Téma: Údržba 2t crossky - co? kdy?
 
12.8.2008 v 19:09
Chtěl bych se na Vás zkušené obrátit s otázkou ohledně údržby 2t crossky - mám hondu cr250. Co a jak po jaké době měnit? Mám tím na mysli olej atd, jaký by jste doporučili?! Prostě vše ohledně údržby motorky. Předem díky za odpověd.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

18.8.2008 v 16:01 | Nahoru | #91

Vespa>Dvoutaktní policie opět zasahuje



kdepak, kámo, já nejsem žádnej radikál...ho*no pankáč, když už jezdim na japonský nudný mrdečce klíďo píďo čtyřikrát Té

Údržba 2t crossky - co? kdy?

18.8.2008 v 22:32 | Nahoru | #92

Vespa>Dvoutaktní policie opět zasahuje


lol lol lol

Údržba 2t crossky - co? kdy?

18.8.2008 v 22:58 | Nahoru | #93
Vespa> 2T je na pi*u ale kdyz fotrik prestal davat dolace tak porad lepsi jak kolo

Údržba 2t crossky - co? kdy?

19.8.2008 v 10:33 | Nahoru | #94
počkej počkej...já mam takový kolo to co nemá motor...už sem na něm kua dlouho nebyl :D nelíbí se mi že musíš šlapat

Údržba 2t crossky - co? kdy?

22.8.2008 v 10:41 | Nahoru | #95
Hosi,aspon ze je tady PRDEL. lol

Údržba 2t crossky - co? kdy?

26.8.2008 v 20:50 | Nahoru | #96
Čtyřtakta bych nechtěl kvůli údržbě,ale WR 400 byla nejpříjemnější motorka,na které jsem se v terénu svezl.Váha asi 112kg je dost,ale krásný průběh motoru,pěkný výkon a komfortní pérování to hodně vyrovnává.Pro hobbistu skoro ideální,co se týká svezení.Ňam,ňam.To 426 cross byla lehčí, ale průběh výkonu pro hobbistu nesmyslný a výkon spíš na obtíž.Hobbbista vždycky jede rychleji na ovladatelnějším motocyklu a průběh motoru ovlivňuje ovladatelnost stejně jako pérování nebo hmotnost.Nejsem sám,kdo říká,že 400 ccm u čtyřtaktů byl dobrý objem,škoda,že už není.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

26.8.2008 v 21:20 | Nahoru | #97
hmm...a co my tady s tim :D

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 13:52 | Nahoru | #98
A co já s tím...ve šroubárně.Tak něco k údržbě 2T-250.Teď už můžu kupovat moto nové,takže je to něco jiného než jetina, které se většinou někdo zbavuje a ví proč.Mám enduro a počítám na kilometry,ale 1000 km je asi 20 hodin.Půl silnice,půl trerén.Olej v převodovce 1000 km.Ve vidlici,jak už jsem psal záleží na kvalitě vidle.Z Paioli u Pragy jsem po 1000 km vypustil černý humus.U Husky z Marzocchi po 1000 km zcela čistý olej.Takže tam klidně 2000 i 3000 km.Každých 1000 km mazat ložiska v kyvce,to je trochu rozebírání.A neprat do toho při mytí vodu pod tlakem,to je lepší nechat trochu špíny.Ale koho baví pořád rozebírat a mazat a mít moto jak zrdadlo,nic proti tomu,je to ušlechtilá zábava.Na Husce byly na vahadlech maznice,takže pohoda.Filtr prát podle znečištění,peru v silném roztoku Jaru,bez problémů,olej Denicol.Nesmysly, jako měnění pístu a dalších věcí po 8 nebo 16 hodinách vynechat.Neplatí pro Evertse apod.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 15:14 | Nahoru | #99
Ještě oleje do převodovky:v různých návodech pro různé moto se doporučují různé oleje,většinou motorové,s viskozitou od
5W-40,přes 20W-30 až 20W-50.Vypadá to,že je to skoro jedno?Takže asi nějaký střed,třeba běžný 15W-40.Slyšel jsem i názor od špičkového jezdce,že do převodovky dvoutaktu se dává "nějaký olej".

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 17:24 | Nahoru | #100
vikik> tech lidi je vic,co nechtej ctyrtakta,protoze si ho lehce zaslapnes.To je ten hlavni duvod. Proste se jim v 50 ti nechce prechazet z 2t na 4t,protoze s tim neumi jezdit..
A nekteri jsou jeste vetsi pacienti,protoze pres prah jeho baraku muze jen CZ

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 19:08 | Nahoru | #101

spalovac>vikik> tech lidi je vic,co nechtej ctyrtakta,protoze si ho lehce zaslapnes.To je ten hlavni duvod....



:o :o to jako fakt ??

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 19:17 | Nahoru | #102

Vana666>spalovac>vikik> tech lidi je vic,co nechtej ctyrtakta,protoze si ho lehce zaslapnes.To je ten hlavni duvod....

:o :o to jako fakt ??



trikilo si zaspalnu mnohem casteji nez kamos co jezdi na 450

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 19:19 | Nahoru | #103
přijde mi, že jde zašlápnout snadněji...ale že by to byl důvod, aby to někdo nekoupil... :o

Údržba 2t crossky - co? kdy?

27.8.2008 v 20:32 | Nahoru | #104
nevim 250 4T jsem si nezasplanul rozhodne castejc nez 250 2T...hlavne ten 4T pobral nizsi otacky takze to tak nechcipa...

Údržba 2t crossky - co? kdy?

28.8.2008 v 10:11 | Nahoru | #105
Čtyřtakt jsem si párkrát půjčil,různé značky 250-650ccm a nezašlápl jsem ho nikdy.Ale některé 4T se húře spouští a při zašlápnutí prý některý chytne na otočení,některý ne.Slyšel jsem to jako problém u hobbisty,který přešel z Hondy 250-4T na Kawu 250-4T,u Hondy při zašlápnutí pokud byla jěšte v pohybu, tak v pohodě zas chytla,ale Kawa prý ne.A to ho tedy sr..o dost.Už má zas Hondu.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

28.8.2008 v 10:19 | Nahoru | #106
potvrzuju 450 kawa je na tohle nachylna extremně.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

28.8.2008 v 11:52 | Nahoru | #107
Jezdim dvoutakt ale svezl jsem se na ladene Honde 250 4T a musim rict ze se mi to hodne libilo. Jde krasne od spoda vytaci se, vypocitava neblbne jako moje yz250 ale vykonu ma pocitove skoro stejne, pekne se zveda. Co se tyka startovani tak naprosto super kdykoliv lehce na prvni pokus. Jen ten servis.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

1.10.2008 v 11:32 | Nahoru | #108
prackarr> Huska WR 250 je dobrá.Na ovladatelnost možná není ideální,ale spolehlivost a životnost je dobrá.Najel jsem na ní skoro 9000 km,jednou prasklo vratné pérko na řadičce,jinak motor bez sáhnutí.Jednou výměna svíčky za pár korun.Komprese stále slušná,takže výměna pístu tak 10000 km.Ale měl jsem tam mnohem těžší převod (větší kolečko i menší rozetu),takže na silnici se to netrápilo.V terénu to i tak šlo.Polovina km najeta v terénu,na různých tratích,pískovnách atd.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

2.10.2008 v 18:56 | Nahoru | #109
hlavně servisuj podstivě a hlavně pravidelně jina k dáš pěkný ranec jako já

Údržba 2t crossky - co? kdy?

5.10.2008 v 13:15 | Nahoru | #110
Itall> Na píst 10 000 Km u wr 250 tak to je tak na zápis do guinesovky. Vždyť je to motokros se světlama a s trochu delší převodovkou. Snad si musel jezdit na volnoběh jestli nekecáš.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

7.10.2008 v 13:17 | Nahoru | #111
HILL> No,dost jsem si to šetřil,měl jsem tam asi 8700km podle tacho,když jsem ji prodával.V příbalu bylo ještě šoupě do karbce na vyšší výkon,ale nedal jsem ho tam,aby spíš držela. Převodovka je motocros,to jsem musel dohnat tím sekundárem, jinak by jela tak max.110 po silnici,to bylo trápení motoru. Takhle asi 130 necelých byla maximálka,takže 90 se mohlo v pohodě jet.Terén většinou pískovna - kvalty 1,2,3,4.Nemuselo se to moc točit,Huska má excelentní spodek.Je opravdu kvalitní,tím ovšem není řečeno,že nějaký expert by ji za chvíli neodrovnal.Někdo si třeba ani neumí namíchat olej s benzínem a pak si stěžuje na nízkou životnost apod.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

7.10.2008 v 13:44 | Nahoru | #112
no možný to je ale volný pist nedělá dobře pro válec....... podobne kilometry sem viděl na wr360... tam už si píst žil vlastním životem

Údržba 2t crossky - co? kdy?

7.10.2008 v 16:22 | Nahoru | #113
ladiktm> Věřím,že měnit se bude jen píst a kroužky,nikasil bude OK.Motor už neměl kompresi jako nový,ale měl ji stále dobrou,odspoda šel krásně,žádné pazvuky.Nejsem z těch,co trápí motor a stejně jedou h...o,to moje vrkání motor vydrží velmi dlouho.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 10:01 | Nahoru | #114
Itall> Je to fakt rarita, je to něco podobného jako kdyby 8 let stará silniční motorka měla najeto 8tis. km. Holt jestli tomu tak v tvém případě je, tak jsi asi na údržbě (což v případě 2t je jen olej) nešetřil. Já nějaké huski taky měl ale nikdy ne tak dlouho abych šel do extrému.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 11:07 | Nahoru | #115
HILL> Napadá mě,že když v inzerátech mnoho prodávajících lže o najetých kilometrech (ubírá) a objevují se tam endura s najetými necelými 2000 tis. kilometry po GO nebo s mnoha měněnými díly,vzniká pak jaksi obecné povědomí,že sportovní motory nic nevydrží.Jak známo,stokrát opakovaná lež stává se pravdou.Minimálně u 2T-250 ccm motorů to neplatí.Kvalitní, moderní,nový normálně udržovaný motor 2T-250ccm,na němž jede někdo,kdo se nevyžívá v jeho ničení,těch 10000km vydrží aniž by se zničil nikasil.Zhruba totéž jsem najel na Pragovce 250, pak se měnil píst,nikasil v pořádku.K tomu oleji-nechtěl jsem tu vířit nějakou diskusi,protože o olejích vím své,mám to vyzkoušené a nepotřebuji o tom s nikým diskutovat.Ale když tě to zajímá-za olej do benzínu do téhle Husky jsem nikdy nedal více než 200,-Kč/litr.Takže jsem jezdil na Castrol Garden 2T syntetic,což je olej do zahradní techniky-z Baumaxu.Mísicí poměr 1:45-50.Jak jsem předeslal,nebudu tu o tom s nikým polemizovat,co jsem s ním najel a s jakými výsledky už je známo.Podotýkám,že nejsem veden žádnými obchodními zájmy,jako možná někteří,co sem píšou.Vše,co píšu já,je pokud možno přesný a vždy pravdivý popis mých zkušeností,ať už v kterémkoliv tématu.

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 15:32 | Nahoru | #116
Itall> Castrol Garden,to asi musis motorku tocit jako motorovou pilu (15 000 ot/min) aby se olej dobre spaloval

Naposledy editováno 08.10.2008 16:04:41

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 16:10 | Nahoru | #117
ještě před x lety se používal v lesní technice (pily) obyč olej "6 ačko", taky to vydrželo ale dostavalo to neskutečnou sodu, tehdy nic jineho nebylo.... tet už je ten Castrol Garden tak je od toho klid
kdo ví, jak nebude ropa tak tam budem lít olej z lisované řepky

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 16:41 | Nahoru | #118
ja netvrdim ze to ten olej "neumaze" ale kazdopadne se nespaluje v tom spravnem rezimu na jaky je vyroben.... vsadim se o co chcete ze bude zakarbonovana cela splaovaci soustava vcetne privery ,pistu,vyfuku atd atd....
jak tu nekde psal Prackar ze jeho kamarad lil do rogala Motul 800 a udelal tim vic skody nez uzitku.To bude podobny pripad s tim Gardenem.nechci videt jak dopadne ten motor az se utrhne kus karrbonu (a pokud motor neni rozdelanej behem 10 000km , tak tam bude slusna vrstva napecena)

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 16:50 | Nahoru | #119
Shodou nahodou tu mam valec na premereni,i s pistem co ma nalitano 70 MTH.Pro predstavu jsem blejsknul... valec ani pist neni nicim ocisteny,takle jsem to rozdelal a zrovna nafotil.Jedu na Motul 800 v pomeru 1:40

[URL= to focene telefonem tak omluvte kvalitu

Údržba 2t crossky - co? kdy?

8.10.2008 v 17:16 | Nahoru | #120
Lenny55> hmm, já mám na svým pístu a v hlavě takovej světle hnědej povlak/poprašek.. mám panikařit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist