Mám zálusk na GSX-R 750 SRAD, ale 1000ccm ve dvou válcích mě láká víc - jezdil jsem na Fireblade, GSX-R 750, Fazer 1000, DR 650, ale nikdy na litrovém dvouválu tak nevím co od toho čekam.
Jak jsou na tom tyhle krásky s jizdníma vlastnostma, spotřebou a na co dát pozor při koupi.
O TL jsem se dočet že první rok tedy 1997 byly stahovaný z výroby.
Jinak jezdím s partou fireblade, Fazer 1000, GSX-R 600 - jak by obstálo TL/VTR v tomhle složení. (GSXF musím honit abych nebyl poslední) :o)
Dík.
vtr o malinko vic zere, tl o malinko vic jede.. na vtr se chova vse naprosto predpisove, ale prijde mi ze se to horsi s tim jak se jede tvrdeji, brzdy ktere se krasne zakusuji jednim prstem nahle po nekolikerem brzdeni ze 200 uz moc nebrzdi a chytaj houbovej pocit, posed na VTR je taky takovej vic cestovni, u TL je velka vaha na rukou a boli ruce, brni po cca 30km po okresce tak ze je potreba si odpocinout:)
ale dojem z brzd a podvozku muze byt zkreslenej tim ze ja mam na TL vzadu central bitubo a sestipistove nissiny a VTR jsem jezdil kamosovo seriove....
Výsledek ale byl, že jsem si nakonec koupil SL 1000.
Podvozek mi přijde že je někde jinde, proti sérii mám navíc jinou zadní pružinu.
S otevřením sáním, vejfukama a čipem to jede taky slušně
Design je věc vkusu, ale líbí se mi daleko víc než japonci.
TL Vs VTR, bych si vzal TL, protože Honda je prostě hodná, nudná honda
TL se hrube chova a dojem velkeho vykonu dela ponekud divocejsi vstrikovani... kdyz jezdim s kamosem co ma prave VTR tak jedeme v podstate vsude stejne, ikdyz oba drzime plnej... takze prestoze to na TL vypada akcneji, jede stejne rychle jako VTR...
Flier: SRAD je nádherná mašina ale víc a víc nabývám pocitu že mě ničím nepřekvapí.
co jsem zatím četl TL - mě láká že ho musíš krotit jak píšete.
jinak s tou koupí ne mě nespěchej stále sedlám GSXF ale dík.
assassin: u těch brzd nepomohli by např. pancéřové hadice u TL brní i s závažíčkama na řidítkách?
Dík
Naposledy editováno 28.08.2008 18:16:26
honda ntv 650 je paradni stroj. a az usetris nejakou korunu, tak muzes koupit treba bmw r 11x0 gs - to je takovy dokonaly ntvcko.
to brneni rukou neni kvuli vibracim ale velke vaze na rukou, zavazicka mam origo, ty budou mit aspon kilo:) ale je mozne ze mensim lidem to tolik neprijde, ja mam kolem 190ti..
po dalnici ok, ale na trase kde jedes brzda plyn je to znat...
toranaga: jo TLR uz je moc tezky, je vykonejsi a rychlejsi, ale vyrazne lehci TLS mi sedi vic... ono by se tlr taky vyvojem dostalo jinam kdyby to nestopli....
koukni se v nemecku, tam se da najit kousek s vymenenym rotacakem za ohlinse apod.... ono najit pekny TL uz je docela orisek...
Peacemaker>PosMiros> gsx-f 600 byla pro me a kamose takova ta vysnena motorka pred 8 lety. tehda asi oka, takovej cestovnejsi stroj. v dnesni dobe a rikat tomu sport!? ani nahodou. vubec se neohlizej na hondu a nejaky pismenkovani F/RR. gsx-f ma starej vzduchac na zakladu gsx-r, takze spolehlivej (pokud tomu predchozi majitel daval co potreboval) a pohodovej motor. je to tezky a neohrabany (z pohledu -> sport). v dnesni dobe a cenach bych bych rozhodne koupil radsi vfr 750. a to taky sport zrovna neni.
honda ntv 650 je paradni stroj. a az usetris nejakou korunu, tak muzes koupit treba bmw r 11x0 gs - to je takovy dokonaly ntvcko.
voe pro mě je to sport až moc když vybíram mezi tou Deauville a pak třeba Suzou XF 650 Freewind a Bigem tak pro mě GSX 600 F bude sport a budu se bát aby to nebylo moc nepohodlný :o když sem zvyklej na cesťáčka
edit: takže myslíš že je to dobrá cestovní motorka se kterou se dá najet třeba 500 km denně bez toho abych se z toho tejden léčil? a daj se na ní naložit bágly a přitelkyně a v pohodě vyrazit třeba na dovču? :o
Naposledy editováno 28.08.2008 19:17:30
edit: těch 300 km v kuse je samozřejmě kravina, prostě se na tom dá jet dokud nedojde benzín ...
Naposledy editováno 29.08.2008 09:24:39
Mám projetou skoro celou ČR a od ráno do večera se dá jet bez vetších bolestí zad či prdele (mám 190 cm) kluci co s náma jezděj na GSXR a Firebladech to tak pohodlné nemají
Vozím spolujezdce + stan a 2 spacáky a dá se to tam naskládat. Nevýhoda pod sedlo nedáš ani rukavice.
Jinak 500 km denně jsem nikdy nejel max 300 km a vždy absolutně v pohodě.
Ale co píšeš nahoře tak nebylo by dobré si ujasnit jakej počet válců chceš sedlat? Nebylo by to pako něco jednodušší ten výběr
martis>stepos> To už je pěkná porce km... Původně byla jasná jednička GSXR a netvrdím že do ní např. alespoň na jednu sezońu nepůjdu ale VTR/TL je výzva a proto bych rád znal pár postřehů a zkušeností
Já ti rozumím sám mám tolik adeptů že nevím kam se vrhnout ale přece jenom stavíš vedle sebe odlišný motorky podle mě a to naprosto.
Hlavně ten kdo má TL z toho co jsem viděl a kdo na tom jezdí chtěl prostě Telko stůj co stůj. Se snad ani TL a VTR porovnávat nedá ač dvouvál podle mě zase každá o něčem jiném. No nemáš to lehký hele nezávidím ti tento nelehký úkol ale jen do toho
Jak dlouho máš VTR a řešil si nějaký problém nebo z doslechu nemá nějaké bolavé místo?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |