paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tankování shell V-power racing
 
18.5.2008 v 11:19
Zajímalo by mě jestli si to tankujete do svých mašin....???????Já mám Aprilii Tuono 1000 a dávam to tam pořád...Včera jsem se bavil s automechanikem s praxí více jak 35let.Narazili jsme na toto téma a říkal, že motorky můžou i trpět!!!!Toto palivo má jinou výbušnost, jiné teploty a další ...Proto by bylo dobré moto prý na to nastavit ....Co si otom myslíte? Je pravda, že z vlastní zkušenosti vím jak tento benzím v některých vozech vůbec nejede a je to prý vlastnostmi toto paliva !!!!Co si otom myslíte?
Předchozí
1 2
Následující

Tankování shell V-power racing

19.5.2008 v 18:58 | Nahoru | #31

klozik>S tim kompresnim poměrem druh benzínu někde testovali a zjistili že 100 oktanů nemá smyls lít do aut a motorek které mají menší kompresní poměr než 11:1 (s výkonem to naprosto nehlo).


Mám 11,50:1 takže by to mělo být v poho ne?

Tankování shell V-power racing

19.5.2008 v 19:43 | Nahoru | #32
Kdyz valec stlacuje smes, tak uvnitr spalovaci komory stoupa teplota a v palivu dochazi k mikroskopickym vybuchum ktere delaji motor neklidnym... Oktanove cislo udava odolnost proti temto vybuchum. Proto je tento benzin urcen do stroju s vysokym kompresnim pomerem. Treba u supersportu s pomerem 12,5 nebo 13:1 by to asi smysl melo. Ja jednou nalil 100 oktanovej do dvaci (jednobuch) jen tak ze zvedavosti a co muzu rict spolehlive je ze motor tolik netloukl pri nizkych otackach... byl trochu klidnejsi ale to je tak vsechno.

Tankování shell V-power racing

9.6.2008 v 13:24 | Nahoru | #33
Do BMW R1200S (kompresní poměr 12,5:1) mám tankovat 98, ale je možné tam dávat i 95. S tím, že motor má detekci klepání a podle paliva si přestaví předstih a palivovou mapu.

Tak V-Power Racing tankuji poměrně často (krásně voní , ale oproti jiným 98 oktanovým benzínům nejsem schopen postřehnout výkonový rozdíl.

Když ale natankuji 95, tak motoru značně poklesne výkon a často přestane táhnout nad 6000 otáček. S každou 95 se to chová trochu jinak.

Tankování shell V-power racing

9.6.2008 v 23:21 | Nahoru | #34

restore>Víte co je nejsrandovnější?Nejlepší benál jsem natankoval na Ukrajině .Výrazně lépe jel odspodu,lépe startoval za studena a na volnoběh běžel motor klidněji.Odvrácenou stranou byl neuvěřitelný smrad z výfuku.Pro pamětníky z Ostravy-něco jako smrad z Karoliny (koksovna).Smrděl i ten benál samotný,ale jelo to jako hovado. lol Tankovalo se na malé,ale poměrně moderní pumpě v obci Dragovo,nedaleko Chustu.

PS:Benzín stál cca 15kč,čili méně než polovinu ceny V-Power.!!!


heh, jestli ten benzín neřízli třeba benzenem nebo methanolem

Tankování shell V-power racing

9.6.2008 v 23:25 | Nahoru | #35

pylot>Kdyz valec stlacuje smes, tak uvnitr spalovaci komory stoupa teplota a v palivu dochazi k mikroskopickym vybuchum ktere delaji motor neklidnym... Oktanove cislo udava odolnost proti temto vybuchum. Proto je tento benzin urcen do stroju s vysokym kompresnim pomerem. Treba u supersportu s pomerem 12,5 nebo 13:1 by to asi smysl melo. Ja jednou nalil 100 oktanovej do dvaci (jednobuch) jen tak ze zvedavosti a co muzu rict spolehlive je ze motor tolik netloukl pri nizkych otackach... byl trochu klidnejsi ale to je tak vsechno.


pod to se ti podepíšu, to zklidnění na volnoběh a v nízkejch sem taky zaznamenal

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 07:32 | Nahoru | #36
info přímo ze zákulisí Shellu- ať je to 98, ultra, mega, power racing, oktanový číslo pro naší republiku je furt stejný, jediná výhoda je lepší čištění motoru, toť vše věřte nevěřte, to už je na Vás, ale je to tak

www.dvouval.com
www.racing.dvouval.com

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 08:38 | Nahoru | #37
Nikotýn> Tomu se mi nechce věřit, protože mě motorka skutečně znatelně lépe jede na Shell V-Power Racing (stejně tak jako na všechny ostatní 98, 99, 100 oktanové benzíny) oproti všem 95 oktanovým benzínům.

Zrovna včera jsem dojížděl nádrž s 95 (ona se 98 nedá všude natankovat) a myslel jsem, že mám ten motor rozbitý ... ale Carrera 100 od ÖMW to spravila

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 14:23 | Nahoru | #38
Tento problém před lety řešil i jeden motoplátek (myslim že to byl motoráj, zkusím doma dohledat).. tenkrát vzali na test 3 motocykly (4vál 600ccm, 1000 ccm a pak myslím nějaký 2vál.. ?) a odbrzdili je při použití různého paliva (N95, Shell 95, shell 98).. z grafu výkonu a točivého momentu vyplynulo, že 98 a víc má smysl opravdu pouze do motorů s vyšší kompresí než 11:1 (myslím).. u jednoho motoru dokonce N98 výkon i krouťák snížil. Možná pro nové BMW (které si upraví dle okt.čísla předstih) to možná smysl má.., jinak si myslím, pokud někdo pozná znatelný rozdíl, proč to tam nenalít, ale jestli má motorka o 2koně víc a pápne o 2 deci míň, dle mého názoru není schopen posoudit v běžném provozu na 1 nádrži nikdo.. to je nesmysl..

a ke kvalitě beneli z ukrajiny: je lepší! z vlastní zkušenosti (ovšem s plechovkou).. nejvíc znát to bylo na spotřebě cca 0,5l u motoru 1,3. A obecně si myslím že jakkýkoliv benzín je lepší než ten náš, kde je 80 procent beneli, pak líh a sra*ky a sr*čky a pak ještě sr.č.y). Pokud vyjedu s autem za hranice na západ nebo na východ, je to uplně jedno, benzín mají lepší snad všude.. :( bohužel..

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 14:28 | Nahoru | #39
PS: u nás je to o štěstí jakou pumpu zrovna člověk potká, ideál je mít 1 vyzkoušenou a brát tam klasiku 95 (nebo 98 dle doporučení výrobce) a nic neřešit.. nebo vzít každou pátou plnou ten zázrak od shellu aby nebyly písty špinavý, no.. ty moje maj zatím naběháno 11tis, km a myslim že ještě v pohodě naběhaj desetkrát tolik i bez shellu, omw a jim podobných zázraků.. za ty prachy at si to nechaj

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 14:37 | Nahoru | #40

J!Rka>Nikotýn> Tomu se mi nechce věřit, protože mě motorka skutečně znatelně lépe jede na Shell V-Power Racing (stejně tak jako na všechny ostatní 98, 99, 100 oktanové benzíny) oproti všem 95 oktanovým benzínům.

Zrovna včera jsem dojížděl nádrž s 95 (ona se 98 nedá všude natankovat) a myslel jsem, že mám ten motor rozbitý ... ale Carrera 100 od ÖMW to spravila



nikotyn pise ze maj stejne oktanove cislo ty racingy... 98 atd..

je dost mozne ze 95 obyc a ty s vyssimi oktanovymi cisly atuz od kohokoliv rozdilne OC mit muzou, bawo jako mas ty ma dost mozna taky senzor klepani jako maji auta a meni si predstih podle toho jakej je tam aktualne benzin (aspon myslim ze GSo ho ma kvuli moznosti jezdit i na "nekvalitni" benziny pri expedicich) dost mozna ho pouzivaj u boxera i jinde... pokud mas senzor klepani je mozne ze motor(ridici jednotka) opravdu nejakym zpusobem reaguje na "kvalitu" benzinu a je to znat... u vetsiny motorek ale tahle vec neni a tam to podle me znat byt nemuze... aspon ja to ve sve moto nepoznam...

