zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
TOMCBF600S píše:
MITAS EF-07 po třech tisících kilometrech! Tak 70% terén 30% silnice.
Máte někdo zkušenost s gumou s podobnou trakcí ale lepším najezdem?
Mitas C-02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zkus x grip a jejich Jacka. Dělá se ve 120 i ve 140. Jezdil jsem na wr 2 roky 140 rozměr. Teď poprvé bude zkouška 120. Přece jen ji asi o 1 realný cm užší pneu bude slušet víc. Odpor, námaha motoru atd. Plus zařiznutí do země . No, uvidime.
Každodaně zvol jen směs pro své učely. Medium, medium + ( je měkčí) bych ti doporučil já. Soft už bude lepidlovatější pro jiné učely.
Ta guma najede o něco málo víc těch funkčních km. Má o něco vyšší vzorek. Bude záležet kudy, tlak atd. A taky mi pocitově přijde, že od "půlky" mizí o dost méně než jiné.
Jezdim x grip i na jiných, těžších moto. Nemám důvod je měnit. Už ty pneu znám a jsou pro mě dobře čitelné.
Bonus... mám hodně rád i jejich předek Hulky boy. Je to celkem balónek. A díky tomu dostávám ochranu ráfku a další tlumící hmotu navíc .
Rozměry v TP pro mě nezájem. Holt rebel...asi radši budu mít pro sebe dobře nastavený stroj (pneu jsou jeho součastí, kort teď) než legislativně
Naposledy editováno 30.01.2024 16:46:12
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co jsem hledal, tak na 300L se nabízí:
Papírový filtr - pouze origo Honda 17220-K1T-E10, asi za 500Kč, nenašel jsem žádnou druhovýrobu.
Bavlňený čistitelný - KN nebo jeho napodobeniny. (asi za 2 litry)
Molitanový pratelný - TwinAir také zhruba za dvojku s dopravou.
Honda v servisní příručce doporučuje výměnu každých 20 tisíc km. Zřejmě počítají s jízdou výhradně po čistém asfaltu.
Koupil jsem od TwinAir pratelný i s klecí (1000kč) na mototechnika.cz. Vypral jsem ho za loňský rok myslím už 6x a furt vypadá jako nový. K tomu jsem rovnou pro sichr vzal jeden navíc (bez klece stojí jen 239kč) mototechnika.cz .
Za mě můžu TwinAir jen doporučit.
A co se tyče vyměny filtru po 20kkm.. v offu naprosto nemyslitelné.
Naposledy editováno 31.01.2024 06:32:02
Fridex_01 píše: Zdar borci, zkoušel už někdo jestli pasuje vzducháč z 250l do 300l? Případně dá se koupit někde za rozumnou cenu nějaká druhovýroba do 300l?
Našel jsem papírák třeba tady:
https://www.wemoto.c...y-filtr-oem-original
https://vi.aliexpres...=a2g0o.home.search.0
Naposledy editováno 31.01.2024 16:25:26
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak mi to nedalo a napsal jsem do AZ-pneu ohledně te Metzeler MC 360 Mid Soft 120/80-18 62R TT (zde) zda je homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích i tu v ČR a odpověděli mi že ANO, je možno s ní legálně jezdit po cestě.
Naposledy editováno 01.02.2024 15:59:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 01.02.2024 15:55:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Borneley píše: HaroldENG> Na zadek OK tam vše sedí, ale na předek je nižší rychlostní index, takže nebude dle TP.
Nižší rychlostní index nevadí (mimochodem je u MC360 stejný pro přední i zadní gumu - R), nalepíš si samolepku do zornýho pole. Což teda u CRF bude dost trabl - leda na nádrž
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.rockway....zeler-mc360-midsoft/
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: No, tak jsem si je objednal v Rockway a paní mi před chvílí volala, že zadní MC360 v rozměru 120/80-18 je problém, že u dodavatele svítí termín dodání říjen 2024 Takže jsem to stornoval a hledám dál
Zkus se poptat tady https://www.az-pneu...0-80-18-tt-r-id97592 jestli skladem na "centrálním skladu" znamená, že tu gumu mají oni, nebo jestli to jako obvykle znamená že by tu gumu měl mít skladem dodavatel a aktuální dostupnost zjistí až si to někdo objedná. Vzhledem k tomu "Expedujeme do 5 dnů." odhaduji, že to objednávají od dodavatele v zahraničí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: No, tak jsem si je objednal v Rockway a paní mi před chvílí volala, že zadní MC360 v rozměru 120/80-18 je problém, že u dodavatele svítí termín dodání říjen 2024 Takže jsem to stornoval a hledám dál
Přesně tak, je nedostupná a ještě před cca dvěma týdny nebyl termín, kdy by mohla být. Nakonec se mi podařilo přes jednoho obchodníka sehnat asi jednu z posledních v Německu od Pirelli (prý Metzeler pod ně spadá).
Naposledy editováno 02.02.2024 15:27:37
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Výsledek je: žádný rozdíl oproti vypnutému zadku. Přední brzda má tak tupý nástup, že neblokuje ani v terénu, pokud se o to člověk vysloveně nesnaží.
Zadek je v tomto ostřejší, ale jen díky jeho odlehčení.
K tomuto pokusu mě inspirovala úprava oblíbená v zámoří, kdy si na drát napájející jednotku ABS přidělávají vypínač.
Můj závěr je, že to nic nepřináší, kromě snadnějšího vypnutí ABS. Vypnutí ABS na zadku tlačítkem má v praxi stejný účinek, protože předek nezasahuje, nemá důvod.
Druhý závěr je, že pokud nechcete ABS na zadku a nebaví vás pokaždé 10s držet tlačítko, je celé ABS zbytečné a je lepší ho celé demontovat.
Nějaký smysl může mít na Rally, která má větší přední kotouč. Kdybych měl 300L jako silniční městskou motorku, abych bych si tam větší kotouč a držák brzdiče namontoval. Mimo asfalt mi ale ten charakter přední brzdy příjde optimální.
Naposledy editováno 10.02.2024 20:10:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
WR 250R má 6 rychlostí že, ikdyž u těch menších objemů mám pochyby, že to udrží vysokou rychlost za všech okolností.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |