Téma: Laďáky
 
19.9.2008 v 09:18
Zdravice,mám dotaz:Chci si pořídit svoje první laďáky a zajímá mě jestli je nějakej rozdíl ve vlastnostech materiálu z čeho jsou vyrobeny(třeba nerezový od titanových) kromě ceny,váhy.Jestli jsou rozdíly ve výkonu,zvuku,atd.....Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

Laďáky

19.9.2008 v 09:29 | Nahoru | #1
ne, ne a ne. Laďáky bez vlastního čipu jsou jen nástroj k zvětšení bordelu kterej motorka vydává a ke snížení hmotnosti origo tunu vážících trubek

Laďáky

19.9.2008 v 11:58 | Nahoru | #2
Dobrej laďák přispívá ke zvýšení výkonu, snížení hmotnosti a jak řekl kolega, tak i bordelu.
Na jakou mašinu ho chceš navěsit? Vybrals něco?

Laďáky

19.9.2008 v 12:13 | Nahoru | #3
nerez - klasickej jekot
karbon - hlubsi/dunivejsi jekot
titan - jemnej jekot

Laďáky

19.9.2008 v 12:30 | Nahoru | #4
Johnyk> Dát je chci na to svoje GSRo,a snad budu mít penízky na Yoshimury.A zajímá mě rozdíl mezi titanovým a nerezovým....

Laďáky

19.9.2008 v 12:42 | Nahoru | #5
Hlavni rotzdil mezi Titanem a nerezem je ve vaze a v teplote.Nerezovy vazi v prumeru o 3kg vic a spalis si o nej ruky -Titanovy je lehci a zustava pouze teply ,pac Titan je spatne teplotne vodivy-nemas sanci se o nej pripalit.Jinak ke kazdemu ladaku (Akrapovic ) je softver na premapovani ridici jednotky -zlepsi se ti prubeh jak vykonu ,tak kroutaku a pokud sahnes po Titanu bez katalyzatoru (kdyz je v originalnim provedeni katalyzator ),tak padnes i na spotrebe.Kdyz do kvalitniho ladaku ,tak doporucuji tovarni vyrobu ,ne samodomo ,nebo nejakou pochybnou firmu,ktera dava automaticky i protihlukove vlozky (ktere se daji vybrat) a homologaci. Kdyz jezdis 15oookm rocne ,tak se ti ve spotrebe investice behem 1,5 sezony vrati..

Laďáky

19.9.2008 v 16:00 | Nahoru | #6
Alex GSX-R> Hmotnost je mně jasná.myslel jsem si že jednotku nebudu muset přeprogramovávat A líbí se mně ty Yoshimury ty prej jsou na suzuki

Laďáky

19.9.2008 v 16:19 | Nahoru | #7
Taky záleží jestly chceš komplet svody, nebo jen koncovky.Na koncovky bys neměl potřebovat nějaké čipy.Ale je lepší se poradit u nějakyho servisáka na mašiny.

Laďáky

19.9.2008 v 16:22 | Nahoru | #8
Ty yoshimury budou v pohodě, nic dalšího s tím nebude potřeba dělat. Výkon se Ti asi moc nezmění, na 600 žádná koncovka která by citelně upravila výkon nebo jeho průběh neexistuje. Spíš bude výhra jestli se Ti trochu nezhorší vespodu.

Laďáky

19.9.2008 v 16:42 | Nahoru | #9
já mám ty nejzákladnější koncovky od yoshimury a je to super, vyhdal jsem homovložky kvůli zvuku a přijde mi že to tahne trochu líp ve středním pásmu, taky tam mám DNA filtr... můžu jen doporučit.

rád bych ještě vyndal katalyzátor ale prej se musí pak musí dát power commander aby tam nebyla díra...ale jestli to má vůbec cenu do toho dávat dalších 10000Kč

btw nevíte někdo o nějakym epesním držáku spz na GSR? ten základní je moc robusní a moc plastovej... dík

edit. spotřeba se zvedla kolem 0,5 litru na 100km (na 18,5l nádrž najedu něco kolem 190km - jezdmi dost po městě a ve dvou)
pokud tam dáš jen ty koncovky tak s řídící jednotkou nic dělat nemusíš...

