Tak V-Power Racing tankuji poměrně často (krásně voní , ale oproti jiným 98 oktanovým benzínům nejsem schopen postřehnout výkonový rozdíl.
Když ale natankuji 95, tak motoru značně poklesne výkon a často přestane táhnout nad 6000 otáček. S každou 95 se to chová trochu jinak.
restore>Víte co je nejsrandovnější?Nejlepší benál jsem natankoval na Ukrajině .Výrazně lépe jel odspodu,lépe startoval za studena a na volnoběh běžel motor klidněji.Odvrácenou stranou byl neuvěřitelný smrad z výfuku.Pro pamětníky z Ostravy-něco jako smrad z Karoliny (koksovna).Smrděl i ten benál samotný,ale jelo to jako hovado. lol Tankovalo se na malé,ale poměrně moderní pumpě v obci Dragovo,nedaleko Chustu.
PS:Benzín stál cca 15kč,čili méně než polovinu ceny V-Power.!!!
heh, jestli ten benzín neřízli třeba benzenem nebo methanolem
pylot>Kdyz valec stlacuje smes, tak uvnitr spalovaci komory stoupa teplota a v palivu dochazi k mikroskopickym vybuchum ktere delaji motor neklidnym... Oktanove cislo udava odolnost proti temto vybuchum. Proto je tento benzin urcen do stroju s vysokym kompresnim pomerem. Treba u supersportu s pomerem 12,5 nebo 13:1 by to asi smysl melo. Ja jednou nalil 100 oktanovej do dvaci (jednobuch) jen tak ze zvedavosti a co muzu rict spolehlive je ze motor tolik netloukl pri nizkych otackach... byl trochu klidnejsi ale to je tak vsechno.
pod to se ti podepíšu, to zklidnění na volnoběh a v nízkejch sem taky zaznamenal
www.dvouval.com
www.racing.dvouval.com
Zrovna včera jsem dojížděl nádrž s 95 (ona se 98 nedá všude natankovat) a myslel jsem, že mám ten motor rozbitý ... ale Carrera 100 od ÖMW to spravila
a ke kvalitě beneli z ukrajiny: je lepší! z vlastní zkušenosti (ovšem s plechovkou).. nejvíc znát to bylo na spotřebě cca 0,5l u motoru 1,3. A obecně si myslím že jakkýkoliv benzín je lepší než ten náš, kde je 80 procent beneli, pak líh a sra*ky a sr*čky a pak ještě sr.č.y). Pokud vyjedu s autem za hranice na západ nebo na východ, je to uplně jedno, benzín mají lepší snad všude.. :( bohužel..
J!Rka>Nikotýn> Tomu se mi nechce věřit, protože mě motorka skutečně znatelně lépe jede na Shell V-Power Racing (stejně tak jako na všechny ostatní 98, 99, 100 oktanové benzíny) oproti všem 95 oktanovým benzínům.
Zrovna včera jsem dojížděl nádrž s 95 (ona se 98 nedá všude natankovat) a myslel jsem, že mám ten motor rozbitý ... ale Carrera 100 od ÖMW to spravila
nikotyn pise ze maj stejne oktanove cislo ty racingy... 98 atd..
je dost mozne ze 95 obyc a ty s vyssimi oktanovymi cisly atuz od kohokoliv rozdilne OC mit muzou, bawo jako mas ty ma dost mozna taky senzor klepani jako maji auta a meni si predstih podle toho jakej je tam aktualne benzin (aspon myslim ze GSo ho ma kvuli moznosti jezdit i na "nekvalitni" benziny pri expedicich) dost mozna ho pouzivaj u boxera i jinde... pokud mas senzor klepani je mozne ze motor(ridici jednotka) opravdu nejakym zpusobem reaguje na "kvalitu" benzinu a je to znat... u vetsiny motorek ale tahle vec neni a tam to podle me znat byt nemuze... aspon ja to ve sve moto nepoznam...
Bylo by fajn, kdyby to na něj jezdilo stejně dobře ... ten rozdíl v ceně 95-98 je otravný.
Jo, a podle manuálu má R1200S 112 Nm@6800 na 98 oktanů a 102 Nm@4800 s 95 ... takže bych rozdíl měl poznat
Edit: výkonové parametry upřesněny podle manuálu
Naposledy editováno 11.06.2008 08:27:06
ale jinak je timto zda se potvrzena moje domenka ze senzor klepani davaj bawa na vsechny Rka, a dost mozna i na ctyrvalce...
tam jsem ochotnej verit ze to muze byt znat:)
podle toho senzoru se meni predstih a abych pravdu rekl necekal jsem takovej rozdil pri jinem nastaveni jak pises...
Když někdo jezdí turistiku je otázka jestli se to vůbec vyplatí např při stovky kilometrů trvající jízdě pa dálnici plus mínus stejnou rychlostí kde sice spotřeba klesne o půl litru ale benzín stojí o tři kačky víc lít tam racing, cerreru apod.
Stejně to chce zkusit a potom se podle toho zařídit. Třeba já sem v předchozí plechovce (Golf III 1.8i GT) prubnul 98 a zlepšil se běh motoru, výkon od spoda i spotřeba, ale na současném (Golf III GTI 2.0 16v) sem vůbec nic nepoznal proto do něj liju jen natural 95, ale do motky V-powery.