Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51
jirka mz>ještě mě napadlo, zeptat se jak je to s prostorem pod sedlem?? je to vcelku nepodstatná věc, ale bylo by dobrý mít kam odložit nějaký drobnosti, antipich, foták, zámek,...
tak u gs teda nic moc, takového místa, jako bylo na mé jawě, tady není ani náhodou. Pod sedlo respektive pod zadní část plastu za sedlem se vejde akorát sada nářadí, zámek na kotouč a lékárnička. Ale koukal jsem se na možnosti úpravy, a do vnitřků podsedlových plastů by se daly přilepit silikonem sucháče a na ně přilepit poměrně spoustu věcí, určitě nepromok, antipich a kdoví co ještě, toho místa je tam fakt dost, otázka je, jaký tam bude přístup...
Misto pod bocnima plastama je taky, ale pristupny je to jen po sundani toho plastu, takze napikacu. Dalo by se neco vymyslet, ale nechce se mi do toho - docela tam caka a lita bordel od zadniho kola. Jinak po zakrytovani je to optimalni prostor pro ruzny alarmy a dalsi pridavny elektricky veci, ktery nemaji byt snadno pristupny.
U nastupce v podobe CBF5 (ale je to stejny u cely rady CBF) doslo diky centralnimu tlumici perovani k razantnimu ubytku prostoru pod sedlem, kbelik prakticky zmizel a jestli jsou rozumnym zpusobem pristupny prostory pod bocnima plastama (pomerne macatejma, takze by to nebylo od veci), to netusim.
jirka mz>už mám zase další dotaz,: jak je to s centrálním stojanem? mají ho všecny 3 v základu? a ještě bych měl dotaz ohledmě podvozku er-5, zaslechl sem že je hodně měká, co je na tom pravdy? nejsem žánej střelec, ale zas občas mě to lapne a pojedu si nějaký zatáčky trochu "ostřeji"
To bude fáma. V rámci kategorie 500 ccm, je to nastejno.
Řekl bych právě, že ze všech pětistovek je ER5 nejsportovnější.
GS je takový průměr, CB je víc do cestovna. Tím nechci říct - závodit se dá na každé z nich.
CB 500 na ktery jsem jel hlavni stojan nemela.
GS 500 ma stavitelnej podvozek do sedmi poloh, jak vepredu tak vzadu, navic ma vzadu central. Kdyz jsem koupil byla tam tusim poloha 3, ve dvou se to dost houpalo a bylo to neklidny. Ted jezdim na 5 (nebo 6??) a prijde mi to ok. Pro me dobry kompromis mezi stabilitou v zatacce a "komfortem" na rozbitejch silnicich. Nejakou chvili jsem si s tim nastavenim hral nez jsem zjistil co vlastne chci.
Myslim ze ti ale bude dost dlouho trvat nez budes jezdit tak abys u jakykoli tyhle motky podvozek prestal stihat
podle mě jsou tyhle pětikila v podstatě stejné, u žádného tě nebude limitovat podvozek a u žádného nebudeš zezačátku pociťovat výkonový deficit, spíš opravdu vyber to, co ti sedne více a co se ti bude více líbit
jenom bych nejspíš měl trochu strach u ER-5, že po sebemenším pádu může přeskočit rozvoďák, několikrát jsem to tady na fóru už četl, ale k tomu se kdyžtak vyjadří přímo majitelé, protože je fakt, že jsem to jenom slyšel a všichni víme,jak to většinou bývá
z těhle 3 se mě právě er-5 líbí nejvíc
Naposledy editováno 04.10.2008 23:50:06
Lepit ani jinak přidělávat se tam nic nemusí, když je kapota přitažená šroubem, tak z ní nikam nic nevypadne. Věci je jenom lepší obalit hadrem aby nemlátily o podsedlový rám.
Víc se tam už nevejde a pro přístup je potřeba mít křížový šroubovák... Celé mi to připadá jako nesmysl (hlavně asi proto, že mám kufr a prostor pod sedlem v podstatě nepotřebuju ) Mít třeba zašroubovanou lékárničku pod plastem je blbost, už vidím, jak jí někde v nouzi šroubuju dolů podsedlovou kapotu... GSko jsem takhle koupil, chystám se to ale co nejdřív předělat.
Do zadní části nad konec blatníku se vejde jen základní nářadí, zámek na kotouč, přimáčne se to lékárničkou a je tam plno.
