Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
Kohlstein píše: Codo má recht. I když to po něm není jednoduché čtení.
Elektromobily jsou tady zatím jen velice krátkou dobu a těch,co jim skončila životnost baterií, je zatím tak málo, že se minimální možství. Ale stačí se podívat do Číny, kde překotný vývoj odsoudil k smrti odstavením hlavně miniauta na baterky.
Je to časovaná bomba, kterou pro věc zapálení a s dobou jdoucí úspěšní majitelé firem nepotřebují řešit. Stejně, jako před sto lety nepotřebovali bohatí řešit, že kůň jenom žere a sere, užitek z něho neodpovídá nákladům a proto se nikdy nestal dopravním nebo pracovním prostředkem pro masy. Na rozdíl od Fordu T.
To video je polopravda.
Tady je video od někoho, kdo se zajel podívat na místo, upřesnil čísla a zjistil o tom víc
Každopádně recyklace baterií není vyřešena.
Předpokládám, že když se nechá EV takhle odstavený víc než rok, baterie bude nenávratně zničená.
Naposledy editováno 09.12.2023 14:28:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: Neee servis se podiva a zhodnoti stav vozidla a kdyz usoudi ze to je OK, tak s tim sjede na STK. Tuhle sluzbu delam taky
Zase raději dojedu na STK, kde mi řeknou co je špatně a buď si to opravím sám a nebo dám do servisu s konkrétní závadou. Aby si servis vydělával na závadě která ve skutečnosti neexistuje a ještě si přirazil za STK. Tak to tedy ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
FJRPEPA píše: Zase raději dojedu na STK, kde mi řeknou co je špatně a buď si to opravím sám a nebo dám do servisu s konkrétní závadou. Aby si servis vydělával na závadě která ve skutečnosti neexistuje a ještě si přirazil za STK. Tak to tedy ne.
to jsi spatne pochopil, tady byla rec o pripadu, kdy servisu platis za to, ze zadnou zavadu nevidi a ze ji neuvidi ani nikdo jinej
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Tesla sice postavila továrnu u Berlína, ale tam se vyrábí pouze Y ve variantě Performance. Možná se tam časem budou vyrábět i další varianty Y.
Model S a X se vyrábějí jen v USA.
Pro mě by to byl dostatečný důvod si to auto nekoupit. Čínu považuji za našeho hlavního ekonomického a druhého civilizačního nepřítele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Pravda, v USA dělí jednotlivé varianty modelu Y zhruba 100 litrů, v EU asi 200 litrů. Cena té střední varianty je bez DPH stejná v EU i USA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: vilemx> model x uz se nedela?
Dělá, ale opět to má splývavou zadní část. Což je pro velkého čokla nebo otoman po babičce problém. To samé kola na střechu. Prostě to není auto - dělník.Naposledy editováno 12.12.2023 09:47:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
3 je 750/750 kg,
Y je 750/1600 kg,
S je 450/1600 kg (limit 450 kg pro nebržděný je doporučení výrobce, co je v TP nevím),
X je 450/2300 kg (limit 450 kg pro nebržděný je doporučení výrobce, co je v TP nevím).
Naposledy editováno 12.12.2023 11:10:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Pro me krom toho ze takove auto v elektrice nechci tak je zásadní to, ze je to mimo me moznosti cenovkou
Naposledy editováno 12.12.2023 11:59:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
To auto si asi clovek kupuje prave kvuli tomu ze nekdy ten prostor potrebuje. Samozrejme pak asi uvaha jestli neni lepsi mit vic aut , stejne tak jako vic motorek kazdou na nejakej jinej ucel. By me docela zajimalo co je vic udrzitelne, jestli jezdit porad jednim velkym naftozroutem nebo mit 3 ruzna auta a po vetsinu casu jezdit nejakym eko friendly vozidlem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Jasně, je blbost srovnávat low-cost užitkáč s high-end SUV, kde velikost a přísupnost kufru je u užitkáče asi tak první nebo druhý a u SUV asi sto třicátý požadavek. Ale právě potřeba realtivně malého auta s velkým kufrem ve výběru dost omezuje. Natož v elektrické verzi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Gugo: na lyže ve 4 uz je to na vetsi dodavku
Pro me je V70 v poho kdyz jedu sam - bike, motorka apod… kdyz jedu ve dvou, uz je to natesno s prostorem.
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
zmulin píše: Metric> Jak si ho vybavuju,tak mi přišel jen ten přední kufr něco jako mezi Fiat 500 a Škoda 120.Čtvery přezkáče se k těm kabelům vejdou.
detsky ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Potřebuješ Chrysler Pacifica a benzinku