Dony>ZBYCHO> To nemáš pravdu, já říkám, že je rozdíl mezi klasikou nebo exkluzivním motocyklem a starou vránou. Nebo vážně věříš tomu, že FZR je lepší než nová R6, potom se nemáme o čem b avit.
Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic
Naposledy editováno 22.07.2008 15:10:26
pema>Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic
U Fároše je to asi jiný,92,97 v průměru 7-8L/100km,01a03-9L/100km a 06-10L/100km a víc!
Naposledy editováno 22.07.2008 15:08:00
Sensation86> Jak ty to děláš, v jinym tématu tvrdíš jaxi rozebral celou motorku do šroubku jaxi znalej a teď tady plácneš takovou zhovadilost. Máš 7000 najeto, jezdíš chvíli tak jen v klidu pročítej a sbírej rozumy co tu "stařešinové" vypustí.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
BTW neměl bys bejt tak strašně vyplesklej z power commanderu, protože by tě to mohlo dost nechutně zklamat. :\
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Chci tim říct, že na svoje sedmitisícový zkušenosti nemáš šanci poznat nárůst výkonu o 10% a ještě za ten nárůst platit takovou vatu, takže pro začátek zapomeň na commandera. BTW když si do toho nynějšího stroje narval tolik prachů, proč ji prodáváš? Je na tebe slabá???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Karburátor vs. vstřikování, už 17 let se hrabu ve veteránech, jak motorky, tak auta, jedinou nevýhodu vidím v opotřebení karburátorů (20 let staré stroje) a jejich seřizování. Posrané vstřikování je jiná investice. Pokud nejsi profík, který testuje motoorky každým dnem, tak rozdíl ani nepoznáš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A s Busou nebo Blackem budeš mít prodlužku na péro jako svině lol
Sensation86>PetrXX> Kdyz by casem byli prebitecny penize tak ano.. nejedna se mi o vykon ale taky o spotrebu co se tyce commanderu...
myslim si ze vykon v nejakych 165koní apod. nepoznam...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Nevymyslej PowCom, brus slidery na tom co mas, a az zvladnes seriovych 160 koni (k cemuz bych osobne smekl), spekuluj co dal.
Jen muj nazor.
Bornys>Je fakt,ze novy moto jsou dokonalejsi,jak po motoricke strance,tak i jizdni vlastnosti jsou skvely...jen je tu trosku problem s vahou....Kdejakej vyrobce se snazi o to ,aby motka byla lehci nez komar...ramem pocinaje a plasty konce....a pak to upadne ze stojanku a je to zraly shrabat na lopatu a hodit do popelnice....o narocnosti opravy oproti starym kusum nema cenu diskutovat a jen malokdo si muze dovolit poskozeny dil vyhodit a koupit misto nej novy.....Ja vazim kolem 90 kg a fakt mam v pici ,ze mam o 7 kg lehci motku,nez byl minulej model....,v hospe se 3x dobre najim a rozdil je...v....Takze tohle je + pro stary motky....dle meho nazoru....
Tak tahle odpověď nemá chybu a je asi s největší pravděpodobností pravdivá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Já s tebou třeba nesouhlasim v tom, že nová znamená zákonitě lepší, protože sdílim názor Bornyse, ale i se ho držim, proto mam starou mašinu a novou si koupim až zjisitm, že nejde narazit na nestočenou nebouranou ojetinu (což nemusim poznat).
Prostě u mě je to o prachách, ne že bych neměl, ale jsou jiný priority. Koupit novou mi přijde moc velkej výdaj za tu jistotu toho, že se to neposere. Nejsem uplně levej, tak se nebojim se u mazat, proto si radši dovolim ojetinu s tim, že bude potřebovat servis už i jinej než jen servisní obyčejný prohlídky.
Mimochodem by se to tu dalo rozšířit na to, kdo tu má nejstarší motorku zahraničního původu.
Já mam Suzu GS rv. 93 celokapotu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
U mě je to otázka designu, prostě mám rád klasický design, ať už u naked biků (ty si ho zachovávají skvělý vě většině případů), sportovní motorky se mi líbí klasické z devadesátých let, ale jízdní vlastnosti přemotorovaných bestií s velkou váhou, nic pro mě. Ale design starého GSX-R, ZXR, GPZ, FZR 1000, u Ducati je to samozřejmost, taková 851, je prostě skvělý
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Já mám dost starý kousek Triumph SV 500 r.v. 1925, právě v renovaci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)