kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Rok zase v haji, uz jen 97dni do konce
Všechno nejvíc nejlepší k narozeninám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Všechno nejvíc nejlepší k narozeninám
K jakym
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: strakon> 200 je moc.... navic si myslim, ze takovy vykon je na okresky uz zbytecny.... kolikrat to vyuzijes? Me teda bohate staci co mam....
Nevyužiješ. Ale je to dobrý. Začíná se mi to líbit víc a víc. Ono ani tak nejde o tu špičku výkonu, ale máš tam celou dobu 100 a víc Nm. A to je to boží, to čím ta motorka vyniká.
Když kouknu na graf, tak s tím jezdím v 99% času do 100 koní. Nejčastějí 60 - 80.
Naposledy editováno 25.09.2023 21:33:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: K jakym
Tak psal jsi- rok je v piči Tak jsem myslel.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale zase slabsi stroj muzes drzet vic pod krkem a mit pocit ze ho aspon obcas drtis naplno....
To ma i graf vykonu v case? Tak proto sis ho koupil, tabulky....
Naposledy editováno 25.09.2023 21:35:59
oioi01 píše: Koudy01> jj, to musi byt mazec...
Ale zase slabsi stroj muzes drzet vic pod krkem a mit pocit ze ho aspon obcas drtis naplno....
To ma i graf vykonu v case? Tak proto sis ho koupil, tabulky....
Nemá. Tím je KTM trochu pozadu. Ostatní to mají. BMW, Aprilie, Moto Guzzi a myslím i nějací číňani,... to umí. KTM ne. Koukal jsem na graf z brzdy.
Naposledy editováno 25.09.2023 21:38:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Kurňa fix ......Jednou jsem to nedomyslel
Ale jinak nemám nic proti
Však se nic extra nestalo. Jsem ještě relativně mladý tak jsem to vodpružil Když mi to bude časově sedět rád do Jedovnic dojedu. Když se přidáš bude to fajn.
strakon píše: oioi01 > Koudy to ukecá 170
Vcera to bylo za 190 ne? Uz je za 180 a je z daleka nejlevnejsi na bazaru. Pritom ty drazsi kousky maji vic najeto a nebo se mi tak nelibi. Typek asi chce rychle prodat. Ten by to za tech 170 pustil, kdyby mu clovek rekl, ze dojede dnes. A to by byl teda jako slusnej kup. Servisni historie, puvod CR - na to treba ja slysim.
No, kdybych se na Dukovi svezl až letos, tak jsem asi celkem ušetřil. Ty ceny začínají vypadat fakt pěkně. Jak nových, tak ojetin.
Nedávno jsem psal, že nový budou za 380 a hele - 385 + 4 roky záruky
Naposledy editováno 26.09.2023 06:31:23
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: strakon> 200 je moc.... navic si myslim, ze takovy vykon je na okresky uz zbytecny.... kolikrat to vyuzijes? Me teda bohate staci co mam....
Tolik výmluv jako ty nemá nikdo... Posledně i assa psal, že určitě je lepší větší výkon mít, než nemít. Úplně jinej průběh a použitelný otáčky...Ale nejlíp to ví lidi, co to nezkusili...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Natrit na zeleno a hodit do kopriv, nebo alespon za trest rozmrdat na okruhu, nic jinyho si ten srot nezaslouzi ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nad zadním svodem výfuku jsou umístěný v nádrži svorky hadic od benzinového čerpadla a když se poškodí o kroužek na svorce tak je vymalováno....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
O tom hoření by mohl jeden zdejší povídat, viď. Takhle nějak hoří i KTMky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Tak, už jsem snad definitivně dokončil práci na Ducati, nejenže bylo tedy mírně fouklý těsnění pod hlavou, ale včera jsem si všimnul, že mám nějak víc oleje a je matnej, vyhrknul jsem víko, demontoval pumpu a gufero s pružinkou na dvě půlky a pružinka taky, tak jsem naštěstí vyhrabal nový gufera co jsem kdysi koupil na kámošovo SF a ten ho stihl rozbít než jsem mu ho vyměnil... Italskej engineering mě dostává, u TL když odejde těsnění pumpy jde voda ven dírkou v deklu mezi gufery má hřídelce, u Itala rovnou chladíš olej kapalinou. Mi hlava nebere, ale dneska jdu jezdit, ať se to klidně rozsype, už to beru jako zmetek z výroby... Buď bude jezdit nebo z ní bude v dílně dekorace
Takže jsi lhal. Po generálce tady bylo psáno - ještě jedna závada a jde...
Naposledy editováno 26.09.2023 07:52:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Takže jsi lhal. Po generálce tady bylo psáno - ještě jedna závada a jde...
Nepruď. Voda v oleji, fouklý těsnění a tak podobně jsou jen takový drobnosti. To se nepočítá. Četl si včera Fizzera ne - samý drobnosti.
Naposledy editováno 26.09.2023 07:54:24