*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
Vyjádření Jawy: Na březnové výstavě Motosalon budete mít možnost se osobně seznámit s naším novým modelem přímo navazujícím na motocykl JAWA 350 CL Pérák. Jedná se o motocykl JAWA 350 CL Bobber, který bude v naší nabídce od první poloviny letošního roku. JAWA 350 CL Bobber je moderním pojetím již zmíněného motocyklu JAWA 350 CL Pérák. V základních technických parametrech nehledejte rozdíl, odlišnosti jsou především designového rázu (osvětlení, tachometr, tvar sedla, atp) a také je zde zohledněna drobná úprava ergonomie.
https://www.bvv.cz/....-novinka-znacky-jawa
Naposledy editováno 26.01.2024 11:04:25
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Naposledy editováno 28.01.2024 14:30:32
oldajawa500 píše: Zdravim , píšu to aj sem , kam ty plechovkáři nechoděj . Dneska to je 5 let co nás opustil kamarád Čmoud . Tichou vzpomínku na toho našeho Pražáka .
Oldo, díky za připomenutí. Čas letí rychle, UŽ 5 let. Vzpomenu na něj večer v dílně a dám panáčka. Vlastně na něj vzpomínám i v průběhu roku, protože všemožných zkratkám na moto neříkám jinak než čmoudostezky1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
https://zloninskaburza.estranky.cz/
Naposledy editováno 29.01.2024 15:19:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Nupaky nebyly nic extra, Zlonín určitě neztratí nic ze své tradiční kvality. K Jawám a Čezetám bývají ve Zloníně mraky dílů. To je můj osobní postřeh.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Milan1963 píše: elevator> Jezdil jsem tam nepřetržitě od roku 1983, to byl 2. ročník, až do roku 2020, to byla zatím poslední. Pro mně "povinnost". Letos bohužel...budu poprvé chybět, máme zrovna školení testačních komisařů. To je důležitější než burza.
Nupaky nebyly nic extra, Zlonín určitě neztratí nic ze své tradiční kvality. K Jawám a Čezetám bývají ve Zloníně mraky dílů. To je můj osobní postřeh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
K výfuku : nemám ho, ale pokud chceš vyloženě nový, resp. kvalitní repliku ( ne Turecko nebo Čína ) zkus Moto Jelínek nebo Fichtlkrámek. Já kupoval výfuk k pionýru, v nabídce byl asi Tchajwan nebo Turecko, za něco málo pod 3000 korun. Potom slovenský, za pět tisíc, ale kvalitní. Z Fichtlkrámku. Vzal jsem ten dražší. Podařilo se. Nasadil jsem ho na koleno, vše perfektně sedí, stačilo ho přišroubovat.
Výfuky k panelce - podobně. Od Hadrávka jsou přesné. Kolega z práce koupil k pérákovi turecké a neseděly vůbec. Navíc po jízdě ve vodě začal chrom reznout...péráka raději prodal. Ono těch horších replik bylo víc.
elevator píše: TUTO SOBOTU 3.2.2024 jedna z nejstarších burz ZLONÍN
https://zloninskaburza.estranky.cz/
Milan1963 píše: elevator> Pravdou je, že čínskou veteš na Zlonínské burze neuvidíš.
K výfuku : nemám ho, ale pokud chceš vyloženě nový, resp. kvalitní repliku ( ne Turecko nebo Čína ) zkus Moto Jelínek nebo Fichtlkrámek. Já kupoval výfuk k pionýru, v nabídce byl asi Tchajwan nebo Turecko, za něco málo pod 3000 korun. Potom slovenský, za pět tisíc, ale kvalitní. Z Fichtlkrámku. Vzal jsem ten dražší. Podařilo se. Nasadil jsem ho na koleno, vše perfektně sedí, stačilo ho přišroubovat.
Výfuky k panelce - podobně. Od Hadrávka jsou přesné. Kolega z práce koupil k pérákovi turecké a neseděly vůbec. Navíc po jízdě ve vodě začal chrom reznout...péráka raději prodal. Ono těch horších replik bylo víc.
Jo, prodejem péroše problém elegantně vyřešil .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Zatím vše sedělo.
Kluci ho z půlitrů asi znají.
Dá se s ním domluvit kdeco a díly měl, co jsem bral vždy celkem kvalitní.
https://www.stadion-tuning.cz/Opet-skladem-Vyfuk-Stadion-S22-S23-s-malou-svorkou-CZ-chrom-Profi-d470.htm
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Co sem zkusil, tak povětšinů funguje.
Aj naletovaný držák, resp. spára po letování byla zašmůraná...
Flaštičku pošle poštů. Jednů sem za ním v tem Štramberku byl, nevěřil bys, jaký to je krpál. Z něho důle má každý střep zrychlení formule jedna...
Naposledy editováno 01.02.2024 16:11:02
Verdom píše: elevator> Cajky na Stadiona brávám od Milana Dvořáka.
Zatím vše sedělo.
Kluci ho z půlitrů asi znají.
Dá se s ním domluvit kdeco a díly měl, co jsem bral vždy celkem kvalitní.
https://www.stadion-tuning.cz/Opet-skladem-Vyfuk-Stadion-S22-S23-s-malou-svorkou-CZ-chrom-Profi-d470.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Zdenalbenal píše: Verdome, všelijaké vodičky na povrchovů úpravu najdeš na www.cernenikovu.webnode.cz
Co sem zkusil, tak povětšinů funguje.
Aj naletovaný držák, resp. spára po letování byla zašmůraná...
Flaštičku pošle poštů. Jednů sem za ním v tem Štramberku byl, nevěřil bys, jaký to je krpál. Z něho důle má každý střep zrychlení formule jedna...
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
elevator píše: Tohle je dobrý tip. Na restaurování starých bicyklů by se to černění mohlo hodit
Doporučil bych vyhnout se obecně černění za studena tam, kdy nemá být věc pouze vystavena někde v uvnitř. Všichni, kdo dělají povrch, který je trochu odolný, černí za tepla.
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Přezouvání zadní pneu,destičky,olej v předních tlumičích abych až se jaro zeptá zda už bych nechtěl vyrazit ---- moh říct -- no jasně
3 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
Naposledy editováno 10.02.2024 19:56:11