Já osobně vim o jediném člověku, co měl se 156 problémy (různá elektronika a čidla a tak) ale to je jedinej a znám další, kteří jsou s tím autem spokojeni.
A co se jízdy týče, tak si (po zkušenostech a AR 164 2.0 V6 TB) myslim, že se veškerá francozská i japonská konkurence může jít zahrabat.
protože ti neuznávají nikoho jiného než auta této provenience - což je pro mě něco jako uniforma. Celej národ v jednom typu auta.
Tigra je hezké auto, ale platforma je postavená bohužel na podvozku Corsy.
Opel je znám tám, že nevyrábí bůhví jak nadupané motory, ale ty zase nemají tolik netěsností jako motory jiných značek.
Navíc jsem teď byl na slovenském srazu Oplů a součástí toho bylo i velké množství Tiger, které stály pospolu - to auto je jako dělané na tuningové úpravy a téměř všechny byly slušivé.
Dost častou kubaturou je 1,6 benzín. Bohužel ale zrovna 1,6 - 16 V se Opelu moc nepovedl, protože žere olej jako zběsilý. Kdyby se Ti ale naskytla volba koupit 1,6 8V, tak tenhle motor je nesmrtelný.
Má další oblíbená značka je pak i ta "triáda"-consorcium - Alfa Romeo-Lancia-Fiat.
Spousta lidí na Italy nadává, ale fakt je, že jejich design bývá zdařilejší než fazole či krabiciodní produkty VW a Šáde.
Navíc Alfa je klasika a ta řada 146 - 156 - 166 byly a jsou designoví krasavci - na silnici si jich hned člověk všimne, protože zaujmou.
Jinak z motoru bych bral skutečně co tu bylo napsáno už jednou shora - 1,9 JTD.
Když už jsme u toho, tak by si všichni pomlouvači rádoby nadupaných dieselových motorů měli uvědomit, že vysokotlaké vstřikování se systémem několika předvstřiků před hlavním vstřikem, je právě patentem této triády. Jsou to motory s největší účinností.
Teprve se zpožděním několika let s tím přišly i další automobilky a nazývají to TDC, TDCi, DTCi, CDTi atp., - prostě tak, aby neporušili ochrannou známku toho, kdo s tím vylezl jako první.
Takže zrovna, podle mne, máš v oku dvě auta, která mají každé své pro i proti a je to těžká volba - když chceš právě tyhle dvě.
Punto od Fiatu je dobrý, ale často mu odchází zadní náprava.
Japonec až na konec - to je jen žert pro zasmání (hodně se zlepšili). Z Francouze maximálně Citroena na hydraulice, protože ten kdo jednou tohle zkusil, už nechce nic jiného.
Od Opela nová Corsa a nová Astra OPC (věčný rival Golfu) nemají rovněž chybu.
A nebo nějakou dieselovou Šáde Ochcávia a honem s ní na nějaké čipování a vytunit na 190 koní a vzadu nechat bubnové brzdy natřené na červeno?! - taky dobrý
QuentinUW>já mam teď Xsaru Coupe 2.0 Hdi a docela rád bych ji vyměnil za AR 147. Pár lidí kolem mě Alfy má a žádné problémy (a maj i starší kousky). Tak mě zajímá z čeho pramení ty Vaše názory o nespolehlivosti.
Já osobně vim o jediném člověku, co měl se 156 problémy (různá elektronika a čidla a tak) ale to je jedinej a znám další, kteří jsou s tím autem spokojeni.
A co se jízdy týče, tak si (po zkušenostech a AR 164 2.0 V6 TB) myslim, že se veškerá francozská i japonská konkurence může jít zahrabat.
Buď v klidu, z ničeho!!!!, ale když nemáš Ochcávii, Golfa a nebo Pašíka, tak se odlišuješ a to je pro zbytek motoristické obce jezdící v téhle uniformě špatné a nepochopitelné!
Opel Astra 1.6 zadřený v 65 tis.km - taky od kolegy.
Náš firemní Opel Combo 1.4 zatím jezdí,ale 3x dělaná hlava během 160tis.km.
Nový Opel Astra 1.6 ve 20tis. v hajzlu dva benzínové vstřikovače.
Ty sračky jezdí k nám na servis takže dalších případů této povedené značky je spousta.
Co se týká Alfy,design je jediné co se jim daří.
Mám osobní zkušenost se zánovní 155 V6,se kterou jsem jel bez brzd domů z Itálie,s nefungující klimou po x opravách.Nemluvě o únicích oleje odevšad.
Kupovali jsem ji novou na firmu.
Punto jsem kupoval nové manželce - poruchová sračka.
A 164 JTD se kámošovi rozsypala letos na dovolené ,ročník tuším 2006.
Francouzsky jedině milování.
Nejsem nějaký fanda koncernu VW nebo BMW,ale aspoň jim to funguje.
hudec>Takže,Opel Omega 3.0V6 od bývalého kolegy - 2x během 60tis.km od nova odešla hlava motoru + 1x řídící jednotka.
Opel Astra 1.6 zadřený v 65 tis.km - taky od kolegy.
Náš firemní Opel Combo 1.4 zatím jezdí,ale 3x dělaná hlava během 160tis.km.
Nový Opel Astra 1.6 ve 20tis. v hajzlu dva benzínové vstřikovače.
Ty sračky jezdí k nám na servis takže dalších případů této povedené značky je spousta.
Co se týká Alfy,design je jediné co se jim daří.
Mám osobní zkušenost se zánovní 155 V6,se kterou jsem jel bez brzd domů z Itálie,s nefungující klimou po x opravách.Nemluvě o únicích oleje odevšad.
Kupovali jsem ji novou na firmu.
Punto jsem kupoval nové manželce - poruchová sračka.
A 164 JTD se kámošovi rozsypala letos na dovolené ,ročník tuším 2006.
Francouzsky jedině milování.
Nejsem nějaký fanda koncernu VW nebo BMW,ale aspoň jim to funguje.
Čéče nechci se hádat, ale když to tak čtu, tak bys měl být rád, že k Vám na servis někdo s těmi vyjmenovanými auty jezdí, protože pak vás drží při životě tím, že si vyděláte.
To chudáci servismani v Šáde a VW! stojí u prázdných zvedáků a modlí se - "... už aby se nějaké to skvělé auto podělalo a my měli konečně co opravovat, bo jinak půjdu zase tento měsíc bez prachů domů!"
To je přeci blbost néé?!
Jinak to, že se motor zadře bývá i chybou automechaniků, protože vzhledem k né příliš vzdělané motoristické obci v oblasti paliv a mazacích olejů, se tito nechájí velkou automechanickou obcí přesvědčit k používání super hyper skvělých tzv. full syntetických olejů 5w40 a 0w40, protože tohle jsou jediné správné oleje, protože rozpouští všechno co do motoru nepatří a vůbec nejlepší jsou pak jejich rady o ještě lepších olejích "long life" (já jim říkám "speed kill"). navíc auto z druhé ruky je vždy sázka do loterie, protože nikdy nevíte kdo s tím a jak jezdil.
Služební auta jsou vůbec vraždy, protože to je jako s koněm - musí mít také jen jednoho pána.
Prasklá hlava je ve většině případů chybou toho, kdo s tím jezdí, protože to je následek předchozí příčiny přehřátí zaneseným chladičem vodním kamenem, špatnou chladící směsí, nefunkčním ventilátorem a nízkou hladinou, netěsným víčkem atp.
Takže bych prosil trochu objektivity.
A zrovna VW a Šáde kurevsky trpí na životnost turb u dieselů. A po 70 ti tisících kouří jako zběsilé a o tom, že tychle motory chrochtají ani nemluvě.
Naposledy editováno 25.09.2008 15:00:31
Projeď se v obou a uvidíš který ti líp sedne.
Nebo mrkni na 406 kupe, taky sem nad ním začal uvažovat
RomanSS>Mirek> Něco jsem tu přichystal pro Baga.
www.auto.auto-news.cz/koncept-audi-r8-v12-tdi-22859.html
jj nafta stále půjde dopředu, benzín patří do motorek a zapalovačů
RomanSS>Mirek> Něco jsem tu přichystal pro Baga.
www.auto.auto-news.cz/koncept-audi-r8-v12-tdi-22859.html
Škoda, že tahle nafta už má z TDi jenom ten název...a stále jde jen o studii
Pro vás nevzděláné, tenhle motor už jede na Common Railu ...né jako ta sračka 1,9TDi...
BagoBorec>RomanSS>Mirek> Něco jsem tu přichystal pro Baga.
www.auto.auto-news.cz/koncept-audi-r8-v12-tdi-22859.html
Škoda, že tahle nafta už má z TDi jenom ten název...a stále jde jen o studii
Pro vás nevzděláné, tenhle motor už jede na Common Railu ...né jako ta sračka 1,9TDi...
No naše A6ka taky jede na common railu...
O prázdninách jsme prodali ochcávku s 320 tisícema (loupená nová před 6 lety) a no problemo. A to bylo debilní 1,9 tdi.
Koupená a né loupená
Naposledy editováno 25.09.2008 19:26:51