V sobotu mě znenadání umřela huska. Původně jsme ji chtěli rovnou zakopat,ale nakonec jsem jí dal ještě jednu šanci.
Jde o to že z ničeho nic přestala jet za jízdy,jakoby vypadla fajfka. Vizuální kontrola el. instalace se zdá být O.K. Benzín tam jde,ale svíčka neháže jiskru.Ani náhradní.
Mám sice el. schéma,ale nevím kam až všude má jít šťáva. Každopádně k indukčce vede jeden drát z jednotky a tam jsem šťávu nenaměřil.Nevíte někdo co konrétně zkusit proměřit,případně kdo by z Okolí Brna byl schopen případně nějaký díly zapůjčit na vyzkoušení nebo si s tím věděl rady.Díky
Že to je klasika to vím,ale pořád to přebijí věci proč jsem si ji před 2ma roky koupil.
Apropó Mačeto,nevíš co stím můžeš být,ti jsy přecy búch. ???
Další závady co řešil: potkané rozvody, zadřená ojnice, zničený startér, volnoběžka, prasklý kártr atd...
Ale má ji pořád a nedá si říct (15.000km)
Naposledy editováno 26.08.2008 13:17:56
Mišut>Tam je i snímač na předstih nebo aspoň to tak vypadá,ten by to mohl být případně taky,ale nevíš jestli se to zapalko dá nějak proměřit,případně jak?
Že to je klasika to vím,ale pořád to přebijí věci proč jsem si ji před 2ma roky koupil.
Apropó Mačeto,nevíš co stím můžeš být,ti jsy přecy búch. ???
snímač jsem taky neviděl mrtvý - teda pokud nebyly poškozené dráty co z toho trčí. To je těch mých 10%....
KnightRaider>RSWR> asi takovej domácí kutil
Koupil si ji novou v roce 1999 jako svoji první novou motorku a doufá, že mu už do konce života vydrží.
Cena oprav už pomalu dosahuje cenu nové Husky, která ho tehdy stála v super akci 149.000,-Kč
Ale na pohled je stále jak nová, vč. original polepů a sedla. Nejezdí v terénu.
Tohle je jednoválec, víceválce to můžou mít jinak, třeba zvlášť alternátor, ale řekl bych, že to bude obdobný. Teda pokud nemáš Jawu 350 či Trabanta s dvouma kladívkama nebo nějakou postarší herku s rozdělovačem.
Rozbilo,ale v tom pravým slova smyslu! Jak je vidět na obrázku tak jsou potrhané dráty na cívkách. Příčina je v povoleném šroubku který drží na protikuse volnoběžku startéru. Ten se vytočil a při kontaktu s cívkami se ustřelila hlava.
No a takhle to dopadlo.
Bohužel pro zlé jazyky co plivou na HSQ to opět nebyl problém motorky,ale obsluhy Zjara jsem to měl totiž povolené a při montáži jsem sice dorval imbus šrouby na krev,nicméně jsem je měl dát ještě na loctite.I když před tím nebyly na lepidle.
Takže opravuji dotaz a ptám se jestli nevíte kdo by to dokázal převinout,nejlíp někde na moravě a co to tak asi cca stojí. Vše ostatní(plíšky cívek,magnety) zůstaly naštěstí O.K.
[img]
Rozbilo,ale v tom pravým slova smyslu! Jak je vidět na obrázku tak jsou potrhané dráty na cívkách. Příčina je v povoleném šroubku který drží na protikuse volnoběžku startéru. Ten se vytočil a při kontaktu s cívkami se ustřelila hlava.
No a takhle to dopadlo.
Bohužel pro zlé jazyky co plivou na HSQ to opět nebyl problém motorky,ale obsluhy Zjara jsem to měl totiž povolené a při montáži jsem sice dorval imbus šrouby na krev,nicméně jsem je měl dát ještě na loctite.I když před tím nebyly na lepidle.
Takže opravuji dotaz a ptám se jestli nevíte kdo by to dokázal převinout,nejlíp někde na moravě a co to tak asi cca stojí. Vše ostatní(plíšky cívek,magnety) zůstaly naštěstí O.K.
[img] elektrika na husce..... Sežeň si někoho, kdo má stejnou a měňte komponentu po komponentě. Vtšinou to ale bývá spodní vinutí - zapalování. CDI jsem shořené ještě neviděl.... Já říkám na 90% zápalko...." ... a je mi putna jak tomu říkáte!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Ivaan | 4 | 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein |
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E | PPKP | 7 | 19.9.2023 v 16:44 Djpepe |
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Djpepe | 5 | 15.9.2023 v 18:36 kawar125 |
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E | karloss200 | 3 | 10.5.2022 v 08:14 puffybodie |
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E | HSQ610 | 13 | 16.2.2021 v 00:52 HSQ610 |