Přemýšlím o Michelin Pilot Power 2CT,Bridgestone BT 015,BT 016 a BT 021.
Jaký máte zkušenosti,nebo nějakej další tip?
Tak se rozhoduju mezi BT015,016,nebo 021.
BT015 asi zavrhnu,kámoš co jí měl na novym modelu Busy na ni, zdůrazňuji při zajíždění(výkon max na 50%!), najel 3500km a to ji doslova šetřil!
Teď si chválí 021.
Tak že buď 016 hodně do sportovna,nebo 021 spíš do cestovna,nevim co promě bude lepší kompromis...
Naposledy editováno 11.08.2008 19:51:11
Mr.Želva>prochi> no už od začátku je řeč o buse,
já vím, že mi to nikdo nevěří, ale je to prostě tak,
mám najeto 26 tisíc, první guma original BT56-10 tisíc,
druhá D-208 taky, a teď zase D-208.
Ty si snad děláš prdel . . . Musel by jsi tu motku tlačit nebo jezdit s kopce, aby ti D208 vydržela 10 tis.
Ale jestli se ti to daří tak pokračuj a až se potkáme, tak mě to budeš muset naučit
Petr1300>prochi>
počítám že max 1500 km, ale Želva to opět dává
D 208 drží jako ďas
Tak tomu už věřím. Ale s takovou můžeš gumy měnit každejch 14 dní :o
mari> sry, už mlčím
Naposledy editováno 12.08.2008 19:15:24
Honza
honzau>Máro, Michelin Pilotsport na zadku cca 5000 km, teď mám Dunlop Qualifier, zatím 2000 km a jsem asi na 60-70% vzorku, takže to bude srovnatelný. Ten Michelin mi ale sedl líp. Proberem to v sobotu, v pátek bych Ti cinknul, kde a kdy bychom se potkali
Honza
Ok,když tak můžeš ještě poslat holuba na mail...
Já budu mít ten zadek tak akorát do Brna a zpátky,doufám,když tak budu muset zatáhnout,abych se dostal do stavu"lítám nízko a kurevsky rychle"
On ten batůžek tý gumě taky moc nepřidá,když lítáš všude s nim...(sorry Bětko) lol