Ahoj lidi potřeboval bych jednu radu....dělal sem GO motoru u RS a ted když už je vše v poho jsem testoval...první nastartování proběhlo v pohodě, nechali jsme ji prohřát a pak trošku jezdili jen tak na takový první "ošoupání" válce. Vše OK....ještě podotýkám že se potom měnila hadička vedoucí od olejového čerpadla do karburátoru, protože byla děravá tudíš sme lili olej do paliva než se olej z hadičky dostane zase do karbece...takže v nádrži byl nejprve litr benzínu a olej v příslušném množství (1:50) a při příštím startování 5 litrů benzínu a 1dc oleje...no a moto už na druhém startování chytala hůř...chvíli jí trvá než naskočí ale nakonec naskočí ale ted ten nejzávažnší problém....občas se mi stává...ale to jen občas, že když na místě dojetí hledám neutral a podřadím ze dvojky tak moto chcípne sama od sebe....a další problém, když zastavuju jen s brzdou a spojkou tak moto vždy chcípne...ale chcípne už při spomalování když klesají otáčky ne až po zastavení....při zastavení tedy musím přidávat plyn plus mačkat brzdu a spojku zároveň jinak moto chcípne, prostě nesmí mi zajízd spadnout otáčky jinak umře...nevítě někdo čím by to mohlo být?...slyšel sem že prý možná to chce vyjezdit ten benzín s olejem v nádrži (mimochodem už jsem ho zředil 6 litry čistého benzinu a žádná změna) a potom pořádně vyčistit svíčku a trochu to vyjezdit a snad to přestane. Tak jestli s tím něko nemá zkušenosti nebo se pdělí o nějakou znalost apod. tak sem s tím prosím. Díky