Naposledy editováno 30.07.2008 21:52:40
steve4ever>ýbrc> ty ses kasal, že VW je nuda, Audi je skoro shit, Opel je lepší a ty že to každýmu Golfu nandáš. Srovnávat kvalitu VW a Opel je asi jako srovnávat VW a BMW, taky rozdíl a nedovolil bych si to srovnávat... Užij si svýho draka a hlavně šťastný návraty domů, protože o tom to je
Tak si přečti recenze třeba na passata ,bez napadu nenadchne neurazi nudný design a bla bla bla co se tyče audi mluvil jsem jen o konkretnich zkušenostech konkretnich lidi..
Kdybys měl R32 neřeknu ani popel...
Pořad si ale myslím že je lepší mít jety model vozu v max vybavě s tím nejsilnějším motorem co se do toho daval než nový auto 1,4 social edišn výbava holobyt,ted to prosím nevzathuj na sebe ,nevím co máš za motor výbavu nic ...oki
VW a Opel dnes už srovnavat lze ,před pár lety by to bylo směšný..pro Opel
Perlička na zavěr vezl jsem nedavno v jedend večer dva zakazníky jeden BMW 530 D druhy BMW 525i obě auta ještě v záruce ....obě po výměně motoru v zaruce takže na pohodu jen mi připadá že dnešní auta už je těžkej spotřebák
svezení s oběma fantasticky jen mi zarazilo že ta nafta lehla po 160 000km a ten benzín už po 70 000km
jen konstatuju hádat se nechci
a štastnej navrat i tobě at v jedne či ve dvou stopach
Charlie9>Tak mam nejakyho trilitra dzipa v TD,pak staryho Bawora V6 taky trilitr a trabuka v tuningu u BMW sw zacina taky tunit,ale dzipek zustane jen s smadomo vyrobenejma brutalnima hrazdama,ktery stipaj stromy az budu mit cas,vse nafotim
počki počki Bawora snad R6 ne? BMW nedělají V6 nebo jo ? tam jsou motory řadový ne? nebo se pletu?
fallen> ted nechapu jak to myslis
puvodne byla bez turba jen ta 1.8, akorad bylo malo hp a po ziskani atmosferickyho stropu a cenovyho, sem vse zase predelal a rozhodl se pro preplnovani..
samotna 1.8 115hp s drobnejma upravama jede celkem slusne, takovy normalni auto, se slusnym komfortem..
1.6T 150hp jede taky slusne... akorad ten komfort kdyz tam mas jen 2sedacky a zbytek vykuchanej...
na vzhled nejak kaslu, je mi jedno jak auto vypada, dulezita je funkcnost, nikoliv okrasa
Ale jinak máš pravdu, radši 2 roky starý max výbava silnej motor než nový se švihadlama co nejede...
Navíc když je alespoň trochu možnost třeba auto od 1 majitele co bylo jako nový dost drahý tak je větší šance že pokud dal před 2-3 rokama někdo za auto 2 - 3 M tak měl většínou taky 30 na servisní prohlídku. Ale je fakt že to se pak prodává kolem 8-9 kil, a to je málokdo za auto (zvlášť jetý) ochotnej dát, ale to je myslím si nejlepší kup za tuhle cenu.
Prémiovej výrobce většinou věnuje vyšší střední třídě víc pozornosti a vydrží to dýl než třeba novej naloženej Suprák (nic proti nim, je to dobrý auto, ale prostě se vyráběj i lepší), nehledě na jízdní vlastnosti/výkony, bezpečnost, prestiž atd.
I když rodina, soudnost a rozum mě přinutily vozovej park razantně zredukovat, některý kousky bolely, i když šly do dobrých rukou...
Naposledy editováno 30.07.2008 23:01:40
Joyrider>ýbrc> Hele už jsem to tu psal ale není problém oddělat byť i kvalitní auto za rok, kotel za studena, nesprávnej lacinej olej, někdo dokonce i sere na servisní intervaly a auto za dvojku nechá "servisovat" od nejakýho šmudly co viděl max. tak feldu...
Ale jinak máš pravdu, radši 2 roky starý max výbava silnej motor než nový se švihadlama co nejede...
Navíc když je alespoň trochu možnost třeba auto od 1 majitele co bylo jako nový dost drahý tak je větší šance že pokud dal před 2-3 rokama někdo za auto 2 - 3 M tak měl většínou taky 30 na servisní prohlídku. Ale je fakt že to se pak prodává kolem 8-9 kil, a to je málokdo za auto (zvlášť jetý) ochotnej dát, ale to je myslím si nejlepší kup za tuhle cenu.
