zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Mám základní vysoký Oneal RSX, a pak nižsí XRD, ty mám spíš na silnici, a do obojích teče, když jsou v té vodě dýl. Když vím, že to bude spíš o vodě, tak dobře naimpregnovaný kanady udrží víc, ale ochrana kotníku i špičky v těch Oneal je jistě lepší. V enduroškole je Kuklík vyhodnotil jako papuče, co se na enduro nehodí, a že jedině přeskáče s kloubem... Já mám navíc ten problém, že mám vysokej nárt a poměrně tlustý lýtko (že by sval?) takže je hodně bot, který prostě neobuju ani násilím...
Naposledy editováno 18.02.2024 14:36:27
Palomoto píše: Bez Goráče už bych jetý nechtěl. Než jsem k tomu dospěl, tak jsme utratil desetitisíce za boty, to abych ušetřil a nebral drahý
Až teď jsem si všiml, že Dakar mají goretex membránu a Fastback ne.
Nevím, jak rychle ten Fastback promokne, ale nenapadá mě, jak se ta bota dá vysušit bez fénu. Kanadu vytřeš hadrem a strčíš do ní toaleťák ať přes noc nasaje vlhkost z kůže. Ale tohle má očividně polstrování ze savého materiálu.
A druhá opačná obava je, zda ten goretex dejchá, aby se v tom nepařila noha. Kožená kanada dejchá, noha se mi v ní nepaří ani ve 30C. Membrány v rukavicích a bundách mají obvykle vlastnosti igelitu.
karelsychra píše: ...Mám základní vysoký Oneal RSX, a pak nižsí XRD, ty mám spíš na silnici, a do obojích teče, když jsou v té vodě dýl. Když vím, že to bude spíš o vodě, tak dobře naimpregnovaný kanady udrží víc, ale ochrana kotníku i špičky v těch Oneal je jistě lepší. ...
ADV boty bez kloubu mi nedávají smysl. Nevidím tam ochranu výrazně lepší než u pořádných kanad, které budou vždy o řád lepší na chození, pohodlí a celkovou praktičnost.
Montaz je v pohode, hodinka prace. Na vyndani pruziny to chce pomocnika, aby pomohl pri vyndavani pojistnyho krouzku. Zadni tlumic jsou 3 srouby, neni potreba sundavat plasry ani sedlo.
Kdyby nekdo chtel, mam stazenej z manualu seznam vsech utahovacich momentu, ale jsou to jen kopie z kopie.
A k těm botám: já už mám veškerý kanady rozšlápnutý jak papuče, a používám verze bez kovové špičky, takže ty oneal jsou určitě pevnější na ránu klackem přes nárt - to už jsem nechtěně párkrát testoval, a jelikož jsou zboku taky tužší než ty kanady, tak jistě budou fungovat i proti přetočení kotníku, který jsem v kanadách absolvoval kdysi v mládí. Samozřejmě neříkám, že není nic lepšího, jenom popisuju vlastní zkušenost.
Na výšlapy v zimě si v poslední době beru raděj pracovní boty (nechci dělat reklamu značce bennon), mají lepší podrážky než kanady...
Naposledy editováno 19.02.2024 00:43:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Sally06 píše: Pedl> Jezdil jsem DR 350, XR 400, DR-Z 400 S a následně DR-Z 400 E a proto mám přímé porovnání. DRko u mě prostě vyhrává, ale alternativa za něj už nikdy existovat nebude
takyjsem měl xr,drz + Nějaký ostrý. A pokud bych chtěl dr tak si koupím 2starý a udělám si z toho jednu pěknou..
Ale vím, že nová je nová. Místo tý kawy 230 jsi měl vzít 300 CRF, Není to špatná motorka, a ta lehoučká spojčička ..
jinak konkurence v téhle třídě je malá, to je jasný.. Taky nechápu proč se do toho v eu nepustí víc výrobců. Aspoň ta kawa s KLX 300.
Naposledy editováno 19.02.2024 20:49:54
Sally06 píše: Pedl> Jezdil jsem DR 350, XR 400, DR-Z 400 S a následně DR-Z 400 E a proto mám přímé porovnání. DRko u mě prostě vyhrává, ale alternativa za něj už nikdy existovat nebude
Beta alp se ti nelíbila?
Wenca24> Nene nelíbila. Jako měl jsem to jen půjčené, ale opravdu to nebylo ono. Dali tam jiný karbec a to stálo za pendrek. Mělo to takový tvrdý chod. A o podvozku oproti DR se ani bavit nechci. I když šlo především o motor, tak ani ten prostě nebyl, tak jak na DRku zkrátka!
