paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..moje XT 600
21.9.2008 v 22:05
Slibil jsem tady nekde, ze sepisu svoje zkusenosti s tou motorkou, takze tady jsou.

Mam model 3TB z roku 1995.
Koupil jsem ji koncem cervence 2006 s 34814km na tachometru. (opravdove??)
Retezovka byla uz po smrti a furt tekl olej z deklu od ol. filtru. (tato zavada mne doprovazi po celou dobu, co mam XTcko )

2006:
Nejakou dobu po koupi jsem zkontroloval ventily (vsechno mi to delal kamos, ja to neumim ), dal novy olej, novou svicku a ke konci toho roku bylo na tachometru 39038km. Ten tekouci olej uz mne sral, takze do motoru sly stefty - tece min. Najeto 4224km. (no jo, mel jsem v tu chvili jeste druhou motorku ;) )

2007:
Kontrola ventilu, nove gumy (E 07), nova retezovka CZ, predni brzdove desticky, olej ve vidlici, olej v motoru a hup na cestu! Ukrajina, Gruzie, Armenie, Iran a pres Turecko domu. Bylo to 5 tydnu, motorka nezklamala ani jednou. Po ceste jsem akorat vymenil olej.
Uz doma ventily, nova svicka. Ke konci roku je na tachometru 57343km, tedy v tomto roce najeto 18305km. Olej trosicku tece, "spotreba" cca 0,3 l/1000km.

2008:
Ventily, vzduchovy filtr, nova svicka, nove gumy a olej a hura ve dvou do Rumunska! Najeto bezproblemovych 3000km. Kamarad krasne pretesnil viko motoru i ten maly deklik, spotreba oleje za ty 3000km proste NULOVA! Hned po navratu z Rumunska se mi urval retez - mel najeto 20000km, urval se ve spojce. Hmm.. Sel tam opet stejny retez (i kolecka). Pri 65 tis. km tam jde komplet nova spojka - uz trochu klouzala. Kontrola ventilu, novy olej, vzduchovy filtr a hura ve dvou do Maroka! Behem cesty zavady byly nasledujici: porad z toho kapal olej (vyslo to na cca 0,3 l/1000km), v Alpach mi vyskakovala dvojka (dve osoby, hodne bagaze, cesta hodne do kopce), dvakrat se mi urvalo spojkove lanko, no a v Maroku se mi urval retez! (mel najeto cca 7000km) Ano, opet ve spojce. No a 80km pred domem se mi urval nahon tachometru ;)

Nyni ma XTcko najeto +75000km a ja ji hodnotim takto:
MOTOR - zrejme nesmrtelny. Nutno peclive hlidat olej, obcas udelat ventily a vydrzi snad vse. Cestovni rychlost ne vic jak 100 (max 110) km/h.

SPOTREBA: Obcas i ve dvou (+bagaz) pod 4 litry. Bezne 4,2-4,4 l/100km. Pri nejakem extremu v terenu se to dostane tesne pod 5 litru.

OLEJ: Pouzivam Motul 5100 15/50. Obcas menin driv nez po 6 tis. km, obcas to hodne protahnu. Pokud mi z toho olej nekape - spotreba oleje je nulova.

RETEZ: Nejlevnejsi CZ jsou uz u mne asi minulosti. Priste tam pujde nejaky nytovany retez - ne se spojkou!

CESTOVANI: je idealni Klidne i ve dvou. A na vic jak mesic. Dojezd na nadrz nic moc oproti me drivejsi Jawe - ale stejne pri klidne jizde bez prepinani na rezervu najedu alespon 220-240km.

OFF-ROAD: Nevim, neumim V dobrych rukach projede asi hodne. Je lehka. Ale nabalenou ji sam ze zeme nezvednu.

Startuje vzdy napoprve, krasna spotreba, uzasny zvuk, je spolehliva, vydrzela horko jak v Asii nebo Africe, tak i jizdu pri -3 stupnich, kazdou chvili s ni jezdim v desti.... no je proste nej

Toto jsem napsal, kdyby nekdo chtel vedet, zda to ma cenu jit do takovehle motorky, i kdyby mela uz hodne najeto.
Ja si moje XTcko nechavam, pomalu planuji nejakou dalsi cestu. Pocitam s tim, ze po nejake dobe vrazim trochu do GO motoru nebo neco s tou prevodovkou, jinak se tam asi nema co podelat.