Prémiovej výrobce většinou věnuje vyšší střední třídě víc pozornosti a vydrží to dýl než třeba novej naloženej Suprák (nic proti nim, je to dobrý auto, ale prostě se vyráběj i lepší), nehledě na jízdní vlastnosti/výkony, bezpečnost, prestiž atd.
tak nějak sem to chtěl napsat
fallen> dily jsou o neco drazsi na A3, ale je to radove o par stovek, pokud se teda nebavime o origo dilech..
zpracovani A3 dobry, ale na me moc strohy, proste nemeckej styl.
koupil sem si to jen na pojizdeni po meste, takze mi ani nevadi tech linejch 100hp, ikdyz na 900kg vahy se to docela hejbe, je to takova motokara. Parkrat sem stim jel kolem 200km a docela se to dalo, obycejny auto.
Motor je linearni, pro me nudnej, tady jde vykon od 500rpm az po 6t rpm bez propadu, vykyvu apod.
Spotreba po meste je kolem 6L coz treba oproti gtx ktera zrala 15-20l je celkem sporivy
BAcko 1.8cka zere tak nejak kolem 8L v serii, ale treba i 10...
kdybych se rozhodoval jestli BA nebo A3 tak bych sahnul po BA, ikdyz na dnesni dobu ma relativne zastaraly tvary, ale motorizace je vic "tune-friendly" nez v A3, tedy pokud nepocitam S3 zalezi na co to mas..
pokud obyc jezdeni a aspon trosku stylu tak A3, pokud pro radost z jizdy tak BA s drobnejma upravama nebo S3...
Joyrider>Hádanka:
Palivo nafta, zadní náhon, 0-100 cca 6,5 sec, Vmax 250 omezovač, umí gumovat černý kolečka i s Pirelli P Zero Rosso šířka 295 ve 30°C na suchu s automatem.
Zle načipovaná Ochcávka TDi vmetle a fplný palbě...a samozřejmě na hlínách
Naposledy editováno 30.07.2008 23:17:51
Bago>Joyrider>Hádanka:
Palivo nafta, zadní náhon, 0-100 cca 6,5 sec, Vmax 250 omezovač, umí gumovat černý kolečka i s Pirelli P Zero Rosso šířka 295 ve 30°C na suchu s automatem.
Zle načipovaná Ochcávka TDi vmetle a fplný palbě...a samozřejmě na hlínách
Zadní náhon by znamenal fakt doooost překopanou Octávku. A nemyslím si, že by tohle dělala jakákoliv naftová ochcávka v hostorii lol lol lol
Jinak jediná škodovka, kterou jsem kdy měl byla Fabka 1,4 16V v roce 2000, s německým motorem, to bylo kurva Hogo Fogo, protože jich tu ještě nebylo jak sra*ek
Joyrider>Lobo> Tak tos mi rozbil bábovičku, já jsem s tim autem tak spokojenej, umí to měkkej i tvrdej podvozek a teď mi tu řekneš, že je to vlastně tuctovka
nebrec
535d mi pujde do baraku az mi bude o par let vic, nic to nezere a motor to ma skvelej
popripade nejakej hezkej lexusek
co mas ty?
ja se vezl v CL65, kolem 600hp, kroutak nejakej nesmysl a co to predvadelo na dalnici...
do 180 to pekelne zrychlovalo, a nad 180.... do 270 uplne stejne.. a kdyz v 230khm zacal problikavat prokluz tak sem si rikal jestli tohle ma nekdo za potrebi koupit.. hrozna kara
Lobo>hezkej kocar
ja se vezl v CL65, kolem 600hp, kroutak nejakej nesmysl a co to predvadelo na dalnici...
do 180 to pekelne zrychlovalo, a nad 180.... do 270 uplne stejne.. a kdyz v 230khm zacal problikavat prokluz tak sem si rikal jestli tohle ma nekdo za potrebi koupit.. hrozna kara
Jo, takový pocity jsem měl když jsem se svezl v půjčený nový C63 AMG. Taky nesmysl.
ýbrc>emericky auta jsou uplně jak z jinyho světa teda ty starší, motory jak z nakladaku sila jak prase uchvatny stroje,jezdím do Olympie na srazy amerik a už jen ten zvuk je mocnej ,líbí se mi jen ty náklady...
Ameriky mají něco do sebe
Je ovšem rozdíl mezi americkým autem a Americkým autem
Proč asi většina lidí ve státech kteří "mají prachy" jezdí v BMW, Audi a Mercedes eventuelně Lexusech a Infinity ?
Dave Reza>ýbrc>emericky auta jsou uplně jak z jinyho světa teda ty starší, motory jak z nakladaku sila jak prase uchvatny stroje,jezdím do Olympie na srazy amerik a už jen ten zvuk je mocnej ,líbí se mi jen ty náklady...
Ameriky mají něco do sebe
Je ovšem rozdíl mezi americkým autem a Americkým autem
Proč asi většina lidí ve státech kteří "mají prachy" jezdí v BMW, Audi a Mercedes eventuelně Lexusech a Infinity ?
Protože chtěj ukázat že maj prachy, a luxusní auta tam při dovozu podléhaj takovým clům, že jsou tam někdy i 2x dražší než tady.