Naposledy editováno 23.02.2024 16:56:20
Než začnu inzerovat, tak napíšu sem..
Kdyby měl někdo zájem o mou CRF250L (foto a popis v profilu)
Jsou tam vypsány asi všechny úpravy, které na moto jsou.
Zde ještě výcuc, ale je tam toho možná už víc, kdo si to má všechno pamatovat...
Kryt pod motor, kryty rámu a neopreny na vidlicích Acerbis
Blástry noname s hliníkovou výztuhou ale funkční
Kratší převod 13/42 (OEM je 14/40)
Úprava airboxu (teď je otvor 50mm)
EJK programovatelná jednotka
Výfuk od hlavy dozadu Scorpion
Tlumiče předek i zadek YSS
Výztuha chladiče
Zalamovací páky zadní brzdy i řadička
Vybrakován pair
Vyměněná baterie za lifepo4
Tubliss v předním i zadním kole
Hliníková řídítka Protaper
Jiné, minimalistické zadní světlo s držákem SPZ
Čínské blinkry, které nebolí, když je urazím (kus za 50,-)
Nájezd je kolem 12000, mám ji cca od 8mi a dostávala vše, co potřebovala a taky o dost dřív, než by byla potřeba.
Každý rok dostala novou brzdovku, co 1000km nový olej.
Mam k ní ještě cca 3 olejové filtry plus všechny originální díly, které se z motorky sundaly. Dál mám i pneu, se kterými by prošla technickou. Aktuálně na moto Michelin tracker 90/90 vepředu, nějaká Mitaska 140/80 vzadu (teď z hlavy už nevím co je to přesně zač), mám tam ještě zadní Michelin tracker 120/90, ale tam je vzorek cca 60%
Ještě mi tam leží sada nových polepů na celou motorku.
Kdyby chtěl někdo aktuální foto, pošlu pak na WhatsApp, messenger nebo si počkejte na inzerát
Cenu bych si představoval sakum prásk, tak jak je 90 tis...
Naposledy editováno 03.03.2024 19:20:57
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Chci ji zkusit jako letní v rozměru 110/80 18 na CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Samozřejmě od ní nemůžeš čekat v terénu vlastnosti drapáku. Zejména boční vedení chybí.
Pokud jezdíš hlavně rozbitý asfalt a šotolinu, je to dobrá volba. Pokud i bahno a cesty s hlubokými kolejemi, hledej něco jiného.
Na zadek doporucuji MT21. Ta uz podrzi, a neni problem ani na mokrem asfaltu. Pokud Ti nevadi rozmer mimo TP (coz asi ne, kdyz uvazujes o TKC80), tak bych k ni vzal MT21 i na predek (90/90). Ja tam vozim Trackera, ale ten na mokrem asfaltu nic moc, za sucha bez problemu. V teto kombinaci jsem odjel po ose treba Rumunsko (3t Km), ktere mi cele prochcalo).Kolem komina bych to vubec neresil.
Ted na cca 10ti denni dovcu,kde bude bohuzel vetsina asfaltu (pripadne lehkych sotolinek), nasadim TW301/TW302, a po navratu hned prezuju (na predek zkusim misto Trackera dat MT16). Kdyby se ta MT21 delala i v rozmeru 80/100, asi bych to vozil celorocne, byt urcite v offfu nepodrzi jako ta MT16 ci Tracker.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Originaly byly prekvapive fajn na silnici ci suchou polnacku. Stacilo ale trosku listi nebo mokre travy, a bylo vymalovano.
Naposledy editováno 22.03.2024 08:43:36
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na asfalt doporučuji TKC80. Sjel jsem jich několik, hlavně na předním kole, kde ve velikosti 19" (nebo dokonce 18") se lepší cestovní terénu schopná guma hledá těžko.
Pokud hledáš něco mezi drapákem (Tracker, MT16, C-02) a cestovní gumou, pak spíš než MT21 doporučuji na zadek D606. V terénu funguje téměř tak dobře jako Tracker, ale přitom se v zatáčkách na asfaltu chová civilizovaně. A překvapivě dlouho vydrží. Nová má 14mm vzorku, po asi 4500km mám 11mm vzorku. Tedy ještě jednou tolik najede, než bude v terénu nepoužitelná. Samozřejmě má i negativa. V určitých rychlostech hučí a na studeném mokrém asfaltu nemá takovou rezervu přilnavosti jako TKC80.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co Heidenau K60, nezkousel jsi ? Podle fotky (ta ale muze klamat) mi vadi ten "hranaty" tvar, ale treba to bude v pohode. Dikec
Heidenau K60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
RomanHA píše: Deadman> Tak to jsi mne s temi TW nasadil brouka do hlavy. Hledam neco prevazne na asfalt, cca 20 dni, pak tam prijdou opet spunty. A chci to dle TP, cili 80/100 a 120/80.
Co Heidenau K60, nezkousel jsi ? Podle fotky (ta ale muze klamat) mi vadi ten "hranaty" tvar, ale treba to bude v pohode. Dikec
Heidenau K60
K60 znám, jezdil jsem jí na CB, na Jawě a dnes ji mám ještě na Dněpru. Je to silniční guma, terén jen nouzově - asi jako E-07. Je to po všech stránkách průměrná guma. Na mokrém asfaltu drží jen průměrně - lépe než cokoliv od Mitasu, ale hůře než TKC. Životnost také průměrná. Nenapadá mě důvod, proč ji doporučit. TKC80 je ve všem lepší.
Pokud jde o dobře vypadající gumy, které také nedoporučuji, tak Mitas/Sava MC23. Sava MC23 byla skvělá cestovní enduro guma, která ve všem překonávala TKC80. V terénu, skvěle držela na mokrém asfaltu a měla slušnou životnost. Nemohl jsem si ji vynachválit. Ale jen dokud jí vyráběla Sava ve Slovinsku ze své směsi. Pak Savu koupil Mitas/Trelleborg a přesunul výrobu do ČR, kde to vyráběl Mitas nejprve jako Sava made in CZ, později přímo pod značkou Mitas. V obou případech to ale vyráběl ze své směsi alá E-09 a stálo to za hovno. Přilnavost na mokrém asfaltu zoufalá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V podstate mam na vyber mezi TW, K60, a nebo na predek nasadit mimo rozmer v TP taky tu MT21, kterou vozim vzadu, odjed na ni dovcu, a pak ji schovat na dalsi rok a nasadit MT16.
Deadman píše: Na asfalt doporučuji TKC80. Sjel jsem jich několik, hlavně na předním kole, kde ve velikosti 19" (nebo dokonce 18") se lepší cestovní terénu schopná guma hledá těžko.
Je to tak. Jezdil jsem je předtím docela dlouho na Tenerce (tedy 21" kolo), kde se to fakt chová jako silniční guma. V rozměru 19" na Enfieldu mě ale dost překvapilo, že to prvních 200km nebylo úplně lehce ovladatelný (do náklonu se to muselo trochu přemlouvat) - pak si to naštestí sedlo. Na druhou stranu - na to moje prcání po polňačkách by mě stačily klidně Tourance nebo něco podobnýho, ale takhle to aspoň vypadá líp :)
RomanHA píše: Deadman> OK. Jedinej duvod je rozmer. Pravdepodobne pojedeme Alpy+Dolomity a nechci se s rakouskym cajtem ci nedejboze pojistovnou dohadovat Off prakticky nebude, jen par sotolinek, tak mi predni spunty typu MT16/Tracker nedavaji smysl (navic kdyby nam zase lilo)..
V podstate mam na vyber mezi TW, K60, a nebo na predek nasadit mimo rozmer v TP taky tu MT21, kterou vozim vzadu, odjed na ni dovcu, a pak ji schovat na dalsi rok a nasadit MT16.
Pro tento typ dovolené mohu doporučit ledatak Dunlop GT601, dělá se v profilu 80 a na asfaltu drží perfektně i za studeného mokra. Ale to asi slyšet nechceš
Rakouského policajta bude zajímat jen tvá rychlost a hlučnost. Nemá jak ověřit, jaké rozměry gum máš povolené.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je to řád lepší, ale furt to není dokonalé. Po týdnu na dovolené z toho bolí prdel také.
Lepší řešení je sedlo od SeatConcepts, kteří si vyrábějí širší ten plastový základ sedla. Bohužel je to dost drahé, protože to posílají z USA individuálně. Poštovné, clo a daň výslednou cenu zdvojnásobí (na zhruba 13 litrů) což je i pro mě už poněkud moc.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jestli začne nějaký období dešťů a bláta, tak půjde hodně brzo. Zatím nemám odpovídající náhradu doma. Chci zkusit ty https://pneu-pro-mo...ft-62r-mst/#prehled/
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |