chtěl jsem se zeptat na pár věcí:
1. pokud jezdíte ve dvou, tak nevadí spolujezdkyni ty zadní madla (úchyty), že jsou moc vysoko?
2. co říkáte na odpružené, jak to dokáže jet po hodně rozbité silnici? (v porovnání s jinou motorkou a s jakou?) Ideálně by mě zajímalo, jestli někdo jel i na Stromu 800DE, na něm to zkoušel to odpružení si nastavit a jaký je závěr s porovnání s TransAlpem...
3. kolik míváte běžnou spotřebu? (při jízdě mimo dálnice a při jízdě po dálnici)
4. kolik otáček točí motor na šestku při rychlosti 100 a při rychlosti 130 km/h? (ptám se proto, že někde jsem četl, že méně než Strom 800DE, ale nevím už o kolik méně)
5. co teploměr vzduchu, dá se nějak vyřešit? (někde jsem četl, že jo, ale pokud jste si nějaký pořídili, tak jaký? ideální by byla fotka)
6. nepřekvapilo vás na tomto TransAlpu po pár měsících něco? ať už příjemně nebo nepříjemně?
7. co to nastavení brždění motorem? Zkoušel jsem to a nějak jsem ty rozdíly v nastavení nepoznal. Prostě jsem zvyklý na véčko (Strom 650) a vedle toho všechny řadové dvojválce vnímám, jako že moc nebrzdí. Tak jsem si říkal, že zkusím nastavit krajní hodnoty a zkusit to a nic, nepoznal jsem rozdíl.
Díky za odpovědi
----
Jinak na TransAlpu jsem jel, ale jen chviličku, tak proto se ptám na ty delší zkušenosti
Naposledy editováno 01.10.2023 21:25:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 delší zkušenosti
Ať ti Honda spokojeně slouží stejně dlouho a spolehlivě jako Stromík 650
Naposledy editováno 09.10.2023 10:06:36
Jinak taky preju at ti jezdi s dovetkem, ze ten vyber mas snad poradne promyslenej.
Naposledy editováno 10.10.2023 16:16:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
No ono mi šlo o to, že minulý rok jsem jednu motorku koupil bez většího přemýšlení a nakonec to bylo špatně. Říkal jsem si, že si na pár věcí musím zvyknout, atd. Tak jsem to chtěl teď více probrat. A jak jsem tu dával ty témata, tak jsem ještě nebyl rozhodnutý. Přišlo mi ale i dost soukromých zpráv, vlastně možná ještě více informací a osobních zkušeností mi poslali lidi v těch zprávách Děkuji za všechny rady, jak tam, tak i tady v těchto diskusích
Je zajímavé, že někomu něco na motorce něco vadí a mi to přitom takto nepřišlo.
Nebo něco, co kdo bere jako nevýhodu, tak mi to přišlo naopak, jako výhoda
Je to jak píšeš, hodně individuální.
oldyno - no jo, ten TransAlp mi ležel více v hlavě ale projel jsem se na obou.
Prostě nakonec mě to táhlo více k TransAlpu.
A pokud v tom hledáš nějakou logiku, tak vůbec žádná být nemusí, když motorka je přece pocitová záležitost
Ale přesto pár věcí jo, např. v r.2011 jsem si porovnával jetého TransAlpa 650 a Stroma 650. Na cestování ve dvou i dál mi přišel lepší Strom. No a teď mi přišel na to samé lepší TransAlp
puffybodie - nemyslel jsem jen vzhled, ale prostě, že se mi víc líbilo na něm jezdit
HonzaeR - jo, ten levý ovladač je otázkou zvyku, prostě že si na to člověk musí zvyknout. Ale něco má asi každá motorka, asi žádná není bez chyb. Např. na Africe je těch tlačítek na levé ruce....
Také je zajímavé, že někdo napíše, že přídavné deflektory nefungují a třeba ty (a další), že odvádějí průvan mimo trup.
Nebo někdo si na sedlo stěžuj, jiný zase ne.
Přijde mi, jako by na tuto motorku měli lidi protichůdné názory
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 delší zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
Sema píše: Ovladače na dnešních Hondách, to je fakt něco. Ale ten na Transalpu mi přijde lepší, než na Africe.
JO, přesně tak
Na Africe a taky na NT1100 je na levé ruce přetlačítkováno
Dávám sem fotky levého ovladače NT1100.
Napočítal jsem 12 tlačítek nebo páček z pohledu jezdce! , 3 páčky nahoře a jedna zepředu
Celkem je těch tlačítek nebo páček na levé rukojeti 16 !!!!!!
Jo a displej prý nabíhá přes 20 vteřin... je to pravda?
Naposledy editováno 11.10.2023 20:41:59
fzkubis - jel jsem na Stromu 1050 a má (samozřejmě) pořádný krouťák, TA750 se musí víc vytáčet, tak to je první, co by ti mohlo vadit. ALE TA750 zase lehčí a snadněji ovladatelný.
Doporučuji ti, že by sis půjčil s nějakým kamarádem na den nebo půl den dvě motorky, TA750 a Strom 800DE, na nich se projedete a pořád přesedej. Přijde technická pasáž, jeďte ji tam a zpět, přesedni a jeďte znovu to samé tam a zpět. Popř. vícekrát a uvidíš, která z těch dvou ti přijde bližší. Může to být kterákoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 delší zkušenosti
Naposledy editováno 12.10.2023 07:10:14
Motorka se musela klíčkem vypnout, pak zapnout, počkat až doběhne animace a až pak teprve nastartovat.
Vyzkoušeli to opakovaně.
Jinak jestli to byl špatný kus a nebo to dělají všechny ty Triumphy, to nevím.
Jinak ten TA je skutečně velmi pocitově lehký a vodí se, jak o třídu menší (lehčí) stroj. Ale motor se pro výkon musí točit nad 4t.ot.
edit - Sema byl rychlejší...
Naposledy editováno 12.10.2023 22:23:00
Na Stromu 650 pod 3 tisíce otáček raději nejezdím, ten motor to nemá rád a jezdím tak od 3 do 5 tis. Výjimečně při předjíždění víc. A na dálnici trvale kolem 6 tis.ot.
No a na TA750 jsem si všiml, že se také dá takto jezdit, většinou od 3 do 5 tis.ot.
Naposledy editováno 29.10.2023 08:58:09
2 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 delší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
TransalpXL750 píše: Palomoto>,... a všimli jste si že maji v Američke jen jednu koncovku výfuku a jalový zvuk ??????? proto asi je spoustu videí záměny za sportovní. Tentokrát nám do Evropy vyjimečně dali vyšší výkon a super exhaust sound .
Jak to myslíš s tou jednou koncovkou, však u nas je taky jen jedna? Zvuk úplně nepoznám, videa zkresluje a každý tahá jinak. Ale může to taky být. A já bych případně stejně šel kvůli vzhledu a váze do laďáku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
Naposledy editováno 18.01.2024 14:25:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
Roman2bk píše: JO, přesně tak
Na Africe a taky na NT1100 je na levé ruce přetlačítkováno
Dávám sem fotky levého ovladače NT1100.
Napočítal jsem 12 tlačítek nebo páček z pohledu jezdce! , 3 páčky nahoře a jedna zepředu
Celkem je těch tlačítek nebo páček na levé rukojeti 16 !!!!!!
Jo a displej prý nabíhá přes 20 vteřin... je to pravda?
To je víc tlačítek než potřebuji na hraní Dooma. Ten klitoris uprostřed ovládá kurzor, jako na notebooku?
TransalpXL750 píše: Palomoto> My máme 2ks větsí a menší pod ní. Já bych třeba laďák nechtěl. Pro mě to jsou vyhozené peníze. Přidá to malý prd a ma to jiný zvuk,no. Sériový zvuk je slušný. Osobně bych bral tišší.
To je jedna koncovka. Akorát tam jsou dvě díry ven. Uvnitř výfuku je pak nějaký labyrint a celý to má nějakou funkci. Kdysi jsem tu viděl nějakej obrázek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna pružiny zadniho tlumiče 100 ... Honda XL750 Transalp | Hippieguy | 15 | Včera v 11:58 PetrL3 |
Honda XL 750 Transalp - Únik / pres... Honda XL750 Transalp | Forzaaa | 8 | 15.10.2024 v 11:22 Duchodcee |
Transalp xl 750 2023 Honda XL750 Transalp | TransalpXL750 | 15 | 30.9.2024 v 00:53 ombudsman |
Transalp 750 & kombinovani ochranyc... Honda XL750 Transalp | Valpen | 0 | 16.9.2024 v 18:24 Valpen |
Hledám servis pneumatik a ráfků v o... Honda XL750 Transalp | MGR_MGR | 20 | 9.9.2024 v 17:21 TP602 |