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 15:26 | Nahoru | #41
assassin> tak příští nádrž natankuju V-Power 95 a uvidím jak se k tomu postaví senzor klepání (mám ho tam uričtě, protože je to napsané v manuálu).

Bylo by fajn, kdyby to na něj jezdilo stejně dobře ... ten rozdíl v ceně 95-98 je otravný.

Jo, a podle manuálu má R1200S 112 Nm@6800 na 98 oktanů a 102 Nm@4800 s 95 ... takže bych rozdíl měl poznat

Edit: výkonové parametry upřesněny podle manuálu

Naposledy editováno 11.06.2008 08:27:06

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 15:35 | Nahoru | #42
jirka: no vlastne sem nepochopil u kterych shell benzinu ma byt OC stejne, jestli v cele rade jejich produktu... nebo jenom obyc 98 vs racing (neznam jejich produkty takze nevim kolik a jake benziny nabizeji) zkus mu napsat, kontakt najdes na dvouval.com /.cz myslim ze sem nikotyn tolik nechodi...

ale jinak je timto zda se potvrzena moje domenka ze senzor klepani davaj bawa na vsechny Rka, a dost mozna i na ctyrvalce...

tam jsem ochotnej verit ze to muze byt znat:)

podle toho senzoru se meni predstih a abych pravdu rekl necekal jsem takovej rozdil pri jinem nastaveni jak pises...

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 16:28 | Nahoru | #43
assassin> Nikotina se zkusím někde doptat.

A ten výkonový propad je způsobený úplným vydechnutím motoru nad 6000 otáček.

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 16:41 | Nahoru | #44
jednou jsem na GSRu musel tankovat u noname benzínky N95 a motor byl z toho nějakej divnej...pak jsem to naředil u Benziny Blue Octanem 99 a hned to bylo lepší, klidnější v nízkejch a líp si předl...něco na tom bude... jinak tankuju Shell V-Power 95 oktanů

Tankování shell V-power racing

10.6.2008 v 21:49 | Nahoru | #45
Já normálně mojeho Sradíka rozmazluju V-Powrem, žádnej extra důvod k tomu nemám, fakt jenom pro muj dobrej pocit. Na poslední vyjíždce jsem musel tankovat u Benziny v Žatci. Cesta ze Žatce domů nic moc. Motor několikrát divně škubal a tak nějak i chcípal. V Mostě jsem mu dal u Shellky zase V-Powra a škubání je pryč, zase to jede jak má. Tak nevím jestli jsem to s tím rozmazlováním nepřehnal.

Tankování shell V-power racing

14.6.2008 v 11:17 | Nahoru | #46
No já na Falcu zezačátku jezdil jen na 95 V-power pak sem nalil obyč 95 a motor pocitově otupěl, nejel tak zostra jako s V-powerem, tak teď jezdím jen na něj. Po natankování 100oktanového V-power racing se reakce na plyn zostřily a např od 3tis ot na 3 se přední kolo při prudším vrknutí plynem zvedalo což se mi u obyč 95 ani v-poweru s 95oktany běžně nedělo.

Když někdo jezdí turistiku je otázka jestli se to vůbec vyplatí např při stovky kilometrů trvající jízdě pa dálnici plus mínus stejnou rychlostí kde sice spotřeba klesne o půl litru ale benzín stojí o tři kačky víc lít tam racing, cerreru apod.

Stejně to chce zkusit a potom se podle toho zařídit. Třeba já sem v předchozí plechovce (Golf III 1.8i GT) prubnul 98 a zlepšil se běh motoru, výkon od spoda i spotřeba, ale na současném (Golf III GTI 2.0 16v) sem vůbec nic nepoznal proto do něj liju jen natural 95, ale do motky V-powery.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist