globalmoto_kveten





Téma: O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?
 
21.6.2008 v 17:13
mám namontovanou novou řetězovku, čili 17 zubů vpředu a 42 vzadu, čili tovární.
Ale zepředu jsme vyndali 16zubý kolečko, rozeta byla taky 42zubová. Čili mám teď vpředu o zub víc, čili to teoreticky bude mít menší odpich. A mě zajímá - bude to poznat? Na rychlost seru, mě víc rajcujou rozjezdy od světel, tak jestli nemám začít zase shánět 16 zubý kolečko. Bo po městě už teď musím jezdit na jedničku, tak to bude ještě horší :\

Naposledy editováno 21.06.2008 17:33:53

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 17:20 | Nahoru | #1
Tak zkus a uvidíš ne? Kor když už to je namontovaný ma mašině.... lol

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 17:22 | Nahoru | #2

RadoTP>Tak zkus a uvidíš ne? Kor když už to je namontovaný ma mašině.... lol



jo, ještě jsem zapomněl dodat, že mašina je momentálně nepojízdná, bo mi s ní v servise flákli :\

tak než svařej a nalakujou kapoty, bych mohl mít sehnaný to 16zubý, žejo...

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 17:25 | Nahoru | #3
Tak to je potom jiná... Každopádně s tvým problémem ti asi neporadím

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 17:31 | Nahoru | #4
Stímhle sem kdysi špekuloval na fichtlu lol místo 13 jen 11 zubu a tam to bylo znát mrtě lol

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 18:04 | Nahoru | #5
Ja to resil obracene, Z 16 jsem dal 15 zubu, a znat je to poradne, nejvyce je to znat na 5 a 6 rychlost. Tam se to projevilo mooooc!! A pokud jsi to udelal obracene, tak ti to ztrati tah, ale u toho dvouvalu si to nedovedu presneji predstavit!

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 18:16 | Nahoru | #6

DABELSKABABICKA>Ja to resil obracene, Z 16 jsem dal 15 zubu, a znat je to poradne, nejvyce je to znat na 5 a 6 rychlost. Tam se to projevilo mooooc!! A pokud jsi to udelal obracene, tak ti to ztrati tah, ale u toho dvouvalu si to nedovedu presneji predstavit!



Hm, takže to BUDE poznat, to nemám radost :\ S mejma devadesáti kilama...

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 18:16 | Nahoru | #7

Everst72>Stímhle sem kdysi špekuloval na fichtlu lol místo 13 jen 11 zubu a tam to bylo znát mrtě lol



taky to možu potrvdit

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 18:17 | Nahoru | #8
no bude to znát tak že rychle seženeš šestnástku

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 18:46 | Nahoru | #9

joone>no bude to znát tak že rychle seženeš šestnástku



Až tak?

OK, asi objednám 16zubý... I když snad ti taloši nejsou tak blbý, že by tam dávali 17zubý, kdyby to nejelo... tak já nevim

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 19:23 | Nahoru | #10
já jsem taky měnil řetězovku (16-42), teď tam mám 16-40 a jede to skoro stejně, jen na stejný otáčky jedu o 5kmh víc.

edit: Mělo by to být sudý počet a lichý počet zubů.

Naposledy editováno 21.06.2008 19:25:14

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 20:17 | Nahoru | #11
Motor bude mít výkon furt stejnej, jen budeš trochu jindy řadit.. vyzkoušet a pak řešit.. já osobně radši spíš do rychla, aspoň se dá cestovat na menší otáčky.. ale zkušenost mám jen se šestkama, nevím co litr...
Podle mě je důležitý jak ti vyjde třeba rychlost ve městě (otáčky a kvalt na 50 km/h atd)

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 20:26 | Nahoru | #12

PremeT>já jsem taky měnil řetězovku (16-42), teď tam mám 16-40 a jede to skoro stejně, jen na stejný otáčky jedu o 5kmh víc.

edit: Mělo by to být sudý počet a lichý počet zubů.

Zají má mě ten sudý a lichý počet.To jako,že nemůže být v předu třeba lichý a vzadu sudý?

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 20:28 | Nahoru | #13
Vespa> No, s tím městem to bude prdel, bo teď jezdim na jedničku 5000RPM nebo dvojku 4000, ale to je fakt minimum... níž bych se bál že tomu motorku ublížim, přece jen je to dvouvál a véčko. No tak holt budu jezdit po městě už jenom na jedničku Ale mě jde spíš o to zrychlení.. no, uvidíme

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 20:47 | Nahoru | #14
FiZzeR> http://www.gearingcommander.com/ tohle ti rekne co to udela

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 21:01 | Nahoru | #15

Azi0>FiZzeR> http://www.gearingcommander.com/ tohle ti rekne co to udela



tyjo to je luxusní odkázek díky, zdá se, že se to změní jen minimálně

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 21:04 | Nahoru | #16

nedojed>PremeT>já jsem taky měnil řetězovku (16-42), teď tam mám 16-40 a jede to skoro stejně, jen na stejný otáčky jedu o 5kmh víc.

edit: Mělo by to být sudý počet a lichý počet zubů.Zají má mě ten sudý a lichý počet.To jako,že nemůže být v předu třeba lichý a vzadu sudý?



Je jedno jak to bude jestli vepředu sudý nebo lichý. Není nikde psáno, že musí být lichý-sudý, sudý-sudý nebo lichý-lichý. Je jen kvůli stejnoměrnému opotřebení (tedy váleček řetězu nezapadá pořád do stejné mezery) lepší dát jedno řetězové kolo s lichým počtem zubů a druhý se sudým počtem zubů. Nechci tady ze sebe dělat chytráka. Zas tolik km najetých nemám a řetězovek jsem taky moc neměnil, abych měl nějaký zkušenosti. Jen jsem se to takhle učil ve škole a nějak mi to zůstalo v paměti (alespoň myslím,že tak nějak by to mohlo být).

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

21.6.2008 v 22:09 | Nahoru | #17
PremeT> jj mas pravdu, presne takhle se to uci ve skole

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

22.6.2008 v 07:52 | Nahoru | #18
staci si spocitat prevodovy pomer, u toho cos napsal je v praxi totalne zanedbatelny rozdil, kdyz pojedes s 16 kilo, se 17 pojedes na ty samy otacky 105, naopak (u endura) jsem mel ze zmeny za vetsi kolecko lepsi pocit- vic vyuzivas kroutici moment motoru

O zub větší řetězový kolečko - rozdíl?

22.6.2008 v 08:34 | Nahoru | #19

PremeT>já jsem taky měnil řetězovku (16-42), teď tam mám 16-40 a jede to skoro stejně, jen na stejný otáčky jedu o 5kmh víc.

edit: Mělo by to být sudý počet a lichý počet zubů.



A navíc musí bejt měsíc v úplňku....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist