rád bych ještě vyndal katalyzátor ale prej se musí pak musí dát power commander aby tam nebyla díra...ale jestli to má vůbec cenu do toho dávat dalších 10000Kč
btw nevíte někdo o nějakym epesním držáku spz na GSR? ten základní je moc robusní a moc plastovej... dík
edit. spotřeba se zvedla kolem 0,5 litru na 100km (na 18,5l nádrž najedu něco kolem 190km - jezdmi dost po městě a ve dvou)
pokud tam dáš jen ty koncovky tak s řídící jednotkou nic dělat nemusíš...
Naposledy editováno 19.09.2008 16:49:21
1 reakcí na tento příspěvek Laďáky
A pro úplnost.Laďák Leo Vince.
Zvuk-jedinej rozdíl ve zvuku je snad u carbonu, jak už někdo psal výše má hlubší projev, je to nejměkčí materiál.
Výkon-výkon se ti namontováním koncovky z jakýhokoli materiálu nezmění, to by jsi musel namontovat celej systém+filtr+PCIII a stále bude jedno z čeho koncovka bude.
Nejmíň tepelně vodivej a nejlehčí je carbon o něj se nemáš šanci spálit, ale je taky nejkrehčí, ale to už asi víš.
Spotřeba je závislá na tvym pravym zápěstí, koncovka na to vliv nemá.
Kupovat ke koncovce K&N, BMC, DNA podle mě nemá opodstatněnej smysl, to už by si řídící jednotka nemusela přebrat ani s pouhou koncovkou natož s komplet systemem a nedělalo by to dobrotu, tam už bys potřeboval PCIII, original řídící jednotku nepřeprogramuješ.
V podstatě jinej rozdíl než cena,váha,vzhled mezi nima neni.
Teď už to je lepší?
Naposledy editováno 22.09.2008 21:44:46
Tak to já jsem laďáky chtěla a to za každou cenu. Mám Devili a jsem s nimi naprosto spokojená a zvuk je pěkně libovej.
Laďáky jsem chtěla kvůli autařům! Origoš neni vůbec slyšet.......takže jen ať mě slyší už pěkně z dálky.
Nechci, aby si mě všiml zrovna ve chvíli, když budu vedle jeho auta a to ve chvíli když se ho chystám předjíždět....nerada bych navštívila např. Motol :\ nebo márnici.
Souhlasím, že když jedeš delší cestu (na dovču) tak to může být pro někoho velmi nepříjemné, ale to nesmíš jet 80 .
Toť můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Laďáky
Jinak ladaky ano, mam je objednany...
Naposledy editováno 18.03.2009 18:45:17