Iverosa.>Nóóó pokud všechno výjde, tak jak je to zatím naplánované, tak asi budu muset. Na špičkách se s tím blbě manipuluje
5 cm je málo, abys dosáhla celou nohou.. mám snížené sedlo o 4cm a teď už je mi jedno, které tam dám, jestli snížené nebo původní, na špičky dosáhnu tak jako tak a víc nepotřebuju.
Petula>Iverosa.>Nóóó pokud všechno výjde, tak jak je to zatím naplánované, tak asi budu muset. Na špičkách se s tím blbě manipuluje
5 cm je málo, abys dosáhla celou nohou.. mám snížené sedlo o 4cm a teď už je mi jedno, které tam dám, jestli snížené nebo původní, na špičky dosáhnu tak jako tak a víc nepotřebuju.
no můžeš snížit sedlo a ještě podvozek, jde obojí
Bergr>Petula>Iverosa.>Nóóó pokud všechno výjde, tak jak je to zatím naplánované, tak asi budu muset. Na špičkách se s tím blbě manipuluje
5 cm je málo, abys dosáhla celou nohou.. mám snížené sedlo o 4cm a teď už je mi jedno, které tam dám, jestli snížené nebo původní, na špičky dosáhnu tak jako tak a víc nepotřebuju.
no můžeš snížit sedlo a ještě podvozek, jde obojí
presne, neco v sedle, neco v podvozku, pak podpatky ... hmm takovy slusnejsi jehly lol ... mno, to jsem odbocil
Petula>Bergr> no to je otázka spíš odvahy.. nikdo ti nezaručí kvalitní náhradní díl za ty původní kosti a pokud máš dost odvahy tam dát něco, co není odzkoušené, pak není problém, já tu odvahu nemám..
já tu odvahu mám, ale ony existují i origo kity na to snížení, v MTT je mají
Iverosa.>Bergr> Já jsem chtěla na GSku taky nechat snížit sedlo, pak mi dali zadní tlumič z 5 na 2 a stačilo to, dostanu pěkně A jsem ráda, že to sedlo zůstalo tak jak bylo.
no jo, ale to máš teď na měkko a jízdní vlastnosti se mění, ono když ho povolíš, motorka klesne, ale změníš tím nastavení pružení, podvozek se snižuje jinak
Iverosa.>Bergr> Já a řezat zatáčky? lol Tak to strach nemám, to klidně můžu dát i na 1
lol lol lol lol no to by jsi mohla, ale ono je to spíš o tom, jak to vyrovnává nerovnosti a podobně, jak se to chová v zatáčce, jestli to neodskakuje, nezače se houpat a tak podobně.
Pokecáme v sobotu
Jinak je to presne jak pise Sharis, musi se u toho vic premyslet, kde clovek muze najet, kde muze zastavit a jak, na kterou stranu si moto priklonit atd., padum na miste se asi nevyhne nikdo, ale zvladat se to da.
Ted jsem testovala na okruhu v Mostu R6, ktera je jeste o 3 cm vyssi, nez ta moje a to uz bylo fakt hodne, na okruh super, tam vetsinou neni treba takova manipulace a byl vzdy nekdo po ruce, kdo eventuelne pridrzel ci pomohl sundat stojan ( timto vsem dekuji ) , ale do bezneho provozu na bezne pouziti bych si to hodne rozmyslela, kvuli te manipulaci.
Naposledy editováno 12.06.2008 08:10:56
Pardon damy, ale kdyz si vas predstavim pospolu na motorkach, jak hledate obrubnik u ktereho zastavite abyste bezpecne slezly, tak mi naskakuje usmev.
Nic ve zlem. Ad tema: snizit se da vse, jak uy tu padlo, tak prepakovani zadniho tlumice se prodava a predek se da popustit ve vidlich, aby z toho nebyl chopper Hlavne je to vratna operace, narozdil od presiteho sedla.