XT
Předchozí
1 2
Následující

..moje XT 600

23.9.2008 v 22:44 | Nahoru | #31
MaraTT-R> moje slova! kdyby ho yamaha delala dodnes, tak si koupim nove XTcko a mam na 10 let klid :D

jestli chces, tak neco napisu.. mam to udelat podle tech kategorii, jak to bylo u trickera?

..moje XT 600

23.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #32
yeuop>

Jo klidně to sepiš podobně jako to je u toho Trickera

To pak hodím na web

pošli mi to símtě, až to bude sepsané, na mail: Mara.nello@seznam.cz

Titulek ti dám stejný jako u Trickera: Yamaha XT600E - Zkušenosti po X km

..moje XT 600

24.9.2008 v 09:45 | Nahoru | #33
I já jsem přemejšle o xt nakonec...to vyhrál Dominátor Jsem vcelku spokojenej až na ty starty po delším stání

..moje XT 600

24.9.2008 v 16:36 | Nahoru | #34
praporčík> NX je svkělý stroj, na cestu mnohem lepší než XT,

Edit: je silnějši

Naposledy editováno 24.09.2008 16:36:39

..moje XT 600

24.9.2008 v 19:48 | Nahoru | #35
zůstalo mi doma víčko na nádrž s 2 klíčema, kdyby někdo měl zájem, je to z 2002, ale beztak je to pořád stejný

..moje XT 600

24.9.2008 v 20:29 | Nahoru | #36
K té spojce řetězu: Kdysi jsem si všiml při čištění řetězu, že je nějak nepravidelně našponovanej, chvíli jo chvíli ne...! Koukám co by to mohlo bejt a řetězová spojka má dost vymlácenej čep-vůle ve článku dost znatelná. O-kroužek už byl na jedné straně pryč a řetězový článek začínal čep pěkně vymílat. Asi by moc nechybělo a řetěz by se rozškub. Hned jsem ho tedy vyměnil. Byl to O-kroužek D.I.D(takže to asi není jen záležitost ČZ), najeto asi 13000 km. Dával jsem pak řetěz bez spojky - stejně ho nesundaváš a alespoň při výměně řetězu sundáš kyvku a vše promažeš včetně přepákování. Od té doby si na řetězové spojky dávám pozor a častěji kontroluji.

..moje XT 600

25.9.2008 v 18:26 | Nahoru | #37
toz ja mam blby dotaz ohledne tech retezu
jak to tedy je? ja myslel, ze to neni tak, ze se ho kupuje "v celku", jako ze je spojeny, ale je jakoby rozpojeny a pak se vezme nytovacku a hotovo..
pro mne by byl nesmysl kvuli tomu sundavat kyvku nebo tak neco..

jak se to tedy dela?

..moje XT 600

25.9.2008 v 18:47 | Nahoru | #38
yeuop> Pokud vim, tak buď ho můžeš mít v celku..i když sem to nikdy neviděl, pak rozebírací spojku(se sponkou-nedělaj je všichni výrobci, pokud vim) a nerozebírací nejtovací(dá se pak třeba roznejtovat-dělaj ji všichni) nebo šroubovací(u tý nevim jak ji třeba pak rozdělat, roznejtovat by to asi šlo-taky ji nedělaj všichni). Na nejtovací musíš použít buď kladivo, nebo nejtovačku..z vlastní zkušenosti doporučuju nejtovačku, je to paráda, čistá práce(v nějakým šopu ti ji i pučej za vratnou zálohu). Se šroubovací zkušenost nemám, ale prej se s tím dělá taky pěkně, na montáž jsou potřeba jen klíčky o správným rozměru.

..moje XT 600

25.9.2008 v 19:15 | Nahoru | #39
kakabus> prave kladivem mi to opravil nejaky arab v maroku.. drzi to dodnes.. s tou nytovackou se mi to docela zamlouva.. snad to i neco vydrzi..
kdyz ne, tak pak tady nekde opet napisu, ze opet to ruplo

..moje XT 600

25.9.2008 v 19:19 | Nahoru | #40
yeuop> No jo, to ale člověk musí mít asi talent na to kladivo, nebo dost trpělivosti.. Nebo si tu nejtovačku pořídit na furt..sice stojí nějak přes 2 litry, ale člověk by kvůli takový "blbině" furt někam nemusel. S kámošem sme přemejšleli, že bysme ji někdy koupili dohromady.

..moje XT 600

25.9.2008 v 19:29 | Nahoru | #41
kakabus> clovek, ktery mi to v maroku opravoval kladivem, vypadal na takoveho, ze i z uplne totalky behem par hodin ti udela provozuschopnou motorku ;) asi to proste nedelal poprve

a 2 litry neni az tak moc - obzvlast kdyz se fakt slozi na to aspon 2 osoby..

