řeším teď velké dilema. S kámošem jsme se vzhledem k aktuální, špatné situaci na našich silnicích rozhodli, že začneme jezdit jen na okruh. Ono přeci jenom je to podstatně bezpečnější a hlavně nepříjdete o papíry, že? Na druhou stranu to je zase podstatně finančně náročnější. 1 den na okruhu vás dle našich propočtů výjde cca kolem 5-6tis (7x start). Ale abych se vrátil k tomu proč tu píšu. Já mám sériovou R1 (2004), známej sériovýho Fároše (2004).
Napadli nás tedy 3 možnosti:
1) Prodat sériovky a pořídit za cca 100-120tis stejné moto, ale okruhovky bez TP.
2) Prodat origo kapoty a koupit lamináty, carbon. krytky a nějaké doplňky, tím si snížit cenu motorky.
3) Jezdit hobby se sériovkama, což se nám samozřejmě moc nechce.
Jako variantu by jste volili vy? Taky mám pár dotazů na zkušené jezdce:
1) Jak dlouho mi vydrží motor sériovky, když ho budu vytáčet na okruhu? Jak často je potřeba měnit olej?
2) Jaké gumy zvolit na hobby racing? Jako ideální volba vzhledem k poměru cena/výkon mi příjdou DUNLOP D208 RR. Kolik se na takových gumách dá najet? Dá se jezdit na jetejch gumách od závodníků, kteří je mění po 1 závodu?
3) Co je potřeba nakoupit? Myslím nejnutnější vybavení.
4) Kde levně nakoupit racingové díly na moto?
5) Kde se dá rozumně pronajmout okruh? Kam jezdit trénovat? Myslím v rámci firem pořádajícíh ježdění na okruhu. Využíváte volné jizdy třeba v Brně?
Díky moc za veškeré info
Honziss
Naposledy editováno 07.06.2008 14:58:59
... pokud jde o Brno, volný jízdy stojej myslím 400,- a pokud by ses rozhodl (ale asi nee) pronajmout si brněnskej okruh tak dle vyjádření managerky to stojí 350-500 tis. na den dle "typu akce"
1. Motor by mel preckat bez uhony dlouho, pokud mu budes venovat dostatecnou peci. Olej po cca 1000km syntetiku, kontrolovat ventilove vule a rozvody se vyplati co nejcasteji.
2. Jezdim na slickach Bridgestone YCX nebo kdyz je hodne teplo, tak YCY. Mam slusny zdroj velmi mirne jetych, tak proto. Je to spickova pneu, ale kluci vetsinou jezdi Supercorsy SC2, nebo Metz K2, v uvahu pripadaji i Race Attacky nebo 209GP. Ja mam na tech slickach najezd cca 130 kol v Brne.
3. Dve sady laminatu, plexi, slusna brzdova pumpa, pancerky, racing desky, prepakovani, pena do nadrze, padaky, 520 retezovka (idealne Al kola), lehci vyfuk (idealne i svody),KN-ko dobry tlumic rizeni....to je tak standart, a mas vystarano....
4. tezko rict...asi se vyplati hledat.
5. Spousta kluku vyuziva volne v Brne i Moste, pak CEC,ted nove urcite ERES a agentury (hoodne prilezitosti, ale drazsi)
3) Jezdit hobby se sériovkama, což se nám samozřejmě moc nechce.
?? je malo lidi co to tady jezdi poloprofi ( aspon muj nazor ) takze jsme vsichni hobici...sorry kluci lol
-----------------------------------------------------------------
Jako variantu by jste volili vy? Taky mám pár dotazů na zkušené jezdce:
( NEJSEM ZKUSENY )
1. Vydrz dlouho... 10-20 tis km, ale zalezi...co za motor, olej 500km-3000km to je na kazdem.... ( rekl bych ze nejcasteji lidi meni do tech 1000km )
2. to ti nikdo nerekne = kazdy ma jine zkusenosti...
3. vozik na moto...
4. nikde vse je drahe jak prase
5. Rozumne nikde... trenovat vsude mozne agentur je hodne... staci mrknout
Poradim jednu vec, vykaslete se na vsechny kraviny ( doplnky, zbytecne upravy ) a poridte ( pokud uz nemate ) poradnou kombi prilbu atd...ale kdyz rikam poradnou tak vse top pokud mozno.
Jde v prve rade o zdravi a porom o zabavu a nakonec tuneni motorek atd... A PROC...protoze se na okruhu pada.
Tot muj nazor na tuto velmi prijemnou zabavu na 2 kolech
I s normalnim se to bezproblemu da a staci 4 kurty ( mozna i dva ). Ale primo na motorky je samozreme "pohodlnejsi".
Dodavku ne... to newvyuzijes a asi nezaplatis...my v ni i spime jak se jede na dyl... proste tak jak kazdy .
Naposledy editováno 08.06.2008 14:00:27
Krajinkář>Dawe02>Tak vyplati se vse... jo ty pancere jo. Jinak na seriovych gumach co se davaji na sporty se da dat bez problemu loket takze tak... da se jezdit na vsem, jen to umet.
Jde to, ale jedna chybka a sbiraji te z kacera Myslim ze treba ty Qualifiery bez RR nebo Sport Attacky te nepodrzi, jezdil jsem na tom letos v Brne na Hayabuse a B-Kingovi a zvlast ty Contiky jsou peknej shit