A za třetí: Kdo komu by co natrh by se vidělo až po race, kterýmu se ty evidentně bráníš.
Naposledy editováno 17.08.2008 20:08:49
Pokud jde o mě, na pomoc z fóra rozhodně nesázím. Spíše jsem tady více rad rozdal než potřeboval - s pomocí táty, je z branže.
Ohledně toho, kolik mám najeto: Zase tak málo jak si Ty myslíš ne. MX je čtvrtej stroj a jezdím docela dost - mimo silnice, to je jasný. Mimo jiný i na tátově Hsbg 501 - a ten docela tahá, to si piš!
1. docela se z tebe dobře dělá prdel když mě neznáš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2. jel jsem s Bagem a jeho kámošema a jeden měl MX a já jel poslední takže sem jel za MX
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
3. 2T mi voní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
4. nemám potřebu závodit- a už vůbec ne na normální silnici v provozu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
a jestli se ti zdá slabej spodek tak si nekupuj laďák bo ho budeš mít ještě slabší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
3) Když Ti 2T tak voní, zaveď si hadici od vejfucku do helmy. To si užiješ.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
4) OK, závodit nemusíme.
Nejde o slabej spodek, jde o mizerný přechody. Derbi měla taky spodek nic moc, ale běžela krásně pravidelně, startovala i bez sytiče, nechcípala. MX studená během zahřívání často chcípá, ani teplé se jí z volnoběhu nechce do otáček, při prudkém otočení plynem zhasne. Nejde ani tak o laďák, jako o vyřazení katalyzátoru a řádný naladění směsi.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Dvě drobný výhody tohle nastavení má - konec vejfucku je suchej jak u 4T a spotřeba je docela nízká.