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

19.11.2008 v 12:41 | Nahoru | #42
nemate nekdo pravou bocnici (ten umelohmotny kryt na vyfuk) za rozumnou cenu (pod 1000,-)

(reakce na) ..moje XT 600

19.11.2008 v 12:48 | Nahoru | #43
Vita83>tady neco je

..moje XT 600

19.11.2008 v 14:31 | Nahoru | #44
na tento jsem se uz dival, jenze on vypada takhle...


a mam pocit ze s tímhle to moc nekoresponduje


Naposledy editováno 19.11.2008 14:33:31

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

29.5.2009 v 15:46 | Nahoru | #45
Čaute chlapi !
prosím vás podle čeho mám koupit drapáky na XT ? Stačí vybírat pouze podle údaje: v předu 21" a vzadu 17" ?????? Poraďte začátečníkovy, díky moc !!!

(reakce na) ..moje XT 600

30.5.2009 v 10:44 | Nahoru | #46
2233> no přesne tak, dopředu je většinou 90/90 -21", a dozadu 120/130/140 - 17"

2 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

30.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #47
A co bude lepší dozadu, 120 130 nebo 140? asi čím širší tím lepší ? Nebo je to jinak?

(reakce na) ..moje XT 600

30.5.2009 v 19:04 | Nahoru | #48

2233>A co bude lepší dozadu, 120 130 nebo 140? asi čím širší tím lepší ? Nebo je to jinak?

takove pravidlo určitě neplati a každa typ dezenu a prumeru ráfku ma vetšinou jen 1-2 typy šířek

(reakce na) ..moje XT 600

1.6.2009 v 08:10 | Nahoru | #49

2233>A co bude lepší dozadu, 120 130 nebo 140? asi čím širší tím lepší ? Nebo je to jinak?



Bacha pak na technickou, ja jsem kvuli tomu neprosel asi pred 3 rokama - v papirech mam 130 a na masine jsem mel 140

..moje XT 600

2.6.2009 v 02:35 | Nahoru | #50
Já nemám řidičák ani techničák Takže no problemo

Do zadu jsem dal 130/80 17" Mitas C-02 a dopředu 90/90 21" Mitas C-19 ať to pořádně trhá drny trávy tak doufám že to nebude dělat nějakou neplechu.

Naposledy editováno 02.06.2009 02:58:30

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

7.6.2009 v 15:23 | Nahoru | #51
V zadním výpletu jsem přišel o dva dráty, chtěl bych se zeptat jeslti je někde v Brně dílna kde mi doplní výplet a vycentrují kolo. Neznáte něco? V cikloservisu asi těžko že? :\

(reakce na) ..moje XT 600

7.6.2009 v 18:33 | Nahoru | #52
2233> v cykloservise by toho meli byt schopni

..moje XT 600

7.6.2009 v 19:01 | Nahoru | #53
Andrew x díky!

Naposledy editováno 07.06.2009 19:01:20

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

8.7.2009 v 21:13 | Nahoru | #54
Chlapi prosím o radu, chci si koupit doklady na moje XT. Jedny jsem našel a nějak mi nejde do hlavy jak to všechno udělat. Četl jsem že VIN kod má 17 míst a je vyražen na krčku kostry, tedy pod řídítky. Jenže já tam mám vyraženo pouze 3TB-O59236 což jení 17ti místné číslo. Tohle mám i na motoru. Dále je na krčku vedle tohoto čísla ještě nalepen štítek s nějakými údaji. Tak mi prosí poraďte kde je ten 17ti místný VIN kód. Protože jestli koupím ty papíry tak už to budu muset nějak udělat. A zatím z toho mám jen strach. Díky za rady.

(reakce na) ..moje XT 600

9.7.2009 v 16:21 | Nahoru | #55
2233> to cislo je v poradku taky ho mam takhle dlouhy

..moje XT 600

26.7.2009 v 21:09 | Nahoru | #56
Jak mám oddělat ten zadní díl výfuku? Už jsem to na pár XTéčkách viděl a zajímalo by mně co se tím zlepší nebo zhorší a hlavně jak to oddělat? Díky

[img]http://h.imagehost.org/view/0012/Obraz028]

Naposledy editováno 26.07.2009 21:09:25
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E XT_600 17 1.6.2024 v 21:05 kawarer
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein


TOPlist