Naposledy editováno 19.09.2008 16:49:21

Laďáky

19.9.2008 v 20:01 | Nahoru | #10
standa08> Taky tam dám jen ty koncovky,ten filtřík taky,jinak bych stím nechtěl dál laborovat.Někde jsem četl že spotřeba se zvedne jen kvůly tomu zvuku,že se to tak líbí,že to víc honíš a posloucháš jak to krásně zní a potom víc papá Což bude ta daň za krasnej zvouček

Laďáky

22.9.2008 v 08:04 | Nahoru | #11

Lobo>nerez - klasickej jekot
karbon - hlubsi/dunivejsi jekot
titan - jemnej jekot



Dikec netušil jsem že je to takovej rozdíl ve zvuku.A platí to jen pro koncovky bez svodů?

Laďáky

22.9.2008 v 08:16 | Nahoru | #12
Ke kvalitnimu ladaku udelanymu primo na tvuj typ mašiny dostaneš i výkonovou křivku takže uvidis kde se to zlepsi a kde naopak zhorsi...

Laďáky

22.9.2008 v 08:37 | Nahoru | #13
abcman> TAk já doufám,že se to moc nezhorší

Laďáky

22.9.2008 v 09:05 | Nahoru | #14
nezhorší...mám to trošku lepší tah ve středním pásmu...

Laďáky

22.9.2008 v 10:30 | Nahoru | #15
standa08> A ty máš jakej materiál?(nerez.....)

1 reakcí na tento příspěvek Laďáky

22.9.2008 v 10:48 | Nahoru | #16
jestli můžu přidat svoji trošku do mlýna, tak za sebe musím říct, že bych se na laďáky pěkně vys... Motorka bude víč řvat-fakt"supr"věc na delší cesty, stojí to šílené peníze-kór na tvoje GSR(2 kusy) a hlavně půjde výkon odspodu do kytek! Teda pokud nepřemapuješ i tu řídící jednotku. Měl jsem laďák na CBR600F Sport, taky stříkačka a tam to šlo dost poznat laďák/orig. výfuk. Sice je ten orig. výfuk těžší, ale na objěmu 600ccm to od spodu jelo o poznání hůř...pak sem si blbec koupil laďák na Bandita 1200 a to byla taky kravina, ten supr krouťák 12ti stovky byl díky laďáku fuč, takže zlatý originál. Prostě mně to dojde jako vyhozené peníze za výfuky-to si radši zaje'd na motoce někam na dovolenou. Na zvuk taky se*u-a hlavně, nikdo ti ty výfuky při prodeji motorky nezaplatí a i kdybys je prodával zvlášť, tak si na svého kupce počkají, páč si omezený přímo na daný typ motorky a nikdo ti za ně nedá asi půlku pořizovací ceny...můj názor na laďáky(nenutím ho nikomu)

Laďáky

22.9.2008 v 10:50 | Nahoru | #17
mám ty nejlevnější asi nerez...

Laďáky

22.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #18
obecně je jakýkoliv zásah do směsi, byť instalací laďáku, bez adekvátního poladění havadina :\

Laďáky

22.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #19
ilMedvědGuzzini>

Laďáky

22.9.2008 v 12:44 | Nahoru | #20
No já namontoval laďák na bawoří GS a změna byla k lepšímu a to tak že kurevsky. .Jako bych vyměnil motorku.Střed parádní a spodek a vršek otáček si taky výrazně polepšil.Všechno se teď odehrává o kvalt výše,takže za mě říkám laďáku ANO.
A pro úplnost.Laďák Leo Vince.

Laďáky

22.9.2008 v 12:58 | Nahoru | #21
Jestli mužu taky troškou do mlýna, tak jsem asi před dvěma měsícema namontoval full system LeoVince (hliníková koncovka) na SV650S. Tenhle celej system je víc jak o polovinu lehčí než origo, zlepšil se průběh výkonu od středních otáček a výš o zvuku ani nemluvim. Pravda je že se trochu změnil průběh od spodu, ale nic drastickýho, musíš se na to soustředit aby sis všim. Ve spotřebě jsem si změny nevšiml. Když se nechá origo filtr tak se nemusí dávat Power Comander, to si ještě jednotka přebere. U renomovanejch výrobcu jsou ty systemy dobře odladěný. Laďák ANO

Laďáky

22.9.2008 v 18:46 | Nahoru | #22
Bohus> Laďák chci ,a dotaz byl ohledně vlastností,zvuku,atd...
Jinak dikec tohle jsem věděl

Laďáky

22.9.2008 v 21:31 | Nahoru | #23
I já mám laďáky na fz6 Leo Vince, zvuk super,ve spotřebě téměř žádný rozdíl.Aspoń to nemá zvuk jako vysavač.Ale já tu motorku tak koupil,tak nechci zas machrovat že je mám,ale jsem za ně rád

Laďáky

22.9.2008 v 21:40 | Nahoru | #24
Tak jinak, asi jsem to napsal blbě.

Zvuk-jedinej rozdíl ve zvuku je snad u carbonu, jak už někdo psal výše má hlubší projev, je to nejměkčí materiál.
Výkon-výkon se ti namontováním koncovky z jakýhokoli materiálu nezmění, to by jsi musel namontovat celej systém+filtr+PCIII a stále bude jedno z čeho koncovka bude.
Nejmíň tepelně vodivej a nejlehčí je carbon o něj se nemáš šanci spálit, ale je taky nejkrehčí, ale to už asi víš.
Spotřeba je závislá na tvym pravym zápěstí, koncovka na to vliv nemá.
Kupovat ke koncovce K&N, BMC, DNA podle mě nemá opodstatněnej smysl, to už by si řídící jednotka nemusela přebrat ani s pouhou koncovkou natož s komplet systemem a nedělalo by to dobrotu, tam už bys potřeboval PCIII, original řídící jednotku nepřeprogramuješ.
V podstatě jinej rozdíl než cena,váha,vzhled mezi nima neni.
Teď už to je lepší?

Naposledy editováno 22.09.2008 21:44:46

Laďáky

23.9.2008 v 06:37 | Nahoru | #25
Bohus> Dikec,to byla vyčerpávajicí odpověď ! Moc díky

(reakce na) Laďáky

1.3.2009 v 13:38 | Nahoru | #26
cyklista>

Tak to já jsem laďáky chtěla a to za každou cenu. Mám Devili a jsem s nimi naprosto spokojená a zvuk je pěkně libovej.

Laďáky jsem chtěla kvůli autařům! Origoš neni vůbec slyšet.......takže jen ať mě slyší už pěkně z dálky.

Nechci, aby si mě všiml zrovna ve chvíli, když budu vedle jeho auta a to ve chvíli když se ho chystám předjíždět....nerada bych navštívila např. Motol :\ nebo márnici.

Souhlasím, že když jedeš delší cestu (na dovču) tak to může být pro někoho velmi nepříjemné, ale to nesmíš jet 80 .

Toť můj názor

Laďáky

1.3.2009 v 13:48 | Nahoru | #27
upřímě řečeno laďák na 4válu ti u autařů moc nepomůže
já měl laďák na 1válci a to byl zvuk že si tě však všimly když sem jel za nima

Laďáky

1.3.2009 v 13:49 | Nahoru | #28
jinak za mě laďák jo,ať je to věc designu, váhy a zvuku(výkon nehonim,ale propad by mě štval)

Laďáky

18.3.2009 v 12:44 | Nahoru | #29
Zdravice,tak mám ty Yoshimury triovál nerez,bez vložek rovnou koupený ....Koupil jsem si i filtr,tak jsem zvědavej jestli to teda nebude dělat krpu,snad né ,vyzkouším to až bude počasí. STANDA08 psal že mu to nic neudělalo,nezhoršilo....zlepšilo tah ve středních ot.

1 reakcí na tento příspěvek Laďáky

18.3.2009 v 18:43 | Nahoru | #30
Co se tyce toho hluku kvuli autum aby Vas slyseli: V dnesni dobe perfektne zvukove odizolovanejch interieru by ste tam museli pri predjizdeni mit hodne otacek, protoze pri bezny jizde, s pustenym radiem a zavrenyma oknama toho moc slyset neni. Vlastni zkusenost...

Jinak ladaky ano, mam je objednany...

Naposledy editováno 18.03.2009 18:45:17
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist