kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
NP píše: Jasne, mali smoulove dostanou tlacitkem impulz do prdelky ze maji dat jinou pruzinu a tlumic nastavit na jine chovani, podle poctu impulzu vi kterou sadu dat a to vsechno musi zvladnout za jizdy a nesmi se zdruzovat do odboru a brat si nahradni volno
NP píše: To by jsi fakt mel chut to prehazovat podle zatizeni? jesteze mam na tohle tlacitko na riditkach
No právě neměl.Doteď jsem si myslel,že ty na to máš tlačítko a já takový kolečko přímo na tlumiči,ale oni to prej dělaj už z fabriky nějak blbě,tak si každej musí dokoupit pružinu přesně na svojí váhu a tim kolečkem vůbec netočit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A co zjistí? Že považuješ za zbytečný řešit u novýho drahýho tlumiče pružinu na váhu?
Nebo že nepoznáš rozdíl mezi tím, když se houpeš na žvýkačce s dotaženým předpětím mezi pružinou s tuhostí na svoji váhu?
Já už se v tom totiž taky asi ztratil
Jo,protože i když je drahej,tak to neni furt závodní náčiní nastavený přesně na jezdce.Nebo když pak pojedeš nabáglovanej na dovču,tak zase vyměníš pružinu,nebo se budeš houpat na žvejkačce?
Kdybych chtěl na MTB fulla pružinovej,tak si to rovnou objednam se silnějším pérem.Tady se ale asi ztrácíme v manuálu,kde výrobce uvádí nastavení tlumiče od jaký hmotnosti funguje.Spíš s tim bude mít větší problém někdo o 20kg lehčí,než chlap co 2x otočí kolečkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ubohé - já vím Ale už nevím, co ti na to napsat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
On ten vzduch v té nafukovačce asi bude plnit funkci jak pružiny, tak i tlumiče. Kdežto u centrálu je pružina a tlumič zvlášť. Ale na tohle se už fakt po teoretické stránce necítím
Naposledy editováno 16.04.2024 14:07:09
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.04.2024 14:09:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ale dobrý téma. Nejlepší je, jak odborníci mlčky sledují, jak se snaží domluvit laikové
Klidně pokračuj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: BlackSabbath> Už mám odpípnutý
A jses na moto?
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> smeruj hrachomet do Brna,bilejm je to jasny,jen Fanda je pozer
Necpi nám furt Blacksabbatha do Brna. On je lonťák z jižní Moravy. Horší už je jenom lonťák z Lučan..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Uz se tesim
DrDNA01 píše: Koudy je ajtak. Mel by myu stacit dukaz sporem: Mejme definovane dva extremy spektra pilotu Z1 a Z2 (Zajda a Zmulin). Pro kazdou pruzinu z mnoziny stock plati, ze ji Zajda nezmackne a Zmulin naopak slisuje. Oba tedy pojedou na hardtailu. Tvrdost pruziny tedy neovlivni komfort jizdy na motocyklu. Staci Koudy?..
Ale ocividne jim to nevadi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: A jses na moto?
Nebyl jsem. Mám nějaký zařizovačky a na moto se to nehodí.
Na víkend ale snad asi jedu na moto do Bruntáli. Teda skoro tam. Má být kosa a chcat, takže ideální počasí.
Naposledy editováno 16.04.2024 17:07:17