Díkes....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL1000S
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL1000S
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL1000S
[img]
Naposledy editováno 10.06.2010 20:11:18
[img] ze ten vykon nesel dolu kvuli opotrebeni, podle toho testu ze kteryho to je byly valce OK a akorat zajety:)
rozdil vykonu tam i zminuji.. vymena ridici jednotky... ty prvni problemovy verze (ta tam byla puvodne) davali vetsi vykon... pak to kvuli problemum menili a ta nova verze co na ni merili podruhe uz na tom s vykonem byla hur..
ale ono vubec srovnat 2 mereni po sobe vzdalene 50tis ujetych km bude celkem problem. jina pneu, teplota, tlak,retez atd atd.... jinak to naredeni benzinem samo vliv mit bude, ta klika asi dostala nejvetsi kour...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
Ďuričko>v-twin> Caues,muzes mi napsat kde jsi ty těsnění objednával?Naivně jsem zkousel v Suzuki a bylo mi řečeno,ze kompletní sada těsnění na vodní pumpu je 6658,-KáČé.Hehe
když kouknu na bikebandit tak všechny těsnění co tam jsou vycházej v přepočtu asi na 800 kč, takže asi mysleli něco jinýho, takovej rozdíl tam bejt nemůže. Pokud jsem teda bral správný díly, ale myslím že jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
Stev>assassin> je to smutný že musel čekat 2 roky na slušnou odpověď
on ma ted smutnejsi problem s jezdenim na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
Stev>assassin> nejede to co, ale to máme všichni
tak nejak, no ty mas zas motorku bez predniho kola:) jen ja sem pojizdnej:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
assassin>tak nejak, no ty mas zas motorku bez predniho kola:) jen ja sem pojizdnej:)
kolo ještě mám Jj, úplně vidím jak se jdeš dneska po práci projet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
Stev>kolo ještě mám Jj, úplně vidím jak se jdeš dneska po práci projet
no pravda, k veceru uz budu od motorky 200km daleko:)
BTW vcera jsem jeste cetl tu doku k tomu valvingu... tu rebound needle taky upravime coz? udelam to na soustruhu, takze varovani o zniceni apod bych se nebal...
skoro bych rekl ze by i slo ten sroub co drzi cartridge a kompresni ventil udelat dutej a do nej trysku se skrcenim bypassu(te diry co se vrta do valve)... stelovatelna pomala komprese ale ono tim ze by se to dalo ladit jen s osou venku je to asi takovy nic moc reseni co?
e: pravopis
Naposledy editováno 11.06.2010 09:58:00
Stev>assassin> je to smutný že musel čekat 2 roky na slušnou odpověď
No...konečně!Já věděl,že se dočkám Sviňucho!
Stev>assassin> nejede to co, ale to máme všichni
jj,to je tak smutný,už se s tim nedokážu vyrovnat
Naposledy editováno 11.06.2010 17:57:07
tak jedna stavbicka asi nej odbornika na TL motory.. tl1000s.com/
prvni fungujici preplnovane TL co jsem zatim videl...
motor je nizkokompresni stavba na zaklade TLR motoru ... preplnovani superchargerem rotrex, vstrikovani serie jednotka, vetsi vstriky, doladeni pomoci PC3 ... prvni mereni z brzdy.. mapa v PC3 zatim "od oka" custom tune teprve probehne...
naky obrazky:
viidejo:
187bhp na zadnim kole a 188kg pripravene k jizde... tohle asi v primce dokaze potrapit i moderni ctyrvalce.
zde puvodni vlakno na TLzone:
www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl1000r-forum/122476-supercharger-does-187bhp-rear-wheel-first-attempt.html
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki TL1000S
Vrtá mě hlavou,proč tam ti ladiči vždycky nasypou kvalty tak rychle za sebou.Předpoládám že to je asi nějáká fáze měření but why i don´t know
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki TL1000S
Ďuričko>Já bych chtěl bejt taky tak šikovnej jako Sam
Vrtá mě hlavou,proč tam ti ladiči vždycky nasypou kvalty tak rychle za sebou.Předpoládám že to je asi nějáká fáze měření but why i don´t know
no ono to ty nizsi kvalty takhle rychle rozbehne na plnej kotel samo... odpor tam dela jen hmota valce a ta proste nestaci na to aby nizky kvalty ubrzdila na pomalej rozbeh, ono je pak problem i to vubec na valec prenest, bejva tam prokluz... ono je videt ze tam rozbiha i po kvaltech i od nuly na sestku... z toho loggu pri tom razeni i vidi jak se to chova po prerazeni.. u tech preplnovanejch se tam muze s plnicim tlakem - v navaznosti na to s AFR dit kde co, nastavujou ruzny BOV apod...
jo sikovnej jako Sam bych chtel bejt taky.. no ale nejlepsi muze byt jen jeden:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |