Kuba350>jinej motor, jinej rám, jiný bubny, jiný kaslíky, jiný řídítka, jinej rámeček na světlo, jiný sedlo, jiný zadní světlo. a pak podle roku výroby možnost jiný nádrže, prsíček, masky atd.
To ste asi slepí, jeslti se to nepoznali
Nesekl si se trošku? V tom rámu a bubnech?
PremeT>Kuba350>jinej motor, jinej rám, jiný bubny, jiný kaslíky, jiný řídítka, jinej rámeček na světlo, jiný sedlo, jiný zadní světlo. a pak podle roku výroby možnost jiný nádrže, prsíček, masky atd.
To ste asi slepí, jeslti se to nepoznali
Nesekl si se trošku? V tom rámu a bubnech?
V rámu si nejsem jistej ale kejvačka první modely začínaly s pulbubnama,další měla male bubny a panelka měla větší ale na první pohled z dálky to neni moc poznat a krom toho jezdí už strašně moc zbastlenejch kejvačkopanelek...nejjednodušší jak to člověk pozná je podle motoru a hlavně válce kejvačka kulatej jako pérák a panelka má válec trošku hranatější...
Panelka měla větší žebrování (širší na válci, vyšší a širší na hlavě). Jinak motorově je rozdíl, myslím, jen v poloautomatu a tuším, že jiné rozměry kanálů, ale to by se muselo rozebrat a porovnat s kejvačkou.
1100Virago>Lucky-R1: jj, první ročníky kývaček měly půlbubny. Ještě jeden rozdíl je vidět na první pohled - kývačka má u výfukových kolen venkovní křídlaté matice, panelka má vnitřní na hákový klíč.
půlbubny, bakelitová skříňka a dvouopákový motor(startovací a řadící) mám ji doma, tak vím...
kardan>1100Virago>Lucky-R1: jj, první ročníky kývaček měly půlbubny. Ještě jeden rozdíl je vidět na první pohled - kývačka má u výfukových kolen venkovní křídlaté matice, panelka má vnitřní na hákový klíč.
půlbubny, bakelitová skříňka a dvouopákový motor(startovací a řadící) mám ji doma, tak vím...
Tak to máš spíš péráka ne?
kardan>1100Virago>Lucky-R1: jj, první ročníky kývaček měly půlbubny. Ještě jeden rozdíl je vidět na první pohled - kývačka má u výfukových kolen venkovní křídlaté matice, panelka má vnitřní na hákový klíč.
půlbubny, bakelitová skříňka a dvouopákový motor(startovací a řadící) mám ji doma, tak vím...
Tak to máš spíš péráka ne?
1100Virago>Lucky-R1: jj, první ročníky kývaček měly půlbubny. Ještě jeden rozdíl je vidět na první pohled - kývačka má u výfukových kolen venkovní křídlaté matice, panelka má vnitřní na hákový klíč.
Omyl, tohle platí jen napůl, a to u 250, ptže bohužel neprovedli modernizaci motoru 350 tak jako u 250 (sání do válce místo do skříně, jinej kruhovej diagram rozvodů...) a tudíž 350 má pořád žebrovaný matice
PremeT>Lucky-R1> Neměl náhodou pérák svíčku šikmo ze strany?
Svíčku ze strany měly spíš mezitypy, což byly 175 a 125. Jinak některý panelky 250 měly hlavu se svíčkou mírně dozadu, tyhle hlavy byly upe ze všech nejlepší, měly nejlepší tvar spalovacího prostoru
sunset>PremeT>Lucky-R1> Neměl náhodou pérák svíčku šikmo ze strany?
Svíčku ze strany měly spíš mezitypy, což byly 175 a 125. Jinak některý panelky 250 měly hlavu se svíčkou mírně dozadu, tyhle hlavy byly upe ze všech nejlepší, měly nejlepší tvar spalovacího prostoru
Svíčky do strany měly "závodní" hlavy z libeňáka.