ty doby me tahle otazka zajima,protoze sem se s tim nikdy predtim nesetkal :\
(delala jsem cistopis)
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s Anglickou motorkou v CZ?
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s Anglickou motorkou v CZ?
hok>pokud koupíš anglickou klasiku, můžeš mít problém s tím, že řadička je vpravo a zadní brzda vlevo
Cekam,kolik duverivcu se tohodle chyti...
Proky_6>hok>pokud koupíš anglickou klasiku, můžeš mít problém s tím, že řadička je vpravo a zadní brzda vlevo
Cekam,kolik duverivcu se tohodle chyti...
hovno hovno, milý Watsone - anglické klasiky maj opravdu řadičku vpravo a brzdu vlevo (pokud to byla verze pro UK). Mám vlastní zkušenost s ježděním po UK na BSA A10 Super Rocket. Ze začátku to byl docela porod, než jsem si zvyknul.
www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/BSA%20Bikes/pages/BSA-A65-Thunderbolt-66.htm
www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/BSA%20Bikes/pages/BSA.htm
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/BSA_Super_Rocket_1.jpg
www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/BSA%20Bikes/pages/BSA%20250.htm
zvyknout si na to se dá, ale začátky jsou pro našince na palici a o držku
Naposledy editováno 07.10.2008 09:44:05
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s Anglickou motorkou v CZ?
Dekuji Vam vsem za vase odpovedi. Zacal jsem toto tema, protoze ja ziju v Anglii a pred 4 lety jsem si koupil novou Yamaha TDM 900. Bohuzel se musim sve motorky vzdat ;-( Nevim jak to zvladnu, je krasna a mam ji vymazlenou se vsim vsudy. Braskovi se moc libi a tak by si ji odemne chtel prevzit. On ale zije v Brne a bude prodavat jeho Yamahu Super Tenere (taky nadherna masina)
Moje TDM je samozrejmne na GB znackach a braska to bude muset prihlasit na CZ znacky a proto se ptam na to svetlo.
Dekuji za to upozorneni se samolepkou na svetla. Take me to napadlo a pak jsem si rikal, ze mozna na to zbytecne upozornim Mozna bude dobre si ji dat do kapse a kdyz bude problem tak ji pak vytahnout. nevim.... JJ
Ale na půjčeném ES2 jsem se kvůli anglickému uspořádání kdysi málem rozmázl. Pěkně jsem ho roztáhnul a když jsem potřeboval zastavit na stopce, jen jsem instinktivně šlapal po řadičce Prolítnul jsem přes hlavní napříč, ale naštěstí nic nejelo.
První míle na té BSA byly taky docela tristní. Člověk je po těch letech zvyklej na naše uspořádání. Brzdou nešlo řadit, brzdit řadičkou taky nic moc. Ale po čase si zvykneš a bublat si na takových moto hezkou krajinou Devonu a Cornwallu byla nádhera - nezapomenutelný zážitek.
ad kůže na nádrži: docela to maj v oblibě i dojčáci, nedavno jsem viděl fakt hezky obalenou CB1300 v barvě nádrže (bílo-červená) a vypadalo to fakt moc pěkně.. asi poprve co se mi to líbilo :)
Tak to je asi nejlepsi co jsem slysel Od te doby co jsi mu napalil ty dalkovy do ksichtu asi nosi slunecni bryle
SUPER!!!
Preji Ti hodne stastnych Km a loads of fun JJ-gb
Naposledy editováno 08.10.2008 18:19:07
pRst>mam trumfa z DE se světlama zkosenýma doleva.. (je možné, že je někdo měnil, ale spíš ne), u nás to týpek bez problému přihlásil a já absolvoval 2x technickou vždy bez problémů. sice na poslední na to zkosení začal čumět pěkně z blízka, tak jsem mu bleskově ukázal, že mi to pěkně svítí pět minut nic neviděl, tak mi tam bouchnul razítko a jel jsem ;)
ad kůže na nádrži: docela to maj v oblibě i dojčáci, nedavno jsem viděl fakt hezky obalenou CB1300 v barvě nádrže (bílo-červená) a vypadalo to fakt moc pěkně.. asi poprve co se mi to líbilo :)
Mam triumfa z UK a svetla sice sviti trosku vic vlevo, ale da se s tim zit. Nikdo na TP to neresil. Pri prepisovani to jeden urednik resil, tak jsem zajel znova na technickou a za 200kc do kapsy mi tam technik napsal papir ze svetla meril a jsou OK a bouchnul na to stempl a urednikovi to zavrelo hubu.
Predtim jsem mel BMW taky z UK a se svetlem zadnej problem. Pokazde jsem ale musel platit predprovozni technickou a nejaky papiry od Dekry.
A jinak k te kuzi, mam ji na svem Tigrovi. Vypada to dobre(v barve laku i s tetovanim) a kdyz clovek hodne cestuje a jezdi s tankbagem, tak je to super vec. Nadrz je porad jako nova a mas na co prisit prezky
Proky_6>hok>pokud koupíš anglickou klasiku, můžeš mít problém s tím, že řadička je vpravo a zadní brzda vlevo
Cekam,kolik duverivcu se tohodle chyti...
No panáčku máš pravdu, Royal Enfield má opravdu řadičku vpravo a brzdu vlevo (a to je z INDIE), ale dělaj i pro "pravostraný" řízení