Mam ji patou sezonu, od 2004, byla nova, ma prvni, najeto 32 tisic. Zadna zavada, 1 lehky pad na okruhu v 1 sezone :)
Jezdil jsem s ni po alpach, pred chvili jsem dojel ze Sardinie a Korziky. Je to pohodova motorka na cestovani, diky kapotazi pohodlna. Nizka spotreba i pri vetsim vytaceni, na podvozek a brzdy si nemuzu stezovat, s chlazenim nebo startovanim jsem nikdy nemel problem. U motoru obcas trochu zavidim, protoze vzdy cestuju s lidmi na vykonnejsich strojich, protoze ji musim vice vytacet, ale nikdy jsem nemel problem nekomu stacit v zatackovitych usecich a pri klesanich a pri jizde ve vyssich otackach ani pri stoupanich v horach. Dokonce i na okruhu si s ni jde uzit spoustu zabavy, kdyz pretrpite to, ze se sestistovky a litry na rovinkach pres vas prehrnou, zato v zatackach neni problem se jich drzet, ale todle jsou veci tykajici se spis kvality jezdce, proste jak uz nekdo psal, dobry jezdec na GS 500 klidne na okruhu porazi prumerneho na litru.
Kdy nejvic postradam vetsi vykon je jizda po dalnici. Tomu se vyhybam, ale pri cestovani do vzdalenych destinaci to nejde vzdy, hlavne z casovych duvodu. Po dalnici jezdim kolem 140 km/h, tj. 7 tisic otacek. Tady uz je problem se drzet se silnejsimi stroji, protoze predstava dlouhodobe nekolikahodinove jizdy nad 7 tisic otacek me desi :) I kdyz trasu Livorno - Viden po dalnici pri rychlosti 130 - 140 zvladla v pohode, je to asi spis otazka pocitu, ze svemu milackovi ublizujete :)
Co se tyce pohodli, neni problem zvladnout 1000km se zastavkami pouze na tankovani, kapotaz je v tomto super.
Takze co mi vadi? Obcas trochu ten vykon, jinak komfortnejsi pristrojovka s ukazately paliva, zarazeneho stupne a podobne vymozenosti. Celkove jsem s ni ale velmi spokojeny. Jako jejiho nastupce pro me vidim GSX 650F.
Naposledy editováno 07.10.2008 10:16:58
Nedávno jsem si taky koupil mašinu-rozhodoval jsem se mezi cb500,er5 a gs500 a Suza to vyhrála na celý čáře-prostě pohledově se mi líbila nejvíc
Koupil jsem ji s máčklou nádrží-padla původnímu majiteli ze stojánku-ale to se časem ztratí...
Prozatím jsem v ježdění jen "zasvěcenej panic" ale je mi naprosto jasný,že nějaký ten šrám přibude...
Jinak na te Kawě mě fakt odradilo to hranatý víčko nádrže.....
Miras-GS500>
Jinak na te Kawě mě fakt odradilo to hranatý víčko nádrže.....
Tak to je věc, která mě taky dostala, ono někdo si řekne, je to jenom víčko, ale máš ho celou dobu před očima a koukej pak na něho Ale přiznávám, že je to subjektivní věc vkusu
JirkaFM>jirka_mz>
podle mě jsou tyhle pětikila v podstatě stejné, u žádného tě nebude limitovat podvozek a u žádného nebudeš zezačátku pociťovat výkonový deficit, spíš opravdu vyber to, co ti sedne více a co se ti bude více líbit
jenom bych nejspíš měl trochu strach u ER-5, že po sebemenším pádu může přeskočit rozvoďák, několikrát jsem to tady na fóru už četl, ale k tomu se kdyžtak vyjadří přímo majitelé, protože je fakt, že jsem to jenom slyšel a všichni víme,jak to většinou bývá
ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi
...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...
Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze
Naposledy editováno 07.10.2008 16:03:51
Pata_>
ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi
...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...
Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze
Bohuzel realita - sam toho jedince znas, jen nevis, o koho jde...
JirkaFM>Tak to je věc, která mě taky dostala, ono někdo si řekne, je to jenom víčko, ale máš ho celou dobu před očima a koukej pak na něho Ale přiznávám, že je to subjektivní věc vkusu
... bud chces motorku na koukani, nebo na jezdeni. Pokud na koukani, res vicko a vnejsi vzhled, pokud na jezdeni, res budiky a jizdni vlastnosti, bo pokud budes pri jizde koukat na vicko, asi moc daleko nedojedes. Navic pokud mas nejaky ambice na cestovani, na nadrzi pres vicko stejne bude tankvak nebo aspon mapnik...
Sim>Pata_>
ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi
...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...
Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze
Bohuzel realita - sam toho jedince znas, jen nevis, o koho jde...
Znam a vim, cetl jsem to tady, ale neverim tomu, ze to preskocilo diky padu
Vytahany rozvodak a unavene napinaky beru, ne pad ve 20km/h.
Che>Sim> na cbfko sviňa japonec hlavní stojan nedává a musíš si ho hezky dokoupit
Bohuzel nejen na cbf ... dneska je to proste moda nedavat a vyrobcum to nahrava - v lepsim pripade ho muzes dokoupit za prachy navic, v horsim s nim konstrukcne pocitano nebylo, takze i kdyby sis chtel priplatit, nemas sanci, bo motorka nema ani uchyt. Konkretne ja pokukuju po Versysu a tam je pod motorem vejfuk - na cestovani supr vec, ze se nemota tam, kde chces mit kufry - jenze centralni stojan proste uz z principu neni kde pridelat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |