Téma: 4t / 2r cross ?
 
8.9.2008 v 14:23
chci se zeptat a zaroven zadam o radu vas zkusene . jakou cross motorku do zacatku . casto slychavam od mych kamaradu ze se 2t nemaji dobre zkusenosti , proto se ptam vas . prosim neco doporucte , hlavne neco starsiho , ne nove , popr nake cenne rady . byl bych ochoten investovat tak 40 000 . predem diky za odpoved .

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 14:36 | Nahoru | #1
Ahoj, za 40 tis je bohužel úplně bezpředmětné uvažovat o 4T. V těhle cenách seženeš pouze dvoutakt 125 - 250, s tím že to nebude nic novýho. Ale ty zkušenosti nijak špatný nemám,pokud se o tu motorku někdo trochu staral, udělá hodně radosti i stará

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 14:39 | Nahoru | #2
Asi raději 2T - je mnohem lehčí a výkoný
Viděl jsem např. Gase 300 2Takt rok 2001 za 55tkč - určitě by bura slevil a je to lehké silné endurko

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 15:22 | Nahoru | #3
Pokud je tvůj strop 40litrů a nemáš žádné vybavení tak nevím jestli má cenu do toho jít, protože potřebuješ ještě kolem 10litrů na vybavení. Nehledě na to jak je provoz náročný a to už vůbec nemluvím o servisu. V takovém případě bych šel spíš do nějakého staršího endurka 125 má větší výdrž a i náklady na provoz sou menší a taky se můžeš přesunovat i po cestách což je s krosem problém

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:22 | Nahoru | #4
tohle by ti pro zacatek mohlo stacit ! prubehem to je hodne podobne 4T a motor vydrzi v podstate vecne....

www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/213356-kx-500.html

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:32 | Nahoru | #5

Lenny55>tohle by ti pro zacatek mohlo stacit ! prubehem to je hodne podobne 4T a motor vydrzi v podstate vecne....

www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/213356-kx-500.html



jj, tam budou možná i dobré zkušenosti majitelů lol

sama: prodej eReSo, přihoď dalších 40 a bude to cajk ...a na začátek dvácu!

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:35 | Nahoru | #6
hAjPR> nenut mu takovou chciplotinu ujecenou lol
pulton je idelani na zacatek..... bude tam lit jen benzin a kazdych 14 dni prezouvat zadni gumu

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:37 | Nahoru | #7

Lenny55>hAjPR> nenut mu takovou chciplotinu ujecenou lol
pulton je idelani na zacatek..... bude tam lit jen benzin a kazdych 14 dni prezouvat zadni gumu



+ zadní blatník + pokaždé 90,- Kč za pohotovost

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:40 | Nahoru | #8
hAjPR> existuje taky pul plynu nebo dokonce i ctvrt !!! lol lol lol
to vis to neni dvaca kde je jen plyn plnej a k tomu 3x zmackla spojka a nebo volnobeh

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 16:48 | Nahoru | #9
A chces urcite krosku? co treba nejaky lehky vzduchem chlazeny enduro? napr. DRko? tam, pokud dobre koupis, mas o servis postarano...

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 17:01 | Nahoru | #10
za ty peníze určitě 2t,ale 2takt bych volil aj kdybych měl peněz hromadu. Je to ostrá a spolehlivá motorka a hlavně klasika motokrosu. Budeš kupovat něco staršího ,zaměř se jen na yamahu yz 250 nebo hondu cr 250...to jsou nejpodstivější motorky. Při vybírání si dávej pozor na rozmlácený chladiče od kamenů, na tlumiče a aby nikde nic neteklo a rozhodně se na tom projeď musí se to stavět na zadní plynem. Dvoutakty jsou skvělý motorky s krásným zvukem,bez nich by 4takty nebyly! Lidi ,držte se jich.Je to nářez

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 17:02 | Nahoru | #11

Lenny55>hAjPR> existuje taky pul plynu nebo dokonce i ctvrt !!! lol lol lol
to vis to neni dvaca kde je jen plyn plnej a k tomu 3x zmackla spojka a nebo volnobeh



konec srandy, kámo, snad to nemyslíš vážně! Mačetu na tebe...! Dváca se na čtvrt plynu aspoň nezvedá na zadní... a tipuju věk do 18 let, což taky hraje roli...

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 17:04 | Nahoru | #12
hAjPR> pulton se taky nezveda na ctvrt plynu na zadni..... jel jsi na tom vubec nekdy ?

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 17:05 | Nahoru | #13

Lenny55>hAjPR> pulton se taky nezveda na ctvrt plynu na zadni..... jel jsi na tom vubec nekdy ?



voe už X-krát mi to nevyšlo, má ji kámoš a teď, když to šlo, tak jsme to nějak zakecali...takže zase příště

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 17:08 | Nahoru | #14
na takovy motorce se jezdi na vysoky kvalty..... jizda na tom mi prijde prijemnejsi jak na dvace... pokud tomu cloveku jde o to obcas se povozit tak idealni stroj.na trojku krouzis po trati a nemusis radit,navic udrzba je paradni, vydrzi to neskutecne moc.
jen uznavam ze to startovani je horsi - velka komprese... pokud dotycnej nevazi 50 kilo a ma trochu hmotu uslapne to bez problemu

Naposledy editováno 08.09.2008 17:09:03

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 20:56 | Nahoru | #15
Jestli chceš fakt cross tak jedině dvoutakt croska musí být živá a proto dvoutakt

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 22:11 | Nahoru | #16
joj Lenny nema rad zacatecniky 250 na me je moc a to nezacinam...500 to bych koupil leda svymu tatovi lol

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 22:19 | Nahoru | #17
Miras87> zacatecniky mam rad , ale ne ty co na me zrovna hazou motorku....
tak na pultonu se pekne sveze a vydrzi mu motorove velice dlouho

4t / 2r cross ?

8.9.2008 v 22:24 | Nahoru | #18
Lenny55> no uprimne nejel sem na 500 jen se bavil s majitelem a hlavne mel sem 250 umim si predstavit 500...nebo spis vlastne NEUMIM i na 250 sem jezdil o kvalt vys...

4t / 2r cross ?

12.9.2008 v 18:51 | Nahoru | #19
no , diky vsem :D ale asi zustanu asfaltomrdal :P koupim dalsi slidery misto naje crossky :P a diky vsem , sand priste :D

4t / 2r cross ?

12.9.2008 v 19:27 | Nahoru | #20
Za 40 nekoupis nic dobryho.. Za 40 koupis krosku a jeste do ni nasypes + min 10 tis vybava hlema,botky,chranice atd..

4t / 2r cross ?

15.9.2008 v 19:04 | Nahoru | #21
Kdyby si měl zájem:
Prodám Kawasaki KX 250 r.v.98 Motocykl je kompletně udělaný ve výborném stavu jezděna pouze na olej MOTUL 800:
Nová pístní sada, GO převodovky-ozubené kolečka,zubatka a olej v převodovce, řetězová sada z vetší zadní rozetou, nové ložiska a pouzdra v přepákování a v kyvné vidlici, kompletní repase přední vidlice, repase zadního centrálního odpružení včetně tyčky tlumiče!, všechny nové plasty, nový potah sedla kawasaki, nové tlusté řidítka 28,5mm včetně překladů, nové zubaté brzdové kotouče(předek i zadek), kompletní laděný výfuk DOMA racing, nové plynové a spojkové lanko, nevé přední a nzadní destičky,repase hlavního brzdového válce, a mnoho dalšího. Pro někoho kdo chce jezdit a ne levnou vyjetinu kterou bude pořád opravovat.
Cena 49900tis.Kč
M.Design@seznam.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist