globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pády s cestovními endury - video
 
23.9.2008 v 18:03
Náhodně jsem na youtube narazil na zajímavé videjko...

Předchozí
1 2
Následující

Pády s cestovními endury - video

23.9.2008 v 21:14 | Nahoru | #31

Pády s cestovními endury - video

23.9.2008 v 21:37 | Nahoru | #32
super .. jakobych se místy viděl .. na prvním ATAVu jsem to odkládal podobně .. holt přední brzda, no

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 10:28 | Nahoru | #33
...hele klucí já sem teda byl na několika školách od KTM a hlavně pro mastodonty a teda jako nevím když to tu čtu jestli mi ti klucí německý něco neřekli špatně (třeba Marco Straubel - googlujte cvočci:D)...

...oni nás tam totiž učili brzdit i v terenu přední brzdou...

...hodně zadkem a hodně předkem - ale ne tak aby motka šla do smyku, prostě to nadávkovat tak abys zastavil z velké rychlosti na malým místě...

...takže já furt předkem brzdím a nepadám (teda při tom brždění jinak jsem furt na zemi:D:D:D:D:D)...

...jinak si myslím, že hodně záběrů je z OFF školy pro BMW...
...mno a na každej offškole se padá...

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 11:19 | Nahoru | #34
Tak takovejchdle odložení motorky už jsem viděl a zažil - to k tomu holt patří a žádnej učenej z nebe nespad - ale blbce jako by schazovali .
Jinak s tou přední brzdou - taky jsem se dlouho bál na ni v terénu jen šáhnout - pak jsem byl poučen a s trochu slušnou přední gumou se toho dá předkem ubrzdit dost - už jsem jednou jel lehkej offík i bez zadní brzdy (zavzdušněno) a přežil jsem bez pádu.
A i s přesdvoumetrákovým hovadem se daj jezdit neuvěřitelný věci - je to jen v rukách.
Jen pro doplnění - já umím hov.no.
Čau, Tom

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 12:54 | Nahoru | #35
,už vím,proč a pro koho se vyrábějí čtyřkolky P-H.

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 13:46 | Nahoru | #36
treba chyba neni v jezdcich?

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 14:24 | Nahoru | #37
Je to sranda :) Mám transalpa a někdy čumím co se dá projet a někdy zas čumím, jak je blízko zem :) ale na tom BMW bych se bál, to už je až moc těžká mrcha.

Pády s cestovními endury - video

24.9.2008 v 15:14 | Nahoru | #38
to video se mi libi ........

ale myslim ze tan crash na tom asfalte asi musel bolet

Pády s cestovními endury - video

25.9.2008 v 12:15 | Nahoru | #39

kua, ted jsem projel ve dvou poradnej kusanec albanie, hory, povrch kde o asfaltu jeste ani neslyseli... a tak se mi obcas stavalo, ze me najednou prestala brzdit zadni brzda a nez bych 20x naslapal tlak do hadice, ktera byla patrne starim a teplem potazmo tlakem roztahovana takze tlak nedosel na pistky...v serpentynach na sterku sutrech a pisku, tak jsem samozrejme kombinoval brzdeni motorem a predni brzdu. Jde to a myslim ze by se tak brzdit melo, pac kdyz nekdo rekne, ze predni brzda je v terenu tabu, tak je to sikula, kterej si nezajezdi, protoze musi pocitat s velkou brzdnou drahou nebo vul, kterej neumi s rozumem predni brzdu mackat a tak, aby se mu predni kolo neurvalo moc.

Jinak super videikoo

Pády s cestovními endury - video

25.9.2008 v 14:59 | Nahoru | #40
Koukám, že ty baworáky nikdo nechce když je všichni zahazujou

Kdyby chtěl někdo zahodit BMW, ať ho zahodí u nás před barákem ...

EDIT: Já bych ho pak prodal aby bylo na novou Tenere

Naposledy editováno 25.09.2008 15:00:46

Pády s cestovními endury - video

28.9.2008 v 20:18 | Nahoru | #41
jako bych se viděla

Pády s cestovními endury - video

28.9.2008 v 20:23 | Nahoru | #42
Pripomnelo mne to muj slavnej vyjezd prudkyho brehu na tenere pri kterym jsem nedoradil za jedna z dvojky

Naposledy editováno 28.09.2008 20:26:05

Pády s cestovními endury - video

29.9.2008 v 10:22 | Nahoru | #43
NO u toho záběru jak padaj na silnici jsem se moc nenasmál, jinak docela jo... Většina pádů je naprosto typických pro tyto obludy. Jezdil jsem na BMW 1150GS jen krátce, ale pochytil jsem, že je ta motka přetížená na předek, přední brzda je dost jedovatá a navíc to debilní pérování, který je parádní na rozbitý silnici ale ne jinde. Při brždění přední se ta motka nepotápí, jako u klasické vidle, ale jakoby si celá sedá - je pak pro nezkušeného jezdce dost blbě čitelné, kde je hranice podklouznutí. Jinak opravdu nechápu lidi kteří nepoužívaj v terénu přední brzdu - to bych se snad ani nemohl víc rozjet, protože zadní se ubrzdí velký hovno, obzvlášť u těžkýho nemehla 200kg+. Na BMW se jezdí dobře i v náročnějším terénu, ale musí ho vodit opravdu dobrej řidič a navíc, každý má hranici pro náročný terén někde jinde a teprve až když se člověk sveze na trochu lehčím enduru pozná, že to co se zdá na mastodontu jako vrcholový výkon, je najednou docela nuda...

Pády s cestovními endury - video

29.9.2008 v 10:32 | Nahoru | #44
PajaDR650> má pravdu ten chlapec... ještě bych přidal,že možnosti těchto hrombidel jsou dost nízko a téměř nejdou ovlivnit,kdežto u lehkého endura asi málokdo z nás,hobíků,dokáže využít potenciál motorky...
PS. ještě že se Ti nepovedlo natočit sobotní akci celou... P-H

Pády s cestovními endury - video

29.9.2008 v 11:30 | Nahoru | #45
... máš snad na mysli ostružinový výlet - jo trny to jsou svině, Šípková Růženka by mohla vyprávět...

Naposledy editováno 29.09.2008 13:07:22

Pády s cestovními endury - video

29.9.2008 v 13:12 | Nahoru | #46
Petr Huska> že hranice mastodontů jsou jinde než, pro lehký motorky je bez debat, ale líbí se mi, že to vykřikuje člověk, kterej si v Brdech na husce při stíhání afrik otočil kotník

Pády s cestovními endury - video

30.9.2008 v 08:39 | Nahoru | #47
Hun> za víc mi nestojíš,ani si Tě nepamatuju...P-H.

Pády s cestovními endury - video

8.10.2008 v 15:30 | Nahoru | #48
jak začatečnici nechtěl bych po nich ten opiskovaný bojler
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist