kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Si myslim, ze by celkem byl ...
Elektronika, stk....?
Me spis vadi ty bocni odrazky na spz... To je nejaka novinka?
S elektronikou do světla bych si myslím poradil a STK? Proč jako? Normálně se dávají alternativní světla na motorky úplně bez problémů.
Naposledy editováno 29.11.2023 08:49:07
(Ale není to povinné - alespoň v ČR)
Naposledy editováno 29.11.2023 09:02:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: JollyJoker> A vykoukne na tebe ten vocas, co to ma jako drzak SPZ sokujici motorka ze vsech stran
Ten tam už nebude, ten Strakon ukopne hned před prodejnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: S elektronikou do světla bych si myslím poradil a STK? Proč jako? Normálně se dávají alternativní světla na motorky úplně bez problémů.
No nevim, nejsem odbornik na elektro a uz vubec ne na tyhle nove moto a auta...
Ale uz to asi nebude jak stara svetla, jen dratky... Kdo vi jestli tam neni nejaka mala jednotka... A kdyz tam nebude, co na to hlavni jednotka???
Vsechno jde asi obejit, ale uz to proste neni tak easy...
dewwil píše: mě sere, že už nemá ten trubkovej podsedlovej rám, to se mi na tom líbilo nejvíc. Na světlo sere pes, hlavně, že bude svítit... Ale první SD se mi líbily víc...
To uz me mrzelo u predchozi generace.Na ty trubky kouka “kazdej” Ale zas to neni nic,co by neslo kousnout nebo poresit kusem karbonu,kterej bude urcite na jare k dispozici min u maxicarbon
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: oioi01>Když máš na motorku za půl mega, tak nění problém, zaplatit někomu, aby
Tohle mě baví. Že dáš za motorku půl mega ještě neznamená, že máš na další rozhazování ne? Někdo na motorku za půl mega šetří třeba pět let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tohle mě baví. Že dáš za motorku půl mega ještě neznamená, že máš na další rozhazování ne? Někdo na motorku za půl mega šetří třeba pět let.
Tak pokud stojím před volbou hrozně tu motorku chci ale nekoupím si ji kvůli přednímu světlu nebo koupím si jí ale ještě trošku zainvestuji aby byla podle mých představ, tak holt si musím vybrat. Každýho volba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: PetrL3> to svetlo bude komunikovat po CAN sběrnici, náhrada za nejakej bastl pujde blbe, protoze vypínače na riditkach atd nebudou klasické vypínače a nebudou spinat silové vodiče, ale budou logicke ….
To ano, buď se vymění i spínače a vše co je potřeba, nebo se použije jednotka přímo ze světla, a to původní světlo se zkrátka obětuje. Záleží jaký je kdo fajnšmekr A jak moc to chce.
Já když bych si kupoval vysněnou motorku za půl míče, tak by mě to světlo neštvalo, ale pokud jo, tak se to prostě vyřeší.
Na rovinu, kolik kluků si na to šetří pět let aby si pak koupili vysněnou motorku? Tohle si kupujou lidi kteří mají finance v pořádku a tohle tolik řešit nemusí.
Naposledy editováno 29.11.2023 10:18:43
PetrL3 píše: Tak pokud stojím před volbou hrozně tu motorku chci ale nekoupím si ji kvůli přednímu světlu nebo koupím si jí ale ještě trošku zainvestuji aby byla podle mých představ, tak holt si musím vybrat. Každýho volba.
To jo. Ale jsem trochu alergickej na takový ty řeči: "Však máš motorku za půl mega, tak co je za problém". Tohle s oblibou používá třeba i P_Bčko
JollyJOker> Můžeš zkusit prasátko. Ale spořící učet je elegantnější řešení. Na rozdíl od prasátka ti tam každej měsíc přiskočí něco málo "samo"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Na rovinu, kolik kluků si na to šetří pět let aby si pak koupili vysněnou motorku? Tohle si kupujou lidi kteří mají finance v pořádku a tohle tolik řešit nemusí.
Já to tak mám. Škudlím a jednou za čas celej ten balík vezmu a vyměním to za něco "velkýho". Ale dopředu nevím, jestli to bude motorka, auto, pole, koupelna,...rozhodně to není tak, že když už se rozhoupu pro motorku za půl míče, tak si řeknu: "No, další dvacka za světlo mě už nezabije." Nezabije, ale prostě tu dvacku na světlo už nemám...
Naposledy editováno 29.11.2023 10:27:57
PetrL3 píše: Na rovinu, kolik kluků si na to šetří pět let aby si pak koupili vysněnou motorku? Tohle si kupujou lidi kteří mají finance v pořádku a tohle tolik řešit nemusí.
“Tohle neni motorka pro plebs.”
© Attim
Naposledy editováno 29.11.2023 10:28:23
Problém solved.
Moje řešení bylo pro případ, že někdo tu motorku chce za každou cenu prostě jí musí mít, ale je tam to jedno ale. Za mě řešitelná věc, ale když to neumí sám tak musí platit.
Naposledy editováno 29.11.2023 10:29:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: miki83> Ono to asi pojede lip (fakt je to potreba ). Ma to totiz desetilitrovej airbox, takze pri svizne jizde hlta kyslik jako gepard v behu. A kdo by si myslel, ze tahle masina jezdi po povrchu zemekoule, tak nejezdi. Ona s ni otaci kolem jeji osy.
Navic ti to predni svetlo pri zapnuti zapalovani odehraje nejakou animaci, v track modu ti to ukaze na displeji naklon v uhlech a ma to lap timer, takze si muzes merit, za kolik das Buchlaky
Ale kde nabrali tu vahu, to teda nechapu +11,5kg je teda dost.
To už mělo v režimu Dynamic Pro i eReSo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To už mělo v režimu Dynamic Pro i eReSo
Jojo, ale KTM je v tomhle pozadu. Nemají ani pořadnou appku na mobil BMW ti vykreslí komplet profil jízdy. Kde, jak vysoko, kolik plynu, kolik otáček, jakej úhel,...atd. atd. To KTM neumí, i když ta motorka to všechno asi taky zná. Jen to neumí předat uživateli.
Naposledy editováno 29.11.2023 10:36:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Jojo, ale KTM je v tomhle pozadu. Nemají ani pořadnou appku na mobil BMW ti vykreslí komplet profil jízdy. Kde, jak vysoko, kolik plynu, kolik otáček, jakej úhel,...atd. atd. To KTM neumí, i když ta motorka to všechno asi taky zná.
Jj, to všechno v tý apce bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Takže vyměníme přední světlo, předěláme podsedlák, nové zrcátka. To by bylo, aby z toho nakonec nebyla hezká motorka.
Nebude
dakarista píše: já měl za to, že Sena je něco "premiovějšího". Nemáš zkušenost Cardo Edge ?
Cardo jsme měl ten Packald Bold a zatím zo bylo to nejhorší co jsme měl. Dosah malý, vypadávání částo a ovládání s rolerem naprd.
Sena koupila Inzerphone, nebi naopak, to nevím, ale teď se liší jen venkem a že Interphone dává češtinu